Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони лікувальних корпусів та прилеглої території КНП «КМПНЛ № 3» та встановлення пропускного режиму з використанням технічних засобів нагляду і контролю)
Очікувана вартість
3 341 520,00 UAH
UA-2020-02-20-001682-a 6421bbb12dce429c8c460a071d1e7afe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вітер Ірина Вікторівна

380443613419
380938772969
380662733762
kmpnl3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська психоневрологічна лікарня №3
Код ЄДРПОУ: 02125838
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., Васильків, смт.Глеваха, вул.Павлова,7
Контактна особа: Вітер Ірина Вікторівна
380443613419,380938772969,380662733762
kmpnl3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 16:30
Початок аукціону: 10 березня 2020 11:53
Очікувана вартість: 3 341 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 341,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
79710000-4 Охоронні послуги
(послуги з охорони лікувальних корпусів та прилеглої території КНП «КМПНЛ № 3» та встановлення пропускного режиму з використанням технічних засобів нагляду і контролю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська область, смт Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони лікувальних корпусів та прилеглої території КНП «КМПНЛ № 3» та встановлення пропускного режиму з використанням технічних засобів нагляду і контролю) Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 16:07
ТД ( ).docx
20 лютого 2020 16:07
Додаток 7.pdf
20 лютого 2020 16:07
Додаток 6.pdf
20 лютого 2020 16:07
Додаток 5.pdf
20 лютого 2020 16:06
Додаток 4.pdf
20 лютого 2020 16:06
Додаток 3.pdf
20 лютого 2020 16:05
Додаток 2.pdf
20 лютого 2020 16:05
Додаток 1.pdf
20 лютого 2020 16:05
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість мінімального особового складу
Дата подання: 25 лютого 2020 13:54
Дата відповіді: 28 лютого 2020 16:09
В п.5 « Кваліфікаційні критерії до Учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, розділу ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в п.2.1, Замовником зазначено, надати довідку про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності, які досягли 18-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають досвід роботи охоронником не менше п’яти років та відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, складеної відповідно за формою додатку 6 (чисельність працівників повинна відповідати вимогам чинного трудового законодавства України). Запитання: яку мінімальну кількість охоронників повинен мати суб’єкт охоронної діяльності з урахуванням вимог технічного завдання Додатку №3 до тендерної документації ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає, що кваліфікаційні вимоги до учасників повинні передбачати наявність високого рівня підготовки учасника та відповідної організації служби. Згідно до технічного завдання тендерної документації, враховуючи особливості надання охоронних послуг медичному лікувальному закладу ( Замовник відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 565 від 07.07.2010, визначається як суб’єкт господарювання з високим ступенем ризику), Учасник повинен мати в наявності в штаті співробітників для виконання вимог Замовника по організації охорони об’єкта, а також резерв на випадок оперативної заміни охорони та необхідності посилення постів не менше 35 охоронників.
Працівники
Дата подання: 25 лютого 2020 14:08
Дата відповіді: 28 лютого 2020 16:11
В п.5 « Кваліфікаційні критерії до Учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, розділу ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в п.2.2 Замовником зазначено, Документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: -документи, на кожного працівника зазначеного в довідці пункту 2.1. даного Розділу тендерної документації які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні протягом не менше ніж 90 днів після кінцевої дати подання тендерних пропозицій; -документи, на кожного працівника зазначеного в довідці пункту 2.1. даного Розділу тендерної документації, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків дійсні протягом не менше ніж 90 днів після кінцевої дати подання тендерних пропозицій; -документи про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником 3 –го розряду на кожного працівника*, зазначеного в довідці пункту 2.1. тендерної документації, з наданням копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники учасника, завірену печаткою навчального (-их) закладу (-ів), в якому (яких) проходили навчання працівники, яка (-і) діяла (-и) на дату проходження навчання або нотаріально** * у разі отримання працівником свідоцтва охоронника 3 розряду після 2015 року, Учасник, для підтвердження їх стажу на посаді охоронника більше п’яти років, повинен надати завірені належним чином копії трудових книжок даних працівників ** у разі неможливості надання копій ліцензій начальних закладів, в якому (яких) проходили навчання працівники, Учасник надає лист-пояснення в довільній формі в якому зазначає адресу даних навчальних закладів , контактні номера телефонів, для можливості Замовнику самостійно перевірити дійсність та відповідність документів. - документ на кожного працівника, зазначеного в довідці пункту 2.1, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України, виданий в 2020 році. Запитання? Чи достатньо буде Учаснику, для підтвердження стажу роботи охоронників, які отримали свідоцтво про робітничу кваліфікацію 3 розряду після 2015 року надати завірену першу сторінку трудової книжки працівника з зазначенням її серії та номеру , прізвищем ім’ям по батькові охоронця та завірені належним чином не всі сторінки трудової книжки, а лише ті , що підтверджують трудовий стаж працівника на посаді охоронця. Також хочемо звернути увагу наших колег, щодо питання стосовно надання персональних даних. Інформація яка подається Учасником стосовно особового складу працівників , а саме в медичних висновках про стан здоров’я ( лікарський професійно-консультативний висновок)містять більш конфіденційну інформацію ( тиск, вага, група крові, перенесені захворювання)ніж запис в трудовій книжці про працевлаштування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учаснику для підтвердження стажу роботи охоронників достатньо надати завірену першу сторінку трудової книжки працівника з зазначенням її серії , номеру , прізвища, ім’я по батькові охоронця та завірені належним чином сторінки трудової книжки, які підтверджують трудовий стаж працівника на посаді охоронця, з метою не розголошення інформації яка не вимагається умовами тендерної документації.
