Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Вулиця Микитенка Івана, 5-А, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-02-20-001771-a 1bc840047bb14d2899a782e7217f74ff
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сєроєд Анатолій Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 12:56
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Вулиця Микитенка Івана, 5-А, (
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Вулиця Микитенка Івана, 5-А, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Микитенка Івана, 5-А,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 25 лютого 2020 17:44
в п. 4.13 Оголошення, Замовником зазначено, що анлогічним є договір який укладено із бюджетною організацією. Маємо зазначити, що дана вимога є дискримінаційною, яка штучно звужує коло осіб, які можут прийняти участь в тендері, а тому порушує вимоги ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" щодо недискримінацій учасника. Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до абз. 3 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" принципи здійснення державних закупівель, що встановлено ст. 3 Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Тому просимо Вас виклюти з вимог наявність досвіду виконання анлогічних договорів саме за бюджетні кошти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" 660 129,42
UAH з ПДВ
660 129,42
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АВА И КО" 699 979,58
UAH з ПДВ
699 979,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 17:42
Електронний підпис
27 лютого 2020 17:40
Кошторис.zip
27 лютого 2020 17:40
Пропозиція ч 2.zip
27 лютого 2020 17:40
Пропозиція ч 1.zip

Публічні документи

04 березня 2020 09:33
703.imd
28 лютого 2020 00:58
Електронний підпис
28 лютого 2020 00:50
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР"

ПП "АВА И КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР"
#41086739
Відхилено 660 129,42
UAH з ПДВ
03 березня 2020 17:55
ПП "АВА И КО"
#34935074
Переможець 699 979,58
UAH з ПДВ
06 березня 2020 12:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АВА И КО"
#34935074
699 979,58
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір-98.pdf укладений
13 березня 2020 11:30