Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Свічка СП-51П
Очікувана вартість
2 816 000,00 UAH
UA-2020-02-20-001732-a f33d77a53f414e819aaf44cfd389f1ea
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Савінський Олександр

380508667651 VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"
Код ЄДРПОУ: 08029701
Місцезнаходження: 43006, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КІВЕРЦІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Савінський Олександр
380508667651
VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 16:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:33
Очікувана вартість: 2 816 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34730000-3: Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів


Детальна інформація у технічній специфікації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 шт
СП-51П Свічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2020  —  30 квітня 2020
ДК 021:2015: 34730000-3 — Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% після оплата протягом 15 банківських днів після проходження вхідного контролю та реєстрації податкової накладної. Цією конкурсною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-20-001732-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО Промэлектроника, Код ЄДРПОУ:24510970
Дата подання: 24 лютого 2020 18:37
Умови оплати
Згідно із умовами закупівлі №UA-2020-02-20-001732-a на закупку товару «Свічка СП-51П» організатором ДЕРЖАВНИ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР" визначено умови оплати: «100% після оплата протягом 15 банківських днів після проходження вхідного контролю та реєстрації податкової накладної. Цією конкурсною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості Договору».
Вважаємо, що безпосередня залежність настання строку оплати за поставлений товар від факту реєстрації податкової накладної призводить до дискримінації потенційних учасників торгів, штучно створює імовірність подальшого невиконання сторонами договору та може призвести до виникнення суперечок між сторонами майбутнього Договору.
Факт реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних не залежить від волевиявлення постачальника, так само як і не залежить від законності і правомірності його дій, з огляду на те, що саме контролюючий орган (досить часто без достатніх правових підстав) здійснює зупинення реєстрації податкових накладних. Постачальник позбавлений можливості в короткі строки скасувати таке рішення контролюючого органу про зупинення реєстрації податкової накладної, наслідком чого є тривалий адміністративний спір.
Усвідомлюючи зазначені замовником умови оплати та імовірні вищеперелічені ризики, це призводить до зменшення потенційних учасників закупівлі, і, як наслідок, до зменшення пропозицій на закупівлю, що порушує основний принцип закупівель - принцип максимальної економії та ефективності.
У зв’язку із чим ми пропонуємо внести зміни до умов оплати за закупівлею №5318006 на закупку товару «Свічка СП-51П» , а саме викласти їх в такій редакції:
«80% вартості товару сплачується покупцем протягом 15 банківських днів після проходження товаром вхідного контролю, залишкові 20% вартості товару сплачуються протягом 15 банківських днів з дня реєстрації податкової накладної. Цією конкурсною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення Договору про закупівлю забезпечення виконання Договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості Договору».
Вказані умови оплати жодним чином не призведуть до порушення прав Замовника на використання податкового кредиту, який фактично зобов’язаний буде сплатити 20% вартості товару (суму що дорівнює сумі податкового кредиту) лише після існування фактичної можливості використовувати податковий кредит внаслідок реєстрації податкової
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2020 14:52
Добрий день.
Оскільки умова оплати продукції після реєстрації податкової накладної стосується всіх учасників торгів вона не є дискримінаційною.
Дякую за розуміння.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-17-000006 ● 1d71a91f9cd44809870fa2951bbd3756
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2020 11:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
16.03.2020 № 12-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 16.03.2020 № 12-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-20-001732-a від 20.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-19 14:34:47

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу Послуги з модернізації частини діючого складу паливно-мастильних матеріалів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2020-02-10-000698-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. З яких підстав вищезазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених частиною першою статті 12 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-25 10:43:44

Щодо акцизного складу

З метою проведення комплексу підготовчих робіт та отримання необхідної інформації для складання технічного завдання на проведення основного тендеру на облаштування акцизного складу ДП ЛРЗ «Мотор» в 2019 році було проведено чотири попередні відкриті тендери (№4286021, №4450117, №4625428, №4792660). Після проведення вищевказаних заходів, на підставі проведеного тендеру №4792660 (запит пропозицій), проведеного в 2019 році, наше підприємство оголосило тендер №4851023 (відкриті торги, аукціон). Саме за результатами його проведення і укладено договір з ТОВ «УРС ГРУП».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-19 14:43:06

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу Свічка СП-51П (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2020-02-20-001732-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. З яких підстав вищезазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених частиною першою статті 12 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-23 11:10:51