Аналогічні договори
Дата подання: 25 лютого 2020 16:08
Дата відповіді: 28 лютого 2020 16:14
В п.5 « Кваліфікаційні критерії до Учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, розділу ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в п.3 тендерній документації Замовник вимагає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Виконані аналогічні договори, які підтверджують досвід надання послуг з охорони підприємств . *** під аналогічними договорами мається на увазі договори з надання послуг з охорони підприємств чи організацій в 2017-2019 роках, з аналогічним предметом закупівлі, не менше ніж чотирьома цілодобовими постами, які оприлюднені в системі електронних закупівель «Прозорро», з терміном надання послуг не менше строків оголошених в закупівлі. В разі відсутності аналогічних договорів в системі електронних закупівель Прозорро, Учасник має надати: - сканкопії виконані договори з усіма додатками та актами виконаних робіт з підписом та печаткою Замовника на кожній сторінці; - відгуки, в яких вказати номер договору, предмет договору, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, кількості постів , відсутності чи наявності претензій. - документальне підтвердження надходження коштів Виконавцю за виконані роботи, згідно договорів вказаних у п.3.1 3.2. Акти виконаних робіт (наданих послуг) до зазначених в п. 3.1. тендерної документації договорів. Запитання: На виконання цієї вимоги , чи достатньо Учаснику надати договір з предметом « Охоронні послуги», без урахування вимог додатку №3 « Технічне завдання» до тендерної документації , а саме, наприклад, надання договору з охоронних послуг Агрохолдингу або ринку з 5 цілодобовими постами протягом 14 місяців?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: враховуючи, що Ваше запитання міститься в змісті вимог інших учасників Замовник надасть розяснення в загальній відповіді до вимог.
Відповідальність учасника
Дата подання: 25 лютого 2020 16:15
Дата відповіді: 28 лютого 2020 16:11
В додатку №3 до тендерної документації « Технічне завдання», Замовником зазначено, що ВИКОНАВЕЦЬ несе повну матеріальну відповідальність за збитки, спричинені замовнику внаслідок неналежного виконання ним своїх зобов’язань. На підтвердження фінансової спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен мати сформований, документально підтверджений статутний фонд не менше 5 % від очікуваної вартості закупівлі та надати договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України « Про страхування»), страхова сума за яким повинна складати не менше ніж 3500 000, 00 ( три мільйона п’ятсот тисяч гривень 00 коп.) або договір добровільного страхування професійної відповідальності на меншу страхову суму та гарантійний лист. У разі надання гарантійного листа та договору добровільного страхування на меншу суму, Учасник, який визнаний Переможцем повинен протягом 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надати Замовнику договір добровільного страхування професійної відповідальності та опублікувати його в системі « Прозоро». Запитання: Чи є обовязковою умовою внесення статутного капіталу грошима, або він може бути сформований за рахунок майнових прав (меблі, огртехніка та інше)? Чи може учасник документально не підтверджувати статутний фонд не менше 5 % від очікуваної вартості закупівлі, а надати договір добровільного страхування професійної відповідальності на 7000000 гривень?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає що внесення статутного капіталу Учасника грошима не є обовязкове , він може бути сформований за рахунок майнових прав (меблі, огртехніка та інше).Учасник повинен документально підтвердити статутний фонд не менше 5 % від очікуваної вартості закупівлі, та надати договір добровільного страхування професійної відповідальності не менше ніж на 3 500 000 гривень.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-20-001682-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 24 лютого 2020 11:56
Видалення дискримінаційних вимог з тендерної документації
Учасник закупівлі, керуючись ч.1 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання ТП звертається до Замовника з цією вимогою.
ТД містить суб’єктивні та штучні обмеження та вимоги, що є дискримінаційними для Учасника, оскільки їх висування перешкоджає потенційним учасникам (зокрема Учаснику) взяти участь в цієї закупівлі, а саме:

1. п.2.2 ТД * у разі отримання працівником свідоцтва охоронника 3 розряду після 2015 року, Учасник для підтвердження їх стажу на посаді охоронника більше п’яти років, повинен надати завірені належним чином копії трудових книжок даних працівників.
Надання копій трудових книжок є наданням персональних даних на 24 працівників та є правом а не обов’язком Учасника. Зобов’язувати учасників надавати персональні дані без попередньої згоди персоналу охорони учасників є неправомірним з точки зору Закону України «Про захист персональних даних».
Підтвердити стаж роботи на посаді охоронника можливо довідками учасника про наявність працівників, що мають необхідні знання та досвід, разом з довідкою про достовірність наданої інформації.
Тому вимагаємо виключити з ТД вираз: у разі отримання працівником свідоцтва охоронника 3 розряду після 2015 року, Учасник для підтвердження їх стажу на посаді охоронника більше п’яти років, повинен надати завірені належним чином копії трудових книжок даних працівників.
2. П.3.1 ТД *** під аналогічними договорами мається на увазі договори з надання послуг з охорони підприємств чи організацій в 2017-2019 роках, з аналогічним предметом закупівлі, не менше ніж чотирма цілодобовими постами, які оприлюднені в системі електронних закупівель «Прозорро», з терміном надання послуг не менше строків оголошених в закупівлі.
