Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні матеріали за кодом ДК 021:2015 - 44110000-4 (асфальтобетонні суміші)
Очікувана вартість
3 359 167,00 UAH
UA-2020-02-20-001714-b 4f2c78af9a3c41d0939ce4895ae550be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Титаренко

+380442862547 tender@kasm.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст"
Код ЄДРПОУ: 03359018
Місцезнаходження: 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2
Контактна особа: Сергій Титаренко
+380442862547
tender@kasm.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 13:11
Очікувана вартість: 3 359 167,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 795,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 тонни
асфальтобетонні суміші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01013, Україна, Київська область, м.Київ, База відвантаження Постачальника в м. Києві або приміській зони (не більше 30 км від межі м. Києва), самовивіз.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 13:42
ТД_асфальтобетонні суміші.doc
20 лютого 2020 13:42
Додаток_7__переможець.doc
20 лютого 2020 13:42
Додаток_6_договiр.doc
20 лютого 2020 13:42
Додаток_5_пропозицiя.doc
20 лютого 2020 13:42
Додаток_4_правомочнiст_.doc
20 лютого 2020 13:42
Додаток_3 технічні вимоги.doc
20 лютого 2020 13:42
Додаток_2_ст.17.doc
20 лютого 2020 13:42
Додаток 1 кваліфікаційні вимоги.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-25-000025 ● 56bf6204e9bb47e9bc7e0f09f2184027
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020 17:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.03.2020 № 70

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
25.03.2020 № 70



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-02-20-001714-b 20.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-27 14:34:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі асфальтобетонних сумішей
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель
за номером ID: UA-2020-02-20-001714-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо номера ID, присвоєного електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, у яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-31 16:16:40

Надання пояснень щодо проведення моніторингу по закупівлі UA-2020-02-20-001714-b

На виконання запиту Державної аудиторської служба України від 27.03.2020 комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» (далі – підприємство «Київавтошляхміст») надає пояснення щодо номера ID, присвоєного електронною системою закупівель річному плану закупівлі, у яких передбачена закупівля за номером ID: UA-2020-02-20-001714-b.
Підприємством «Київавтошляхміст» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 20.02.2020 № 151 та норм Закону України «Про публічні закупівлі» було розпочато процедуру закупівлі «Конструкційні матеріали за кодом ДК 021:2015 - 44110000-4 (асфальтобетонні суміші)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-20-001714-b).
У відповідності до протоколу засідання тендерного комітету підприємства «Київавтошляхміст» від 20.02.2020 № 152, виходячи з наявної потреби у закупівлі «Конструкційні матеріали за кодом ДК 021:2015 - 44110000-4 (асфальтобетонні суміші)», внесено зміни у річний план закупівель на 2020 рік, які оприлюднено на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20 лютого 2020 року. За результатами оприлюднення змін у річний план закупівель на 2020 рік на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, електронною системою присвоєно ID: UA-P-2019-01-04-001395-c.
Однак, у зв’язку з технічною помилкою при оприлюдненні змін у річний план закупівель на 2020 рік на авторизованому електронному майданчику Zakupki.Prom.ua, було помилково підвантажено ідентифікатор плану закупівель за 2019 рік замість ідентифікатору плану закупівель на 2020 рік.
Підсумовуючи вищевикладене слід зазначити, що вищезазначена технічна помилка жодним чином не вплинула на проведення процедури закупівлі та не призвела до порушень Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки підприємством «Київавтошляхміст» проведено зазначену закупівлю у відповідності до видатків та річного плану закупівель на 2020 рік.

Додатки:
1. Протокол засідання тендерного комітету підприємства «Київавтошляхміст» від 20.02.2020 № 152 з додатками на 10 арк.