Стосовно конкурсних торгів № UA-2020-02-20- 001732-а (Свічка СП-51П

Стосовно конкурсних торгів № UA-2020-02-20- 001732-а (Свічка СП-51П) повідомляємо наступне:
ДП «ЛРЗ «Мотор» не підпадає під визначення терміну «Замовник», наведеного у першій частині підпункту 9 пункту 1 статті 1 Закону № 922. Враховуючи аналіз положень абзаців 5 та 6 підпункту 9 пункту 1 статті 1 Закону № 922 ДП «ЛРЗ «Мотор» не є замовником в їх розумінні. Таким чином, підприємство не повинно виконувати вимоги Закону № 922.
Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності, оскільки ця закупіля не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-24 14:57:38

Запит на надання пояснення

У межах проведення моніторингу Свічка СП-51П (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2020-02-20-001732-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні обґрунтованих пояснень щодо:
- організаційно-правової форми здійснення господарської діяльності Вашого підприємства згідно Статуту ДП «ЛРЗ «Мотор»;
- на якій власності засноване Ваше підприємство згідно Статуту ДП «ЛРЗ «Мотор»;
- ким здійснюється регулювання, контроль та координація діяльності Вашого підприємства та на основі, яких повноважень згідно Статуту ДП «ЛРЗ «Мотор»;
- мети та предмету діяльності Вашого підприємства згідно Статуту ДП «ЛРЗ «Мотор».
Або надати копію Статуту ДП «ЛРЗ «Мотор».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-26 12:59:05

Стосовно Статуту підприємства

Стосовно роз яснень щодо господарської діяльності пілприємства прошу звернутись з офіційним запитом. Запит прошу надіслати на е-mail: info@motor-lutsk.com.ua