Учасник має досвід виконання АД код CPVза ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги та для підтвердження кваліфікаційної вимоги достатньо наявності такого досвіду, а не термінів його набуття та застосування.
Через перехід Замовником меж дискримінаційності щодо визначення предмету закупівлі та термінів надання аналогічних послуг, Учасник, користуючись загальним характером чинної норми Закону щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» вимагає виключити з тендерної документації вираз: *** під аналогічними договорами мається на увазі договори з надання послуг з охорони підприємств чи організацій в 2017-2019 роках, з аналогічним предметом закупівлі, не менше ніж чотирма цілодобовими постами, які оприлюднені в системі електронних закупівель «Прозорро», з терміном надання послуг не менше строків оголошених в закупівлі.
3. Додаток 3 до ТД: На підтвердження фінансової спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен мати сформований документально підтверджений статутний фонд не менше 5 % від очікуваної вартості закупівлі…
Цією вимогою Замовник автоматично усуває від участі всіх учасників, що мають сформований статутний фонд менше ніж 167 066,00 гривень.
Вимагаємо видалити зазначену дискримінаційну вимогу: На підтвердження фін. спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен мати сформований документально підтверджений статутний фонд не менше 5 % від очікуваної вартості закупівлі…
4. Відповідно доч.4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та приводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення замовниками дискримінаційних вимог встановлена також в інших статтях Закону, зокрема у статті 5 та ч. 3 статті 12. Тому у разі не прийняття наших вимог, Учасник буде звертатися із скаргою до Постійно діючої колегії АМКУ щодо усунення порушення Замовником Закону в зазначених частинах. Учасник до скарги готовий надати достатню кількість рішень колегії АМКУ щодо усунення замовниками зазначених вище дискримінаційних вимог. З повагою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2020 15:55
Доброго дня.
Замовником було ретельно проаналізовано Вашу вимогу, по суті якої повідомляємо наступне:
Враховуючи що 25.02.2020 року нами було отримано аналогічну по змісту вимогу від іншого учасника, а також запити на роз'яснення змісту тедерної документації
Замовник залишає за собою право надати загальну відповідь у визначені Законом терміни .
Номер вимоги: UA-2020-02-20-001682-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Кронос Сервіс", Код ЄДРПОУ:33747106
Дата подання: 25 лютого 2020 15:32
Вимога на видалення неправомірних та дискримінаційних вимог
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, на підтвердження фінансової спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен мати сформований, документально підтверджений статутний фонд не менше 5% від очікуваної вартості закупівлі
Вважаємо таку вимогу неправомірною, з огляду на наступне. Відповідно до Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та листа Держкомпідприємництва від 26.03.2004р. №1858 для приватного підприємства не передбачається вимог та/або обмежень щодо формування розміру статутного фонду у грошовому еквіваленті. Так, згідно листа Держкомпідприємництва від 26.03.2004р. №1858 для приватного підприємства розмір статутного капіталу (фонду) не встановлений та може бути будь-який, а порядок його формування та склад визначають засновники самого приватного підприємства. Дії Замовника в частині встановлення вимоги у тендерній документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасника.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Учасник має надати договір добровільного страхування професійної відповідальності, страхова сума за яким повинна складати не менше ніж 3 500 000,00 (три мільйона п’ятсот тисяч гривень 00 коп.). Вважаємо таку вимогу неправомірною, з огляду на наступне.
Керуючись нормами Закону України «Про страхування» (далі – Закон) страхування може бути добровільним або обов’язковим. Відповідно до ст. 6 «Добровільне страхування та його види» до видів добровільного страхування відносять страхування відповідальності перед третіми особами (п.15 ст. 6 Закону). Даний вид страхування є добровільним, а не обов’язковим. Згідно технічного завдання Замовник закуповує послуги з охорони. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18 листопада 2015р. № 960. В зазначених Ліцензійних умов не йдеться про наявність страхового полісу відповідальності перед третіми особами. Відповідно до п.4. ст.14 документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації. Крім того, замовником не вказано економічну обґрунтованість вказаної вимоги.
Відповідно до п.2.2. ч.5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен надати документи про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником 3-го розряду на кожного працівника* («*у разі отримання працівником свідоцтва охоронника 3-го розряду після 2015 року, Учасник, для підтвердження їх стажу на посаді охоронника більше п’яти років, повинен надати завірені належним чином копії трудових книжок даних працівників»). Тобто Замовником встановлено вимогу про те, що працівники Учасника, які отримали свідоцтва охоронник 3-го розрядку після 2015 року, взагалі не можуть бути задіяні до виконання умов закупівлі. На підставі якого нормативно-правового акту Замовник визначає певну кількість років трудового стажу працівників після отримання відповідних свідоцтв і посвідчень, які саме і підтверджують набуті працівником учасника знань та досвіду. Статтею 43 Конституції України передбачено, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, які він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Стаття 2-1 Кодексу законів про працю України визначає рівність трудових прав громадян України, забороняється будь-яка дискримінація у сфері праці, зокрема рівності прав і можливостей, прямо або непряме обмеження прав працівників залежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, гендерної ідентичності, сексуальної орієнтації, етнічного, соціального та іноземного походження, віку тощо. Встановлюючи таку вимогу, Замовник обмежує права працівників, які наявні у штаті учасника та мають свідоцтва, які підтверджують наявність досвіду та знань. Відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 25.09.2013р. для отримання свідоцтва 3-го розряду встановлено наступні кваліфікаційні вимоги: Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середьня освіта та професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду - не менше 1 року або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, - не менше 3 років. Крім цього, чому вимога не застосовується до працівників учасника, які отримали свідоцтво охоронника 3-го розряду в 2014 році або раніше? Враховуючи вище викладене вбачається порушення Замовником приписів ЗУ «Про публічні закупівлі», Конституції України, Кодексу законів про працю України та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності.