Голова тендерного комітету В.О. Виноградов

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-08 14:48:08

Заперечення на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-20-001714-b

Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст»» (далі – підприємством «Київавтошляхміст») оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-20-001714-b (далі – Висновок).
Висновком встановлено, що за результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), встановлено порушення Замовником частини першої статті 4 Закону через не оприлюднення змін до річного плану закупівель
1. Підприємством «Київавтошляхміст» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 20.02.2020 № 151 та норм Закону України «Про публічні закупівлі» було розпочато процедуру закупівлі «Конструкційні матеріали за кодом ДК 021:2015 - 44110000-4 (асфальтобетонні суміші)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-20-001714-b).
У відповідності до протоколу засідання тендерного комітету підприємства «Київавтошляхміст» від 20.02.2020 № 152, виходячи з наявної потреби у закупівлі «Конструкційні матеріали за кодом ДК 021:2015 - 44110000-4 (асфальтобетонні суміші)», внесено зміни у річний план закупівель на 2020 рік, які оприлюднено на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20 лютого 2020 року. За результатами оприлюднення змін у річний план закупівель на 2020 рік на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, електронною системою присвоєно ID: UA-P-2019-01-04-001395-c. Також зазначаємо, що дата останніх змін внесених у річний план закупівель на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель є 20 лютого 2020 року, час 13:42, що свідчить про відображення закупівлі у річному плані закупівель на 2020 рік.
Однак, у зв’язку з технічною помилкою при оприлюдненні змін у річний план закупівель на 2020 рік на авторизованому електронному майданчику Zakupki.Prom.ua, було помилково підвантажено ідентифікатор плану закупівель за 2019 рік замість ідентифікатору плану закупівель на 2020 рік.
Крім того, в інформації про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі Державною аудиторською службою України встановлено, що підприємством «Київавтошляхміст» при наданні пояснень щодо проведення моніторингу закупівлі UA-2020-02-20-001714-b підтверджено, що закупівля здійснювалась відповідно до річного плану закупівель на 2020 рік (зі змінами та доповненнями).
Підсумовуючи вищевикладене слід зазначити, що вищезазначена технічна помилка жодним чином не вплинула на проведення процедури закупівлі та не призвела до порушень Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки підприємством «Київавтошляхміст» проведено зазначену закупівлю у відповідності до видатків та річного плану закупівель на 2020 рік.
У зв’язку з цим ПРОСИМО:
1. Врахувати аргументовані нами доводи щодо відсутності складу порушень, зазначених у Висновку.
2. Відмінити зобов’язання щодо усунення порушень, зазначене в результативній частині Висновку.


Голова тендерного комітету В.О. Виноградов

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення частини першої статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" через не оприлюднення змін до річного плану закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 2 258 888,00
UAH з ПДВ
2 199 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" 2 529 000,00
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ " 2 534 418,00
UAH з ПДВ
2 534 418,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 14:17
Електронний підпис
06 березня 2020 14:13
Проект_договору.pdf
06 березня 2020 14:13
Форма_пропозиція.pdf
06 березня 2020 14:13
Документ_ЄДР_1006410825.zip
06 березня 2020 14:13
Статут.pdf
06 березня 2020 14:13
Статут_СБМУ_Підряд.pdf
06 березня 2020 14:13
Витяг_Підряд_02_03-20.pdf
06 березня 2020 14:13
Сертифікат_Лабораторія.pdf
06 березня 2020 14:13
Довідка_працівники.pdf
06 березня 2020 14:13
Атестати_Виробництва.pdf
06 березня 2020 14:13
Довідка_БАЗА.pdf
06 березня 2020 14:12
Відгук_Дарниця.pdf
06 березня 2020 14:12
Свідоцтво-ПДВ.pdf
06 березня 2020 14:12
Паспорт Жабський.pdf
06 березня 2020 14:12
Пояснення_лабораторія.pdf
06 березня 2020 14:12
Довідка_досвід.pdf
06 березня 2020 14:12
Пояснення_ліцензія.pdf
06 березня 2020 14:12
Довідка_Статутні.pdf
06 березня 2020 14:12
Довідка-екологія.pdf
06 березня 2020 14:12
Лист_погодження_договір.pdf
06 березня 2020 14:12
Сертифікат_матеріали.pdf
06 березня 2020 14:12
Техчастина.pdf
06 березня 2020 14:12
Асфальт_А-10.pdf
06 березня 2020 14:12
Асфальт_А-20_МКА.pdf
06 березня 2020 14:12
Асфальт_Б-10.pdf
06 березня 2020 14:12
Пояснення_бітум.pdf
06 березня 2020 14:12
Довдіки_СТ-17.pdf
06 березня 2020 14:12
Довідка_СТ-17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"

ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 2 199 998,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
2 199 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:12
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 13:07
03-97 ПП Автомагістраль.pdf укладений
23 березня 2020 13:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 085 634,11
UAH (в тому числі ПДВ 347 605,68 UAH)