капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Вулиця Запорожця Петра, 14-А, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)),
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-02-20-001854-a 2b159d5b6f9245ba8890c400cefa4f9a
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження замовника: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа замовника: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 10:00
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Вулиця Запорожця Петра, 14-А, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)),
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Вулиця Запорожця Петра, 14-А, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)),
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Запорожця Петра, 14-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 лютого 2020 16:34
Оголошення Запорожця Петра, 14-А_асфальт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит
Дата подання: 25 лютого 2020 17:57
в п. 4.13 Оголошення, Замовником зазначено, що аналогічним є договір який укладено із бюджетною організацією. Маємо зазначити, що дана вимога є дискримінаційною, яка штучно звужує коло осіб, які можуть прийняти участь в тендері, а тому порушує вимоги ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" щодо недискримінацій учасника. Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до абз. 3 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" принципи здійснення державних закупівель, що встановлено ст. 3 Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Тому просимо Вас виключити з вимог наявність досвіду виконання аналогічних договорів саме за бюджетні кошти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АВА И КО" 399 992,75
UAH з ПДВ
399 992,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 00:57
sign.p7s
28 лютого 2020 00:02
Документи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АВА И КО"
#34935074
Переможець 399 992,75
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АВА И КО"
#34935074
399 992,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір-96.pdf укладений
13 березня 2020 10:29

Актуальні тендери

До пошуку