Відповідно до п.3.1. ч.5 Розділу ІІІ тендерної документації, який вимагає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: *Під аналогічним договорами мається на увазі з надання послуг з охорони підприємств чи організацій в 2017-2019 роках, з аналогічним предметом закупівлі, не менше ніж чотирьома цілодобовими постами, які оприлюднені в системі електронних закупівель «Прозорро», з терміном надання послуг не менше строків оголошених в закупівлі.
Обґрунтовано вважає дану вимогу неправомірною через те, що зазначені умови тендерної документації Замовника призводять до неможливості участі в процедурі закупівлі учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів з меншою кількістю постів, але є аналогічними договорами за предметом закупівлі. Зазначена умова виключає можливість участі потенційних учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів зі значно більшим обсягом (кількістю цілодобових постів) надання послуг, але у менший період часу, та навпаки (більший період, менша кількість постів) чим штучно звужує коло учасників, тендерна пропозиція яких може бути акцептована. Законодавством не встановлено вимоги надавати заздалегідь визначені обсяги і терміни виконання аналогічних договорів. Крім цього Замовником створюються штучні перешкоди для учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів, які не оприлюднено в системі електронних закупівель. Стаття 2 Господарського кодексу України (далі – ГК України) визначає, що учасниками відносин у сфері господарювання є суб'єкти господарювання, споживачі, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, наділені господарською компетенцією, а також громадяни, громадські та інші організації, які виступають засновниками суб'єктів господарювання чи здійснюють щодо них організаційно-господарські повноваження на основі відносин власності. Частиною 3 ст. 62 ГК України встановлено, що підприємства незалежно від форми власності, організаційно-правової форми, а також установчих документів, на основі яких вони створені та діють, мають рівні права та обов'язки. «Усі суб'єкти права власності є рівними перед законом» - це норма яка закріплена не тільки частиною 2 статті 318 Цивільного кодексу України, а й абзацом 4 статті 13 Конституції України.
Обов’язок з використання електронної системи закупівель «Прозорро» покладено тільки на тих суб’єктів господарювання, які викладено у п.9 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо виключити зазначені вище вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2020 18:21
Шановні Учасники. Відповідно до предмету закупівель, Замовник вимагає від Учасників відповідність до наступних технічних вимог (завдань):
Виконавець проводить охорону об’єктів, здійснює перепускний режим на об’єктах і охорону співробітників та пацієнтів згідно Наказу МОЗ № 992 від 31.08.2017 року.
Порядок несення служби на постах, права та обов'язки охоронників передбачаються Інструкцією по охороні об'єкту, яка погоджується із ЗАМОВНИКОМ.
Відповідальність – ВИКОНАВЕЦЬ несе повну матеріальну відповідальність за збитки, спричинені замовнику внаслідок неналежного виконання ним своїх зобов’язань. На підтвердження фінансової спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен мати сформований, документально підтверджений статутний фонд не менше 5 % від очікуваної вартості закупівлі та надати договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України « Про страхування»), страхова сума за яким повинна складати не менше ніж 3500 000, 00 ( три мільйона п’ятсот тисяч гривень 00 коп.) або договір добровільного страхування професійної відповідальності на меншу страхову суму та гарантійний лист. У разі надання гарантійного листа та договору добровільного страхування на меншу суму, Учасник, який визнаний Переможцем повинен протягом 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надати Замовнику договір добровільного страхування професійної відповідальності та опублікувати його в системі « Прозоро».

Загальні положення до організації служби охорони
1. Організація охорони в КНП «КМПНЛ № 3» здійснюється на підставі Законів України „Про психіатричну допомогу” та „Про охоронну діяльність”, КПК УКРАЇНИ від 13 квітня 2012 року № 4651-VI (зі змінами), а також на виконання наказу МОЗ №992 від 31.08.2017 р. «Про затвердження Правил застосування примусових заходів медичного характеру в спеціальному закладі з надання психіатричної допомоги».
2. Порядок організації охорони та забезпечення пропускного режиму в КНП «КМПНЛ № 3» як закладі з надання психіатричної допомоги із застосуванням примусового лікування, а також охорони осіб до яких судом застосовано запобіжний захід у вигляді поміщення особи до психіатричної лікарні в умовах, що виключають її небезпечну поведінку, здійснюється за адресою: вул. Павлова, буд.7, смт Глеваха, Київська область, (далі – об’єкт охорони).
3. Персонал служби охорони здійснює контроль за місцезнаходженням пацієнтів та їх діями; контролює стан технічних засобів нагляду і контролю; здійснює перевірку транспорту, який в’їжджає та виїжджає до/з КНП «КМПНЛ № 3»; перевіряє персонал КНП «КМПНЛ № 3», відвідувачів та пацієнтів при вході та виході з території та будь-яких інших осіб з тимчасовим або постійним доступом; здійснює перевірку палат, робочих місць персоналу, а також окремих зон загальних та спеціальних місць перебування пацієнтів.
