Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39356695 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Нікольська Мар'яна Михайлівна +380342552017 nikolskamarana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2020 13:34 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 10 | Робочі | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2020 23:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2020 23:21 |
ТД1.pdf | |
11 березня 2020 23:09 |
протокол.pdf | |
11 березня 2020 23:09 |
змiни до оголошення.docx | |
10 березня 2020 11:49 |
протокол.pdf | |
10 березня 2020 11:49 |
тд із змінами.pdf | |
20 лютого 2020 16:45 |
ТД.pdf |
11 березня 2020 23:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 березня 2020 23:21 |
ТД1.pdf
|
||||||
11 березня 2020 23:09 |
протокол.pdf
|
||||||
11 березня 2020 23:09 |
змiни до оголошення.docx
|
||||||
10 березня 2020 11:49 |
протокол.pdf
|
||||||
10 березня 2020 11:49 |
тд із змінами.pdf
|
||||||
20 лютого 2020 16:45 |
ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
-Тендерним комітетом розглядаються тендерні пропозиції, які відповідають технічним вимогам предмету закупівлі або покращують його, незалежно від марки або моделі.
- згідно тендерної документації, повинні вкладати документи, де прописуються торгова марка та модель. Передбачається, що кожним Учасником буде зазначено конкретну назву предмету закупівлі, із зазначенням запропонованої торгової марки та моделі товару.
- Усі вітчизняні та іноземні учасники (не залежно від того чи є вони платниками ПДВ або платниками єдиного податку) беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Розглядатись буде остаточна ціна (найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ) за результатами аукціона (з ПДВ/без ПДВ відповідно до умов здійснення підприємницької діяльності).
1. На торги допускаються товари, різних марок та моделей за умови, що тенхнічні та якісні характеристики товарів Учасника відповідатимуть вимогам Замовника.
2. Предметом закупівлі є поставка Товару.
Предметом закупівлі є поставка Товару.
Вимоги про усунення порушення
1) Згідно технічних вимог до монітора передбачалася «Наявність в комплекті кабелю HDMI».
Технічний опис монітору, що пропонується до постачання, наданий ФОП Пріма Вадим Валерійович , не містить інформації щодо наявності в комплекті кабелю HDMI.
2) Згідно інформації, що надав Замовник в розділі Питань до закупівлі «згідно тендерної документації, повинні вкладати документи, де прописуються торгова марка та модель. Передбачається, що кожним Учасником буде зазначено конкретну назву предмету закупівлі, із зазначенням запропонованої торгової марки та моделі товару.»
Учасником ФОП Пріма Вадим Валерійович не надано повної інформації щодо моделі запропонованого монітору, названо лише марку IMVIEW, теж саме з системним блоком, де названо лише марку Impression P+.
3) Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі", є максимальна економія і ефективність. Натомість, пропозиція учасника ФОП Пріма Вадим Валерійович є необґрунтовано дорогою та геть не економічно вигідною. Учасником штучно максимально завищена ціна, яка не відповідає середній ринковій, що нівелює принцип максимальної економії.
Тому, виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання норм діючого законодавства, просимо дискваліфікувати Учасника ФОП Пріма Вадим Валерійович як такого, що не відповідає вимогам замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
1. Інформація щодо наявності в комплекті кабелю HDMI надана учасником ФОП Пріма Вадим Валерійович у порівняльній таблиці запропонованого товару.
2. Учасник ФОП Пріма Вадим Валерійович у відповідності до положень тендерної документації та на підтвердження того що товар є від одного виробника надав Авторизаційний лист від 21.02.2020 від виробника ТОВ «Навігатор Корпорейшн», який авторизує учасника на продаж системних блоків Impression P+ та моніторів Impression ImView, що й було зазначено учасником у тендерній пропозиції з наданням усіх документів та сертифікатів виробника, як це вимагається тендерною документацією.
3. Пропозиція учасника ФОП Пріма Вадим Валерійович відповідає вимогам Замовника, підстави щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП Пріма Вадим Валерійович по ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-12-000009 ● 58518a030a054dac94e684164185b381
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2020 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.03.2020 № 15
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.03.2020 № 15
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-02-20-001910-a 20.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 18 березня 2020 року Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) повідомляє наступне: Відповідно до ч.2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» строки» (далі - Закон) , Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Так у зв'язку з неможливістю надання відповідей на запитання учасників у визначені Законом кінцевий строк, подання тендерних пропозицій було перенесено згідно з положеннями ст. 10 Закону таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів, а до процедури закупівлі «Комп'ютерне обладнання ( персональні комп'ютери)» https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-20-001910-a були внесені зміни, що відповідає положенням Закону. Відповідно до інформації оприлюдненої на офіційному сайті prozorro.gov.ua,кінцевий строк подання тендерних пропозицій було продовжено до 19 березня 2020 18:00, а датою надання відповідей щодо яких зазначено у висновку про результати моніторингу закупівлі від 18 березня 2020 року, на п’ять звернень учасників, які звернулись за роз'ясненнями було 10 березня 2020. Таким чином Замовник не порушив законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а також в частині не відміни закупівлі.
2020-03-25 15:55:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2020 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович |
444 819,90
UAH з ПДВ
|
444 819,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Пріма Вадим Валерійович |
794 150,00
UAH з ПДВ
|
794 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна |
797 300,00
UAH з ПДВ
|
797 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович #3351310259 |
Відхилено |
444 819,90
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 20:34
|
ФОП Пріма Вадим Валерійович #2464608159 |
Переможець |
794 150,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 09:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 12:49
|
додаткова угода | укладений |
04 травня 2020 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2020 17:30
|
договір 1910.pdf | укладений |
13 квітня 2020 16:02
|