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинські області стосовно моніторингу закупівельна в електронній системі Prozorro pза номером UA-2020-02-20-001732-a Свічка (СП-51П). Третього березня 2020 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинські області (далі – ДАСУ) в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі (далі — Висновок) № UA-2020-02-20-001732-a (далі - Закупівля), оголошеної ДП ЛРЗ «Мотор» (далі - Замовник). _ У своєму Висновку ДАСУ зазначає, що за результатом моніторингу закупівлі ним встановлено порушення ДП ЛРЗ «Мотор» законодавства в частині неправомірного застосування процедури закупівлі та порушення частини сьомої статті 2, частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». ДП ЛРЗ «Мотор» не погоджується з такими висновками ДАСУ, вважає їх безпідставними, необґрунтованими та такими, що не відповідають дійсним обставинам справи, з огляду на наступне. У Висновку ДАСУ зазначає, що ДП ЛРЗ «Мотор» у розумінні пункту 9 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -- Закон) є замовником. Отже, Замовник, на думку ДАСУ, оголосив закупівлю, вартість якої перевищує межі, установлені в абзаці третьому статті 2 Закону, без застосування однієї з визначених статтею 12 Закону процедур, чим порушив вимоги частини сьомої статті 2 Закону. Проте твердження ДАСУ про необхідність застосування ДП ЛРЗ «Мотор» Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставним, не враховує особливостей правового статусу ДП ЛРЗ «Мотор» який є учасником ДК «Укроборонпром» (далі-Концерн) та не бере до уваги, що положення вказаного Закону не поширюються на дані правовідносини та не підлягають застосуванню з огляду на наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 20 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом Згідно з пунктом 9 частини першої статті 1 Закону замовники - це органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держ:ави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; - органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; - у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. До замовників також належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак: - органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання; - наявність спеціальних або ексклюзивних прав. Діяльністю в окремих сферах господарювання є діяльність, що здійснюється в одній або декількох з таких сфер, визначених у пункті 4 частини першої статті 1 Закону, і, зокрема, розроблення, виготовлення, реалізація, ремонт, модернізація та утилізація озброєння, військової техніки, військової зброї і боєприпасів до неї, організація, координація, а також безпосереднє постачання товарів, виконання робіт та надання послуг на виконання державного оборонного замовлення. Водночас відповідно до частини четвертої статті 2 Закону дія цього Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є зокрема, товари, роботи і послуги, що безпосередньо виробляються, виконуються, надаються виключно для забезпечення діяльності в окремих сферах господарювання їх афілійованими підприємствами. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» афілійовані підприємства - підрозділи замовника, майно та операції яких зазначені в консолідованому балансі замовника, або суб’єкти господарювання, стосовно яких замовник здійснює контроль або які разом із замовником перебувають під контролем іншого суб’єкта господарювання. Як було роз’яснено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листах від 29.04.2016 №3302-06/12875-06 та від 12.05.2016№ 3302- 06/13747-07, юридичні особи та їх об’єднання самостійно визначають приналежність до замовників у розумінні абзацу першого пункту 9 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Крім того, відповідно до ст.4 Закону України від 16.06.2011, № 3531-VI «Про особливості управління об'єктами державної власності в оборонно-промисловому комплексі», Державний концерн "Укроборонпром" (далі - Концерн) є уповноваженим суб'єктом господарювання з управління об'єктами державної власності в оборонно-промисловому комплексі. До складу Концерну входять державні підприємства оборонно-промислового комплексу, в тому числі казенні підприємства (далі - учасники Концерну), на основі фінансової залежності від одного або групи учасників Концерну, який виконує функції із забезпечення науково-технічного і виробничого розвитку, а також провадить інвестиційну, фінансову, зовнішньоекономічну та інші види діяльності. Учасники Концерну не перебувають в управлінні органів виконавчої влади. Відповідно до пункту 17 Статуту ДК «Укроборонпром» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 серпня 2011 року №993 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 2018 року № 849, далі по тексту - Статут Концерну) правовий статус Концерну визначено як державне господарське об’єднання, а ДП ЛРЗ «Мотор» є учасником Концерну. Згідно з частиною 5 статті 120 Господарського кодексу України, концерном визнається статутне об'єднання підприємств, а також інших організацій, на основі їх фінансової залежності від одного або групи учасників об'єднання, з централізацією функцій науково-технічного і виробничого розвитку, інвестиційної, фінансової, зовнішньоекономічної та іншої діяльності. Учасники концерну наділяють його частиною своїх повноважень, у тому числі правом представляти їх інтереси у відносинах з органами влади, іншими підприємствами та організаціями. Водночас, підприємства - учасники об'єднання підприємств зберігають статус юридичної особи незалежно від організаційно-правової форми об'єднання, і на них поширюються положення цього Кодексу та інших законів щодо регулювання діяльності підприємств (ч. 1 статті 121 ГК України); об'єднання підприємств не відповідає за зобов'язаннями його учасників, а підприємства-учасники не відповідають за зобов'язаннями об єднання, якщо інше не передбачено установчим договором або статутом об'єднання (стаття 123 ГК України). Концерн утворений з метою забезпечення ефективного функціонування та управління суб’єктами господарювання державного сектору економіки, які провадять господарську діяльність у сфері розроблення, виготовлення, реалізації, ремонту, модернізації та утилізації озброєння, військової і спеціальної техніки та боєприпасів і беруть участь у військово-технічному співробітництві з іноземними державами. Пунктами 6, 7 та 10 Статуту Концерну визначено, що Концерн діє на принципах повної господарської самостійності та самоокупності, несе відповідальність за результати своєї господарської діяльності та виконання зобов’язань. Концерн відповідає за своїми зобов’язаннями всім належним йому майном, на яке згідно із законодавством може бути звернено стягнення. Держава не несе відповідальності за зобов’язаннями Концерну, а Концерн не відповідає за зобов’язаннями держави. Відповідно до пункту 13 Статуту Концерну учасники Концерну зберігають статус юридичної особи та профіль діяльності. Учасники Концерну зберігають господарську самостійність з урахуванням обмежень, передбачених законодавством. Концерн відповідно до законодавства регулює провадження наукової, проектної, виробничої, фінансової, цінової, інвестиційної, інноваційної, зовнішньоекономічної та іншої діяльності його учасників, пов’язаної з розробленням, виготовленням, реалізацією та обслуговуванням товарів військового та спеціального призначення. ДК «Укроборонпром» є суб’єктом господарювання (державним господарським об’єднанням), що діє на комерційній основі, не є органом державної влади чи місцевого самоврядування, та не є розпорядником чи одержувачем бюджетних коштів. Водночас, оскільки: - ДП ЛРЗ «Мотор», як учасник ДК «Укроборонпром» діє на комерційній основі (з метою одержання прибутку, приймаючи на себе всі відповідні економічні ризики та витрати ) на конкурентному ринку; - органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування не належить частка у статутному капіталі ДП ЛРЗ «Мотор», як учасника Концерну в розмірі більше ніж 50 відсотків і такі органи не володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання; - ДП ЛРЗ «Мотор», як учасник Концерну не володіють спеціальними /ексклюзивними правами; ДП ЛРЗ «Мотор» не є замовниками у розумінні абзацу першого пункту 9 частини першої статті 1 Закону, тому положення Закону України «Про публічні закупівлі» на нього не поширюється та не підлягають застосуванню при проведенні процедур відбору постачальників. Таким чином, проведення ДП ЛРЗ «Мотор» процедури закупівлі не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-04-09 12:20:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_3

