ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля (Картопля у кількості 15300 кг)
Очікувана вартість
153 000,00 UAH
UA-2020-02-20-001695-b 6caf2ac1032644d7868bb46a2c35dc9b
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПІВНІЧНА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 90)"
Код ЄДРПОУ: 08564699
Місцезнаходження замовника: 73032, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Некрасова, буд. 234
Контактна особа замовника: Олег Світличний
+380952109127,+380950342612
vigz28@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 12:09
Очікувана вартість: 153 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 765,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля (Картопля у кількості 15300 кг) За рахунок коштів спеціального та загального фонду Державного бюджету України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15300 кілограми
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля (Картопля у кількості 15300 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73032, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Некрасова, буд. 234
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар проводиться протягом тридцяти банківських днів з моменту повної передачі товару у власність Покупця, в разі отримання Замовником бюджетних коштів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 лютого 2020 13:40
Електронний цифровий підпис
20 лютого 2020 13:39
Додаток №3 – Проект договору картопля.docx
20 лютого 2020 13:39
Оголошення картопля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 21 лютого 2020 10:04
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:48
Доброго дня! Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2016 №1602-VII в Україні вступають в силу норму, що передбачають введення системи аналізу небезпечних факторів і контролю в критичних точках для потужностей, які проводять діяльність з продуктами харчування. В п.27 ст.1 Закону визначено, що закладом суспільного харчування є ресторан, бар, кафе, столова, закусочна, кулінарія, кіоск або інший заклад, обслуговуючий харчуванням необмежену кількість фізичних осіб. Дані норми вступаю в силу 20.09.2019 року. Недотримання даних вимог накладається штрафом. Вимагаємо, ввести зміни в тендерну документацію згідно даного Закону, зокрема, вимагати від Учасників сертифікати на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 видані органом із сертифікації, на ім'я оператора ринку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник самостійно визначає умови допорогової закупівлі.
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2016 №1602-VII , на якій ви посилаєтесь, не передбачено обов’язкову сертифікацію оператора ринку щодо безпечності ДСТУ ISO 22000:2007 . Щодо сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 : Отримання сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 згідно чинного законодавства є правом , а не обов’язком суб’єктів господарювання. Відповідно до 0.1 Загальних положень ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" Запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту такі: a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю. Виходячи із змісту зазначених вище норм стандарту, наявність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" визначається на підставі добровільного волевиявлення підприємства. Крім того, наявність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" жодним чином не може підтвердити якість предмету закупівлі, а лише підтверджує, що процес створення продукції або надання послуг відповідає міжнародним стандартам. оскільки цей документ за своєю сутністю не може підтвердити якість товару, проте істотно обмежує кількість потенційних учасників закупівлі, які не мають відповідного сертифіката, а є постачальниками та/або виробниками товару належної якості. Викладене свідчить, що внесення умови в документацію до закупівлі щодо надання копії сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 22000:2007 , виданих учаснику, носить дискримінаційний характер, що суперечить ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
щодо поставки
Дата подання: 24 лютого 2020 12:15
Дата відповіді: 24 лютого 2020 13:09
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Доброго дня! Згідно тендерної документації, поставка здійснюється не пізніше п’яти днів з моменту одержання відповідної заявки Замовника, окремими партіями та відповідно до наданого Замовником (Покупцем) замовлення на поставку Товару (продукції). Замовлення на поставку відповідної партії Продукції подається Замовником (Покупцем) у письмовій формі власноручно або передається факсимільним зв'язком, або/чи в усній формі (по телефону). В замовленні обов’язково повинно буди вказано: вид та найменування продукції; кількість продукції за кожною окремою позицією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Карапуз Ірина Миколаївна" 145 350,00
UAH з ПДВ
76 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛИНОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 125 460,00
UAH з ПДВ
84 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Нестеренко Марина Олегівна 125 460,00
UAH з ПДВ
90 117,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" 134 946,00
UAH з ПДВ
114 597,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» 151 470,00
UAH з ПДВ
114 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 14:11
sign.p7s
28 лютого 2020 14:11
фінішний договір.pdf
28 лютого 2020 14:11
фінішна пропозиція.pdf
26 лютого 2020 15:24
sign.p7s
26 лютого 2020 15:19
паспорт 2.pdf
26 лютого 2020 15:19
паспорт 1.pdf
26 лютого 2020 15:19
довідка банка 25.02.2020р..pdf
26 лютого 2020 15:19
Пропозиція картопля.pdf
26 лютого 2020 15:19
договір.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 12:27
sign.p7s
26 лютого 2020 12:24
8 Довідка з банка.pdf
26 лютого 2020 12:24
7 Виписка ориг.pdf
26 лютого 2020 12:24
6 ІПН ориг.pdf
26 лютого 2020 12:24
5 паспорт ориг.pdf
26 лютого 2020 12:24
4 Витяг з ДСФ ориг.pdf
26 лютого 2020 12:24
3 Проект договору.pdf
26 лютого 2020 12:24
2 Пропозиція.pdf
26 лютого 2020 12:24
1 Довідки.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 08:52
sign.p7s
26 лютого 2020 08:50
Реєстр документів.pdf
26 лютого 2020 08:50
13._Пропозиція.pdf
26 лютого 2020 08:50
6._Копія довідки 4-ОПП.PDF
26 лютого 2020 08:50
5._Копія витягу з ПДВ_2019.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 11:24
sign.p7s
26 лютого 2020 11:23
Договір Кравченко.pdf
26 лютого 2020 11:23
Сан.Кравченко 10.02.2020.pdf
26 лютого 2020 11:23
Ст 17 Закону.PDF
26 лютого 2020 11:23
Статутні_оригінали.pdf
26 лютого 2020 11:23
опис товару закупівлі.pdf
26 лютого 2020 11:23
форма пропозиції.pdf
26 лютого 2020 11:23
Рішення засновника.PDF
26 лютого 2020 11:23
Лист-згода Персон.дані.PDF
26 лютого 2020 11:23
довідка з банку.pdf
26 лютого 2020 11:23
Витяг з ЄДР від 15.08.19.PDF
26 лютого 2020 11:23
ст.44.PDF
26 лютого 2020 11:23
якісне_картопля.pdf
26 лютого 2020 11:23
довідка_МТБ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Карапуз Ірина Миколаївна"
#2256103548
Переможець 76 500,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 14:54

Документи

02 березня 2020 14:54
sign.p7s
02 березня 2020 14:53
Переможець.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Карапуз Ірина Миколаївна"
#2256103548
76 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2020 14:54
sign.p7s
02 березня 2020 14:53
Переможець.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 березня 2020 09:29
Договір Г-71.PDF укладений
06 березня 2020 09:28
sign.p7s зміни до договору
26 березня 2020 14:39
Додаткова угода 1Г-95.PDF зміни до договору
26 березня 2020 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту Додаткової угоди №1/Г-95 від 26.03.2020р., долученої у сканованому вигляді)
Номер договору про закупівлю: Г-71
Договір:
Номер додаткової угоди: 1\Г-95
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку