Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 13:11 |
Очікувана вартість: | 3 359 167,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 795,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 13:42 |
ТД_асфальтобетонні суміші.doc | |
20 лютого 2020 13:42 |
Додаток_7__переможець.doc | |
20 лютого 2020 13:42 |
Додаток_6_договiр.doc | |
20 лютого 2020 13:42 |
Додаток_5_пропозицiя.doc | |
20 лютого 2020 13:42 |
Додаток_4_правомочнiст_.doc | |
20 лютого 2020 13:42 |
Додаток_3 технічні вимоги.doc | |
20 лютого 2020 13:42 |
Додаток_2_ст.17.doc | |
20 лютого 2020 13:42 |
Додаток 1 кваліфікаційні вимоги.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-25-000025 ● 56bf6204e9bb47e9bc7e0f09f2184027
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2020 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.03.2020 № 70
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
25.03.2020 № 70
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-02-20-001714-b 20.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-27 14:34:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі асфальтобетонних сумішей
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель
за номером ID: UA-2020-02-20-001714-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо номера ID, присвоєного електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, у яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-31 16:16:40
Надання пояснень щодо проведення моніторингу по закупівлі UA-2020-02-20-001714-b
На виконання запиту Державної аудиторської служба України від 27.03.2020 комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» (далі – підприємство «Київавтошляхміст») надає пояснення щодо номера ID, присвоєного електронною системою закупівель річному плану закупівлі, у яких передбачена закупівля за номером ID: UA-2020-02-20-001714-b.
Підприємством «Київавтошляхміст» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 20.02.2020 № 151 та норм Закону України «Про публічні закупівлі» було розпочато процедуру закупівлі «Конструкційні матеріали за кодом ДК 021:2015 - 44110000-4 (асфальтобетонні суміші)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-20-001714-b).
У відповідності до протоколу засідання тендерного комітету підприємства «Київавтошляхміст» від 20.02.2020 № 152, виходячи з наявної потреби у закупівлі «Конструкційні матеріали за кодом ДК 021:2015 - 44110000-4 (асфальтобетонні суміші)», внесено зміни у річний план закупівель на 2020 рік, які оприлюднено на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20 лютого 2020 року. За результатами оприлюднення змін у річний план закупівель на 2020 рік на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, електронною системою присвоєно ID: UA-P-2019-01-04-001395-c.
Однак, у зв’язку з технічною помилкою при оприлюдненні змін у річний план закупівель на 2020 рік на авторизованому електронному майданчику Zakupki.Prom.ua, було помилково підвантажено ідентифікатор плану закупівель за 2019 рік замість ідентифікатору плану закупівель на 2020 рік.
Підсумовуючи вищевикладене слід зазначити, що вищезазначена технічна помилка жодним чином не вплинула на проведення процедури закупівлі та не призвела до порушень Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки підприємством «Київавтошляхміст» проведено зазначену закупівлю у відповідності до видатків та річного плану закупівель на 2020 рік.
Додатки:
1. Протокол засідання тендерного комітету підприємства «Київавтошляхміст» від 20.02.2020 № 152 з додатками на 10 арк.
Голова тендерного комітету В.О. Виноградов
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-04-08 14:48:08
Заперечення на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-20-001714-b
Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст»» (далі – підприємством «Київавтошляхміст») оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-20-001714-b (далі – Висновок).
Висновком встановлено, що за результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), встановлено порушення Замовником частини першої статті 4 Закону через не оприлюднення змін до річного плану закупівель
1. Підприємством «Київавтошляхміст» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 20.02.2020 № 151 та норм Закону України «Про публічні закупівлі» було розпочато процедуру закупівлі «Конструкційні матеріали за кодом ДК 021:2015 - 44110000-4 (асфальтобетонні суміші)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-20-001714-b).
У відповідності до протоколу засідання тендерного комітету підприємства «Київавтошляхміст» від 20.02.2020 № 152, виходячи з наявної потреби у закупівлі «Конструкційні матеріали за кодом ДК 021:2015 - 44110000-4 (асфальтобетонні суміші)», внесено зміни у річний план закупівель на 2020 рік, які оприлюднено на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20 лютого 2020 року. За результатами оприлюднення змін у річний план закупівель на 2020 рік на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, електронною системою присвоєно ID: UA-P-2019-01-04-001395-c. Також зазначаємо, що дата останніх змін внесених у річний план закупівель на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель є 20 лютого 2020 року, час 13:42, що свідчить про відображення закупівлі у річному плані закупівель на 2020 рік.
Однак, у зв’язку з технічною помилкою при оприлюдненні змін у річний план закупівель на 2020 рік на авторизованому електронному майданчику Zakupki.Prom.ua, було помилково підвантажено ідентифікатор плану закупівель за 2019 рік замість ідентифікатору плану закупівель на 2020 рік.
Крім того, в інформації про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі Державною аудиторською службою України встановлено, що підприємством «Київавтошляхміст» при наданні пояснень щодо проведення моніторингу закупівлі UA-2020-02-20-001714-b підтверджено, що закупівля здійснювалась відповідно до річного плану закупівель на 2020 рік (зі змінами та доповненнями).
Підсумовуючи вищевикладене слід зазначити, що вищезазначена технічна помилка жодним чином не вплинула на проведення процедури закупівлі та не призвела до порушень Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки підприємством «Київавтошляхміст» проведено зазначену закупівлю у відповідності до видатків та річного плану закупівель на 2020 рік.
У зв’язку з цим ПРОСИМО:
1. Врахувати аргументовані нами доводи щодо відсутності складу порушень, зазначених у Висновку.
2. Відмінити зобов’язання щодо усунення порушень, зазначене в результативній частині Висновку.
Голова тендерного комітету В.О. Виноградов
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення частини першої статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" через не оприлюднення змін до річного плану закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
2 258 888,00
UAH з ПДВ
|
2 199 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" |
2 529 000,00
UAH з ПДВ
|
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ " |
2 534 418,00
UAH з ПДВ
|
2 534 418,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
2 199 998,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 13:07
|
03-97 ПП Автомагістраль.pdf | укладений |
23 березня 2020 13:05
|