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ТРЕЙД" 2 640 000,00
UAH
1 452 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ММ-СПЕЦТРЕЙД" 2 552 000,00
UAH
1 794 000,00
UAH
Немає
ПП "СКАТ" 2 750 000,00
UAH
1 800 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД" 2 594 000,20
UAH
1 956 000,00
UAH
Документи
ПП НВП "СПЕЦТЕХ КАПІТАЛ" 2 639 560,00
UAH
1 990 000,00
UAH
Документи
ТОВ ЛІДЕР-АГРО КР 2 728 000,00
UAH
2 499 200,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІАГОРИЗОНТ" 2 787 840,00
UAH
2 725 000,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ІНЖЕНЕРНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В АВІАЦІЇ" 2 816 000,00
UAH
2 816 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 12:38
Електронний підпис
18 березня 2020 12:38
Вігук ФЭД.jpg
03 березня 2020 09:02
Електронний підпис
28 лютого 2020 14:09
Електронний підпис
28 лютого 2020 14:09
Цінова пропозиція .pdf
28 лютого 2020 14:09
Фін.звіт Міка Трейд 2019.pdf
28 лютого 2020 14:09
Устав_5.pdf
28 лютого 2020 14:09
Устав_4.pdf
28 лютого 2020 14:09
Устав_3.pdf
28 лютого 2020 14:09
Устав_2.pdf
28 лютого 2020 14:09
Устав_1.pdf
28 лютого 2020 14:09
Приказ о назначении.pdf
28 лютого 2020 14:09
Право першого підпису.pdf
28 лютого 2020 14:09
Код доступу.pdf
28 лютого 2020 14:09
квитанция.pdf
28 лютого 2020 14:09
Выписка из реестра_2.pdf
28 лютого 2020 14:09
Выписка из реестра_1.pdf
28 лютого 2020 14:09
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 18:45
ПДФ.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 14:09
Технічна специфікація.pdf
28 лютого 2020 14:09
СТРАХОВА ГАРАНТІЯ.pdf
28 лютого 2020 14:09
Статут.pdf
28 лютого 2020 14:09
Протокол.pdf
28 лютого 2020 14:09
ПРОЄКТ договору.pdf
28 лютого 2020 14:09
Лист-згода.pdf
28 лютого 2020 14:09
Лист згода з проектом.pdf
28 лютого 2020 14:09
КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 лютого 2020 14:09
баланс 2019.pdf
28 лютого 2020 14:09
баланс 2018.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 16:40
Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2020 16:40
Лист-згода з Додатком5.pdf
28 лютого 2020 16:40
Лист-згода з Додатком3.pdf
28 лютого 2020 16:40
лист-відгук.jpg
28 лютого 2020 16:40
фін.звіт.pdf
28 лютого 2020 16:40
Уст. документи (інші).pdf
28 лютого 2020 16:40
Уст. документи (статут).pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 18:49
протокол 3 от 11_02_2014.pdf
27 лютого 2020 18:49
Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2020 18:49
лист відгук.pdf
27 лютого 2020 18:49
гарантійний лист.pdf
27 лютого 2020 18:49
Наказ дир Лідер.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 16:12
Додаток № 7.pdf
28 лютого 2020 16:12
Додаток № 6.pdf
28 лютого 2020 16:12
Додаток № 4.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 15:48
Документи СП-51П.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ММ-СПЕЦТРЕЙД"

ПП "СКАТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"

ПП НВП "СПЕЦТЕХ КАПІТАЛ"

ТОВ ЛІДЕР-АГРО КР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІАГОРИЗОНТ"

ТОВ "КОМПАНІЯ ІНЖЕНЕРНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В АВІАЦІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ТРЕЙД"
#41198238
Переможець 1 452 000,00
UAH
23 березня 2020 10:18

Документи

23 березня 2020 10:18
РІШЕННЯ 38.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ТРЕЙД"
#41198238
1 452 000,00
UAH
Документи

Документи

23 березня 2020 10:18
РІШЕННЯ 38.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
138.pdf укладений
12 травня 2020 12:17
гарантия 138.pdf укладений
12 травня 2020 12:17