Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пружини, ползушка, футорка
Очікувана вартість
81 600,00 UAH
UA-2020-02-20-001945-a dbf1bbda771a480c9a8ad052531c0f91
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Савінський Олександр

380508667651 VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"
Код ЄДРПОУ: 08029701
Місцезнаходження: 43006, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КІВЕРЦІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Савінський Олександр
380508667651
VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 16:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 81 600,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34730000-3: Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів


Детальна інформація знаходиться у технічній специфікації.

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-20-001945-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО Промэлектроника, Код ЄДРПОУ:24510970
Дата подання: 24 лютого 2020 18:43
Умови оплати
Згідно із умовами закупівлі №UA-2020-02-20-001945-a на закупку товару «Пружини, ползушка, футорка» організатором ДЕРЖАВНИ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР" визначено умови оплати: «100% після оплата протягом 15 банківських днів після проходження вхідного контролю та реєстрації податкової накладної. Цією конкурсною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості Договору».
Вважаємо, що безпосередня залежність настання строку оплати за поставлений товар від факту реєстрації податкової накладної призводить до дискримінації потенційних учасників торгів, штучно створює імовірність подальшого невиконання сторонами договору та може призвести до виникнення суперечок між сторонами майбутнього Договору.
Факт реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних не залежить від волевиявлення постачальника, так само як і не залежить від законності і правомірності його дій, з огляду на те, що саме контролюючий орган (досить часто без достатніх правових підстав) здійснює зупинення реєстрації податкових накладних. Постачальник позбавлений можливості в короткі строки скасувати таке рішення контролюючого органу про зупинення реєстрації податкової накладної, наслідком чого є тривалий адміністративний спір.
Усвідомлюючи зазначені замовником умови оплати та імовірні вищеперелічені ризики, це призводить до зменшення потенційних учасників закупівлі, і, як наслідок, до зменшення пропозицій на закупівлю, що порушує основний принцип закупівель - принцип максимальної економії та ефективності.
У зв’язку із чим ми пропонуємо внести зміни до умов оплати за закупівлею № №UA-2020-02-20-001945-a на закупку товару «Пружини, ползушка, футорка», а саме викласти їх в такій редакції:
«80% вартості товару сплачується покупцем протягом 15 банківських днів після проходження товаром вхідного контролю, залишкові 20% вартості товару сплачуються протягом 15 банківських днів з дня реєстрації податкової накладної. Цією конкурсною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості Договору».
Вказані умови оплати жодним чином не призведуть до порушення прав Замовника на використання податкового кредиту, який фактично зобов’язаний буде сплатити 20% вартості товару (суму що дорівнює сумі податкового кредиту) лише після існування фактичної можливості використовувати податковий кредит внаслідок реєстрації податкової накладної.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2020 14:50
Добрий день.
Оскільки умова оплати продукції після реєстрації податкової накладної стосується всіх учасників торгів вона не є дискримінаційною.
Дякую за розуміння.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. 2163.024 Пружина
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 400,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 27,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 02 березня 2020 11:39
Закінчення: 02 березня 2020 12:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 шт
2163.024 Пружина
ДК 021:2015: 34730000-3 — Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 березня 2020  —  29 травня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% після оплата протягом 15 банківських днів після проходження вхідного контролю та реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ТРЕЙД" 5 250,00
UAH
5 250,00
UAH
Документи
Производственно-коммерческая компания "Унитех" 5 400,00
UAH
5 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 12:42
Електронний підпис
18 березня 2020 12:42
Лист відгук Новатек.jpg
28 лютого 2020 11:18
Електронний підпис
28 лютого 2020 11:16
Фін.звіт Міка Трейд 2019.pdf
28 лютого 2020 11:16
Устав_5.pdf
28 лютого 2020 11:16
Устав_4.pdf
28 лютого 2020 11:16
Устав_3.pdf
28 лютого 2020 11:16
Устав_2.pdf
28 лютого 2020 11:16
Устав_1.pdf
28 лютого 2020 11:16
Приказ о назначении.pdf
28 лютого 2020 11:16
Право першого підпису.pdf
28 лютого 2020 11:16
Код доступу.pdf
28 лютого 2020 11:16
квитанция.pdf
28 лютого 2020 11:16
Выписка из реестра_2.pdf
28 лютого 2020 11:15
Выписка из реестра_1.pdf
28 лютого 2020 11:15
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 14:11
Пропозиція УНІТЕХ 5318774.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ТРЕЙД"

Производственно-коммерческая компания "Унитех"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ТРЕЙД"
#41198238
Переможець 5 250,00
UAH
23 березня 2020 10:04

Документи

23 березня 2020 10:04
РІШЕННЯ 38.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ТРЕЙД"
#41198238
5 250,00
UAH
Документи

Документи

23 березня 2020 10:04
РІШЕННЯ 38.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
137.pdf укладений
12 травня 2020 11:45