4. У разі дій персоналу КНП «КМПНЛ № 3», що порушують вимоги служби охорони, чи створення ними небезпечних ситуацій співробітники служби охорони повинні терміново повідомити про це керівника КНП «КМПНЛ № 3».
5. На вході на територію КНП «КМПНЛ № 3» організовується стаціонарний пост охорони із системою контролювання доступу (КПП). Виявлені предмети та речовини, заборонені в КНП «КМПНЛ № 3» (за окремим узгодженням), вилучаються та повертаються відвідувачам при виході з КНП «КМПНЛ № 3».
6. Для здійснення нагляду і контролю за поведінкою пацієнтів в КНП «КМПНЛ № 3», з метою попередження втеч, інших суспільно-небезпечних діянь (далі СНД) та порушень порядку застосування примусових заходів медичного характеру (далі ПЗМХ) застосовуються технічні засоби нагляду і контролю (далі - ТЗНіК), а саме:
системи охоронної сигналізації;
системи контролювання доступу;
телесистеми, відеосистеми.
Системи охоронної сигналізації призначені для виявлення та попередження вчинення втеч з КНП «КМПНЛ № 3».
Системи контролювання доступу призначені для забезпечення автоматизації пропускного режиму на контрольно-пропускному пункті пропуску людей, реєстрації персоналу та відвідувачів КНП «КМПНЛ № 3» з можливістю їх візуальної ідентифікації при виході із закладу з надання психіатричної допомоги шляхом звіряння з матеріалами фотозйомки, відеозйомки, організації режиму їх переміщення в закладі.
Телесистеми, відеосистеми призначені для дистанційного візуального спостереження за поведінкою пацієнтів, реєстрації (запису) інформації з телекамер і відеокамер, встановлених в окремих приміщеннях та на територіях КНП «КМПНЛ № 3».
7 Виконання встановлених вимог обов’язкові для всіх осіб, що тимчасово чи постійно перебувають на об’єкті охорони.
8. Пацієнти, до яких застосовано примусові заходи медичного характеру у виді госпіталізації до КНП «КМПНЛ № 3», можуть залишати медичний заклад на підставі наказу керівника КНП «КМПНЛ № 3».
9. Вхід на територію об’єкта з відео-, кіно-, фототехнікою, записувальними пристроями відвідувачам, які не є представниками ЗМІ, забороняється. Представники ЗМІ допускаються у відділення тільки після отримання офіційного дозволу керівництва Замовника, представники правоохоронних органів – на підставі постанов.

Організація пропускного режиму на об’єкті охорони
1.1. З метою забезпечення охороною КНП «КМПНЛ № 3» запроваджується пропускний режим відповідно до розпорядку дня, затвердженого керівником об’єкта охорони.
1.2. Відповідальність за введення пропускного режиму відповідно до наказу МОЗ України від 31.08.2017№ 992 покладається на КНП «КМПНЛ № 3», а його здійснення – на Службу охорони.
1.3. Порядок організації і здійснення пропускного режиму у відділеннях примусового лікування КНП «КМПНЛ № 3» повинні знати тільки відповідні посадові особи КНП «КМПНЛ № 3», персонал служби охорони та їх безпосередні керівники.
1.4. Основними завданнями організації пропускного режиму є:
- попередження несанкціонованого проникнення сторонніх осіб до відділення примусового лікування Лікарні та запобігання самовільного виходу пацієнтів за його межі;
- запобігання передачі хворим предметів, речей і продуктів харчування, заборонених для використання під час лікування;
- забезпечення збереження грошових і матеріальних цінностей, що знаходяться у приміщеннях та на території відділення примусового лікування.
1.5. Охорона та пропускний режим на об’єкті охорони забезпечується постами охорони на підставі Інструкції відповідно до розпорядку дня, затвердженого керівником Замовника та умов передбачених укладеним відповідним Договором.
1.6. Під час несення служби один з охоронців призначається старшим наряду, який здійснює керівництво постами охорони на період несення служби та організовує відповідні заходи охорони.
1.7. Персонал служби охорони несе службу в однострої за сезоном за обов’язкової наявності на ньому ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності згідно з його статутними документами.
1.8. Для забезпечення охорони об’єкта та пропускного режиму на території КНП «КМПНЛ № 3» розміщується не менше 6-ти стаціонарних постів охорони, зокрема пост чергового (як правило старший наряду) на КПП та внутрішні пости.
1.9. В залежності від розпорядку дня внутрішні пости можуть змінювати місце дислокації на пости нагляду за пацієнтами на подвір’ї прогулянок, а також забезпечувати контроль за в’їздом/виїздом транспортних засобів на/з території КМПНЛ № 3.
1.10. Безпосередній керівник персоналу Служби охорони, задіяний до заходів охорони, несе персональну відповідальність за забезпечення належної охорони об’єкта та зобов’язаний постійно контролювати стан охорони в денний та нічний час. Учасник повинен мати власний службовий транспорт для перевірки несення служби та посилення постів у не штатних ситуаціях.
1.11. Вхід відвідувачів на територію об’єкта охорони з відео-, кіно-, фототехнікою, записувальними пристроями - забороняється. Представники ЗМІ допускаються у відділення тільки після отримання офіційного дозволу керівництва закладу з попереднім узгодженням та дозволом Департаменту охорони здоров’я ВОКМР (КМДА).
