Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Книги обліку, особові картки, бланки
Очікувана вартість
6 047,00 UAH
UA-2020-02-20-001779-a c823a72e351548b78a797e7694a49966
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Галина В'ячеславівна

380444018359 pv_vp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 26021206
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Юнкерова, 37
Контактна особа: Руденко Галина В'ячеславівна
380444018359
pv_vp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 10:00
Очікувана вартість: 6 047,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Детальний опис закупівлі та кваліфікаційні вимоги містяться у прикріпленому файлі "ОГОЛОШЕННЯ"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
783 штуки
Книги обліку, особові картки, бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київська область, Київ, М. Юнкерова, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі накладної за поставлений товар, у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України з від термінуванням платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 6 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 21 лютого 2020 11:11
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:56
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До торгів допускаються Фізичні особи-підприємці не платники ПДВ. Для нас нема різниці до якої групи платників відноситься учасник. Ціну пропозиції визначає електронна система закупівельного майданчика, замовник не може самостійно щось додавати до цінової пропозиції учасника. Під очікуваною ціною мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ .
Уточнення
Дата подання: 21 лютого 2020 15:45
Дата відповіді: 21 лютого 2020 18:16
Чи може бути прікріплено фото аналогічних товарів? адже продукція не лежить не складі, а виготовляється згідно наданих вами зразків.
Відповідь: Фото товару прикріплювати не обов"язково.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 4 906,00
UAH з ПДВ
4 906,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 09:24
Гарантійний лист.PDF
25 лютого 2020 09:24
Лист про ліцензію.PDF
25 лютого 2020 09:24
Лист про право підпису.PDF
25 лютого 2020 09:24
Паспорт Волошко.PDF
25 лютого 2020 09:24
про учасника.PDF
25 лютого 2020 09:24
Довідка ст.17.PDF
25 лютого 2020 09:24
про рахунок в банку.PDF
25 лютого 2020 09:24
з ЄДРПОУ 11.02.2020р..PDF
25 лютого 2020 09:24
Цінова.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Волошко Марина Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Волошко Марина Олександрівна
#2901023766
Переможець 4 906,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 12:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна
#2901023766
4 906,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 12:27
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 12:27
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 15:22
Договір ФОП Волошко М.О. (книги обліку, книга складського обліку, шляховий лист) 02.03.2020.docx укладений
02 березня 2020 15:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 906,00
UAH