Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пружини, ползушка, футорка
Очікувана вартість
81 600,00 UAH
UA-2020-02-20-001945-a ● dbf1bbda771a480c9a8ad052531c0f91
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР" |
Код ЄДРПОУ: | 08029701 |
Місцезнаходження: | 43006, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КІВЕРЦІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Савінський Олександр 380508667651 VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 16:55 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 81 600,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34730000-3: Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Детальна інформація знаходиться у технічній специфікації.
Тендерна документація
20 лютого 2020 16:52 |
Конкурсна документація (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-20-001945-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО Промэлектроника, Код ЄДРПОУ:24510970
Дата подання: 24 лютого 2020 18:43
Умови оплати
Згідно із умовами закупівлі №UA-2020-02-20-001945-a на закупку товару «Пружини, ползушка, футорка» організатором ДЕРЖАВНИ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР" визначено умови оплати: «100% після оплата протягом 15 банківських днів після проходження вхідного контролю та реєстрації податкової накладної. Цією конкурсною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості Договору».
Вважаємо, що безпосередня залежність настання строку оплати за поставлений товар від факту реєстрації податкової накладної призводить до дискримінації потенційних учасників торгів, штучно створює імовірність подальшого невиконання сторонами договору та може призвести до виникнення суперечок між сторонами майбутнього Договору.
Факт реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних не залежить від волевиявлення постачальника, так само як і не залежить від законності і правомірності його дій, з огляду на те, що саме контролюючий орган (досить часто без достатніх правових підстав) здійснює зупинення реєстрації податкових накладних. Постачальник позбавлений можливості в короткі строки скасувати таке рішення контролюючого органу про зупинення реєстрації податкової накладної, наслідком чого є тривалий адміністративний спір.
Усвідомлюючи зазначені замовником умови оплати та імовірні вищеперелічені ризики, це призводить до зменшення потенційних учасників закупівлі, і, як наслідок, до зменшення пропозицій на закупівлю, що порушує основний принцип закупівель - принцип максимальної економії та ефективності.
У зв’язку із чим ми пропонуємо внести зміни до умов оплати за закупівлею № №UA-2020-02-20-001945-a на закупку товару «Пружини, ползушка, футорка», а саме викласти їх в такій редакції:
«80% вартості товару сплачується покупцем протягом 15 банківських днів після проходження товаром вхідного контролю, залишкові 20% вартості товару сплачуються протягом 15 банківських днів з дня реєстрації податкової накладної. Цією конкурсною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості Договору».
Вказані умови оплати жодним чином не призведуть до порушення прав Замовника на використання податкового кредиту, який фактично зобов’язаний буде сплатити 20% вартості товару (суму що дорівнює сумі податкового кредиту) лише після існування фактичної можливості використовувати податковий кредит внаслідок реєстрації податкової накладної.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що безпосередня залежність настання строку оплати за поставлений товар від факту реєстрації податкової накладної призводить до дискримінації потенційних учасників торгів, штучно створює імовірність подальшого невиконання сторонами договору та може призвести до виникнення суперечок між сторонами майбутнього Договору.
Факт реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних не залежить від волевиявлення постачальника, так само як і не залежить від законності і правомірності його дій, з огляду на те, що саме контролюючий орган (досить часто без достатніх правових підстав) здійснює зупинення реєстрації податкових накладних. Постачальник позбавлений можливості в короткі строки скасувати таке рішення контролюючого органу про зупинення реєстрації податкової накладної, наслідком чого є тривалий адміністративний спір.
Усвідомлюючи зазначені замовником умови оплати та імовірні вищеперелічені ризики, це призводить до зменшення потенційних учасників закупівлі, і, як наслідок, до зменшення пропозицій на закупівлю, що порушує основний принцип закупівель - принцип максимальної економії та ефективності.
У зв’язку із чим ми пропонуємо внести зміни до умов оплати за закупівлею № №UA-2020-02-20-001945-a на закупку товару «Пружини, ползушка, футорка», а саме викласти їх в такій редакції:
«80% вартості товару сплачується покупцем протягом 15 банківських днів після проходження товаром вхідного контролю, залишкові 20% вартості товару сплачуються протягом 15 банківських днів з дня реєстрації податкової накладної. Цією конкурсною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості Договору».
Вказані умови оплати жодним чином не призведуть до порушення прав Замовника на використання податкового кредиту, який фактично зобов’язаний буде сплатити 20% вартості товару (суму що дорівнює сумі податкового кредиту) лише після існування фактичної можливості використовувати податковий кредит внаслідок реєстрації податкової накладної.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2020 14:50
Добрий день.
Оскільки умова оплати продукції після реєстрації податкової накладної стосується всіх учасників торгів вона не є дискримінаційною.
Дякую за розуміння.
Оскільки умова оплати продукції після реєстрації податкової накладної стосується всіх учасників торгів вона не є дискримінаційною.
Дякую за розуміння.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. 2163.024 Пружина |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 5 400,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 27,00 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
3 шт
2163.024 Пружина
ДК 021:2015: 34730000-3 — Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 березня 2020
—
29 травня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 100% після оплата протягом 15 банківських днів після проходження вхідного контролю та реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ТРЕЙД" #41198238 |
Переможець |
5 250,00
UAH
|
23 березня 2020 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
137.pdf | укладений |
12 травня 2020 11:45
|