1.12. У разі виникнення на території відділення примусового лікування КНП «КМПНЛ № 3» надзвичайної ситуації природного або техногенного характеру, інших надзвичайних ситуацій, пропуск працівників швидкої медичної допомоги, аварійно рятувальних служб, працівників державної служби України з надзвичайних ситуацій, працівників Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції, Служби безпеки України, здійснюється безперешкодно за наявності документа, що посвідчує повноваження та особу у супроводі представника об’єкта охорони.

Обов’язки персоналу охорони
1. Старший зміни охорони:
1) здійснює оперативне керівництво нарядом охорони;
2) він несе відповідальність за забезпечення належної охорони об’єкта та пропускного режиму;
3) за допомогою засобів теле- та відео систем встановлених в окремих приміщеннях та на території медичного закладу веде дистанційне візуальне спостереження за поведінкою пацієнтів та дотриманням на об’єкті пропускного режиму медичним персоналом та відвідувачами;
4) він зобов'язаний:
володіти знаннями щодо керівних документів по організації охорони в медичних закладах з наданням психіатричної допомоги, мати досвід роботи в цих закладах;
знаходитись на об’єкті охорони в формі за сезоном, отримати ручні металодетектори (3 шт.), спеціальні засоби, мати справне спорядження, засоби радіозвязку ( 10 шт.), мати охайний зовнішній вигляд;
прийняти за описом від старшого наряду, що змінюється, службову документацію, засоби сигналізації, зв'язку та пожежогасіння, інші технічні засоби;
щоденно перед заступанням на чергування перевірити стан (справність і цілісність) огорожі, освітлення, металевих решіток на зовнішніх вікнах та дверях, воріт, ретельно оглянути територію закладу з метою виявлення та вилучення з території закладу сторонніх предметів;
вжити заходів щодо вилучення з території поста всіх сторонніх предметів;
при виявленні підкопу, пролому стін, стелі, підлоги, пошкодження віконних грат і замків негайно доповісти про це безпосередньому керівнику, поставити до відома керівництво об’єкта охорони, вжити заходів щодо посилення охорони медичного закладу;
спільно з черговим з числа медичного персоналу перевірити наявність пацієнтів, кількістю та наявним списком. За необхідності провести силами чергового наряду їх огляд, огляд їх речей та палат на предмет виявлення заборонених предметів, виробів, речовин;
про прийняття (здавання) чергування, виявлені недоліки та вжиті до їх усунення заходи черговий, що заступає на службу, доповідає безпосередньому керівнику, за необхідності передає відповідну інформацію керівництву об’єкта охорони;
перебуваючи на посту вести постійний нагляд за периметром території об’єкта охорони, вікнами, огороджуючими спорудами і пристроями;
за зверненням надавати допомогу медичним працівникам у випадках застосування останніми фізичного обмеження та/або ізоляції до пацієнтів;
постійно тримати вхідні двері до медичного закладу закритими на замок, не допускати на пост сторонніх осіб, суворо дотримуватися порядку пропуску осіб;
допускати на територію об’єкта охорони медичний персонал і відвідувачів лише згідно із зразками документів, що є на посту (згідно списку працівників, затвердженого керівником об’єкту охорони, за наявності перепустки або бейджу встановленої форми, згідно графіків роботи та чергувань, інших осіб забезпечення господарської діяльності – за разовою перепусткою). Інших посадових осіб, які беруть участь у кримінальному процесі або контролюють таку діяльність, допускати за пред’явленням службового посвідчення у супроводі представника медичного закладу;
при перевірці одноразових перепусток звірити прізвище, ім'я та по батькові особи, що вказані в перепустці, яка її пред'являє, з даними паспорта чи іншого документа, що засвідчує особу;
вилучити одноразову перепустку під час виходу особи з медичного закладу;
з метою недопущення пронесення заборонених предметів здійснювати з використанням металодетектора поверхневий огляд осіб, які проходять до приміщень з обмеженим доступом на предмет виявлення заборонених предметів, виробів, речовин;
не допускати несанкціонованого потрапляння сторонніх осіб на територію та у приміщення об’єкту охорони. У разі спроби пацієнтів самовільно залишити медичний заклад, наявними засобами подати сигнал Тривоги і до прибуття допомоги вжити заходів до припинення дій порушників;
не допускати на територію медичного закладу осіб, які прибули із сумками, валізами, пакетами (їх вони повинні здати до кімнати зберігання);
дозволяти залишення пацієнтом медичного закладу за наявності відповідного дозволу, виданого керівництвом медичного закладу. Факт виходу пацієнта за територію закладу фіксувати в журналі обліку пацієнтів, яким надано дозвіл вийти за межі медичного закладу встановленої форми;
спільно з медичним персоналом забезпечувати контроль за побаченням пацієнтів з відвідувачами, проводити перевірку речей і продуктів з метою недопущення випадків потрапляння в палати заборонених предметів, виробів, речовин безпосередньо перед побаченням та після нього.

