Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Акумулятори
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2020-02-20-001720-a fac27fab7ddc4ef4b84ff1ac04938a75
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриньова Ольга Леонідівна

+380552481297 smtend.o.hrynova@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "АМПУ" в особі Херсонської філії ДП "АМПУ" (Адміністрація Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Гриньова Ольга Леонідівна
+380552481297
smtend.o.hrynova@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 23:59
Початок аукціону: 04 березня 2020 11:23
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31410000-3: Гальванічні елементи


Відповідно до технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Акумулятор Duracell Ni-Mh AAA 900 mAh або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31410000-3 — Гальванічні елементи
20 шт
Акумулятор Duracell Ni-Mh або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31410000-3 — Гальванічні елементи
10 шт
Акумулятор літієвий Li-Ion Крона-9V або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31410000-3 — Гальванічні елементи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 16:09
Проект договору.docx
20 лютого 2020 16:09
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 21 лютого 2020 15:12
Дата відповіді: 24 лютого 2020 10:11
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Доброго дня.
Стосовно Ваших питань по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 31410000-3 «Гальванічні елементи» (Акумулятори) повідомляємо наступне.
1. Відповідно п.6 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затверджена наказом Державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами) Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником, тому Замовником відхиляються Учасники, які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону.
2. Згідно Додатку 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель передбачено, що учасники надають інформацію щодо назви виробника (торгівельна марка), країни виробника, тому Замовником відхиляються пропозиції Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
В той же час, Замовник залишає за собою право на свій розсуд надати Учаснику з економічно вигідною пропозицією виправити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на її зміст (технічні помилки та описки), або надати документи, які необхідні Замовнику для укладення договору».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 3 330,00
UAH
3 330,00
UAH
Документи
ФОП Сливка Петро Васильович 4 630,00
UAH
4 630,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 08:30
Електронний підпис
02 березня 2020 18:29
документи пропозиції.pdf
02 березня 2020 18:29
витяг сантарекс 20 02 2020.pdf
02 березня 2020 18:29
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
02 березня 2020 18:29
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 09:38
Довідка-пояснення.pdf
03 березня 2020 09:38
Довідка.pdf
03 березня 2020 09:38
Відомості про Учасника.pdf
03 березня 2020 09:38
Копія Витягу з ЄДР.pdf
03 березня 2020 09:38
Копія Витяг з РПЄП.pdf
03 березня 2020 09:38
Витяг з РПЄП.pdf
03 березня 2020 09:38
Витяг з ЄДР.pdf
03 березня 2020 09:38
Технічні вимоги.pdf
03 березня 2020 09:38
Специфікація.pdf
03 березня 2020 09:38
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ФОП Сливка Петро Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 3 330,00
UAH
05 березня 2020 13:30

Документи

05 березня 2020 13:30
Протокол (рішення).docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
3 330,00
UAH
Документи

Документи

05 березня 2020 13:30
Протокол (рішення).docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 14:55
Договір 71-В-ХЕФ-20.pdf укладений
01 квітня 2020 14:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 996,00
UAH (в тому числі ПДВ 666,00 UAH)