2. Охоронники внутрішніх постів відділення:
1) підпорядковується завідувачу лікувального відділення, безпосередньому керівнику, старшому наряду;
2) він зобов'язаний:
знаходитись на об’єкті охорони в формі за сезоном, отримати ручний металодетектор, спеціальні засоби, засоби радіозв’язку, мати справне спорядження, охайний зовнішній вигляд;
перед виконанням обов'язків на посту спільно з черговими медичними працівниками, кожний, відповідно до своїх функціональних обов'язків, перевірити стан і справність обладнання палат (ліжок, грат, підлоги, стелі, опалювальних систем, дверей, замків), засобів зв'язку і сигналізації;
пильно нести службу, здійснювати постійний нагляд за поведінкою пацієнтів, суворо дотримуватись вимог Інструкції та заходів особистої безпеки під час їх виведення із палат;
у разі порушення пацієнтами правил перебування в медичному закладі вимагати припинення порушення, а при непокорі з їх боку викликати чергового або медичного працівника для вжиття визначених заходів обмеження;
не допускати на пост сторонніх осіб, крім узгодженого з керівництвом об’єкта охорони медичного персоналу, робота якого пов'язана з перебуванням в приміщеннях з обмеженим доступом;
регулярно доповідати старшому зміни охорони про результати спостереження за поведінкою пацієнтів, на випадок надзвичайних подій вміти користуватися засобами зв'язку, сигналізації і пожежогасіння;
перед початком прогулянки пацієнтів перевірити справність огороджуючих пристроїв подвір’я, переконатися у відсутності на його території сторонніх предметів;
здійснювати нагляд за поведінкою пацієнтів під час прогулянки, не допускати їх розмов із сторонніми особами, перекидання через огорожу подвір’я сторонніх та заборонених предметів, виробів, речовин;
за допомогою ручного металодетектора проводити поверхневий огляд пацієнтів кожного разу під час виведення із палат і повернення до них на предмет виявлення заборонених предметів, виробів, речовин;
в’їзд/виїзд на/з територію медичного закладу транспортних засобів, ввезення/вивезення майна, обладнання та матеріалів дозволяти за наявності перепустки на в’їзд (виїзд), ввезення (вивезення) майна, оформленої відповідальними особами, за погодженням з керівником об’єкта охорони або одним із його заступників відповідно до розподілу обов’язків, зразки якої є на посту;
під час виїзду обов’язково перевіряти персонал та транспортні засоби служб задіяних для ліквідації надзвичайних ситуацій.

3. Охоронець під час несення служби зобов’язаний:
1) Охоронник КПП повинен повідомляти чергового медпрацівника лікувального відділення про прибуття відвідувача. Після дозволу про допуск його до пацієнта, повідомляє старшому зміни охорони про отримання дозволу на пропуск відвідувача. Охоронник який знаходиться в караульному приміщені, згідно алгоритму дій охоронника на добу, зустрічає відвідувачів на вході в лікувальний корпус і супроводжує його в приміщення для зустрічей, де разом з медперсоналом проводить догляд за допомогою металошукача. Після догляду речей відвідувача, не дозволені речі вилучаються, складаються в сейф з послідовним записом в «Журналі тимчасово вилучених речей». Після запису в Журналі медпрацівник, відвідувач та охоронник ставлять свій підпис. На розсуд медпрацівника охоронник до кінця прийому відвідувачів з пацієнтом може знаходитись в караульному приміщенні.
2) Перевіряти наявність пацієнтів у відділені не менш 3-х разів на добу, згідно розкладу дня
3) Під час прогулянки пацієнтів відділення контроль за ними здійснюється двома охоронниками.
4) Допускати відвідувачів на територію медичного закладу кожен день з 10:00 до 19:00. Вихід відвідувачів з території до 20:00.
Догляд відвідувачів здійснювати тільки в присутності медичного співробітника в спеціально відведеному для цього приміщенні. Недозволені речі, тимчасово вилучені у відвідувачів, зберігати в сейфі, з обов’язковим записом у журналі. Видача їх відвідувачу здійснюється з обов’язковими підписами в «Журналі тимчасово вилучених речей» медпрацівником, відвідувачем, охоронником.
у разі втечі пацієнта наявними засобами подати сигнал Тривоги, організувати пошук втікача наявними силами;
5) у разі нападу на об’єкт охорони, постового чи інших осіб, захоплення заручників у встановленому порядку вжити заходів примусу. Наявними засобами подати сигнал Тривоги, організувати припинення нападу, посилити охорону медичного закладу;
6) у разі пожежі чи стихійного лиха наявними засобами подати сигнал Тривоги, негайно повідомити старшого зміни охорони, аварійно-рятувальні служби до прибуття яких вжити заходів щодо ліквідації загоряння протипожежним інвентарем, наслідків лиха підручними засобами, організувати евакуації пацієнтів, відвідувачів і медичного персоналу, охорону матеріальних цінностей;
7) у разі смерті (самогубства і замаху на самогубство) пацієнта негайно викликати чергового медичного працівника відділення, до якого пацієнта госпіталізовано, та вжити спільних заходів щодо надання потерпілому медичної допомоги;
8) про всі випадки надзвичайних подій негайно інформувати керівника КНП «КМПНЛ № 3», старшого зміни охорони, і діяти з урахуванням одержаних вказівок.
Вимоги до охоронців:
- вік від 18 до 55 років, представницький зовнішній вигляд, перевага віддається особам, що пройшли службу у лавах Збройних Сил та інших законних військових формуваннях;
- знання основ законодавчої бази і медичної підготовки, володіння прийомами самооборони і рукопашного бою;
- уміння попередити потенційну небезпеку та уникнути її, знати, як діяти в екстремальних ситуаціях, уміти швидко реагувати, не піддаватися паніці, аналізувати ситуацію, миттєво приймати рішення;
- спостережливість, наполегливість, здатність до тривалого збереження високої активності, добре розвинена довготривала пам'ять на зовнішність і поведінку людей, навколишнє оточення, наочно-образне і практичне мислення, здібність до відтворення зорового образу за словесним описом;
- емоційно-вольова стійкість;
- наявність знань та навичок роботи з приладами охоронної та протипожежної сигналізації, засобами для гасіння пожежі;
- наявність діючих документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- наявність документу, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
- наявність документу, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
- наявність документу, що підтверджує набуття кваліфікації не менше 3 -го розряду.
Виконавець зобов’язаний:
-до несення служби залучати досвідчених працівників, які відповідають кваліфікаційним вимогам згідно встановлених Ліцензійних умов (при цьому охоронці які будуть задіяні в охороні об’єкту Замовника, враховуючи специфіку охоронюваного об’єкту та предмета закупівлі, повинні мати досвід роботи охоронником 3 розряду- забезпечити наявність власних станцій радіозв’язку між постами охорони з високим рівнем захисту , потужністю 2 Вт та мати на них всі відповідні дозвільні документи згідно чинного законодавства, дійсні на весь період надання послуг.
- забезпечувати конфіденційність інформації щодо господарської діяльності замовника, оголошеної такою в установленому порядку, відомостей про особисте і сімейне життя працівників замовника, що стали відомі у зв’язку з виконанням зобов’язань, та відомостей про режим охорони об’єкта.
- забезпечити якісний підбір, екіпіровку та інструктаж кадрів для виконання функцій охорони;
- забезпечувати виклик групи швидкого реагування безпосередньо на «Об'єкт» 24 години на добу, щодня, забезпечити реагування на спрацювання тривожного сигналу шляхом посилення постів у нештатних ситуаціях мобільною групою протягом не більше 15 хвилин.
На підприємстві повинен проводитися інструктаж особового складу з охорони праці та пожежної безпеки (надати сканкопію протоколу та посвідчення працівника підприємства, дійсне на весь період надання послуг, про проходження навчання з охорони праці та пожежної безпеки).
Тривалість робочого часу персоналу охорони Учасника повинна відповідати нормам Кодексу законів про працю в Україні.
Виконавець повинен мати: кваліфікований персонал для забезпечення обслуговування встановлених Замовнику на об’єкті охоронної сигналізації, кнопки термінового виклику мобільної групи посилення постів та систем відео спостереження, забезпечити прибуття групи швидкого реагування для посилення постів при отриманні сигналу тривоги з об’єкту охорони за допомогою кнопки термінового виклику мобільної групи посилення постів, або мати діючі в часі договори про забезпечення обслуговування охоронної сигналізації, кнопки термінового виклику мобільної групи посилення постів та систем відео спостереження, забезпечення прибуття групи швидкого реагування для посилення постів при отриманні сигналу тривоги з об’єкту охорони за допомогою кнопки термінового виклику мобільної групи посилення постів, систему контролю за пересуванням охоронника по об’єкту, що охороняється( в адміністративних будівлях по кожному поверху) в режимі реального часу з можливістю автоматичного повідомлення диспетчеру про порушення маршруту пересування охоронника, нападу на охоронника, досвід по організації та наданню послуг з надання послуг з охорони не менше семи років підприємств, установ, мати у власності службовий транспорт, групу швидкого реагування, посилення постів в нештатних ситуаціях.
Виконавець повинен мати в наявності в штаті співробітників для 100%-го виконання вимог Замовника по організації охорони об’єкта, а також 10% резерву на випадок оперативної заміни охорони, чи необхідності посилення постів.
Відповідність всіх вимог технічного завдання учасник підтверджує документально свідоцтвами, сертифікатами, ліцензіями, дозволами, договорами та інше.
Враховуючи вищевикладені вимоги, Замовник вважає: Охоронна діяльність здійснюється лише персоналом, який відповідає вимогам, у тому числі кваліфікаційним, визначеним наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12. 2004 N 336 "Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників" та кваліфікаційним та якісним вимогам, встановленим Замовником послуг.
Оскільки професії "Охоронник" та "Охоронець" включено до Національного класифікатора України ДІ 003:2010 "Класифікатор професій", затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.10 р. № 327 то відповідно до пункту 6 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 року (який діє після втрати чинності Порядку ліцензування діяльності з надання освітніх послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 N 1019), діяльність, пов'язана з підготовкою та підвищенням кваліфікації за професіями "Охоронник" та "Охоронець" підлягає ліцензуванню. Саме тому, окремо взятий суб'єкт охоронної діяльності, у якого відсутня відповідна ліцензія, не має права надавати освітні послуги у сфері професійно-технічної освіти, а саме здійснювати професійно-технічне навчання та підвищення кваліфікації. При цьому суб'єкти господарювання мають розпочинати діяльність з надання освітніх послуг з професійно-технічного навчання та підвищення кваліфікації за професіями "Охоронник", "Охоронець" після отримання ліцензії для провадження діяльності з надання освітніх послуг.
В переліку документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам, міститься вимога щодо надання документів про присвоєння та підвищення кваліфікації охоронник (охоронець) не менше 3 розряду на кожного працівника, з наданням нотаріально завіреної копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники учасника або печаткою ліцензіата.
Для підтвердження законних підстав для надання послуг професійно – технічного навчання та підвищення кваліфікації навчального(-их) закладу(-ів) в яких проходили навчання працівники, яка (-і) діяла (-и) на дату проходження навчання Замовник вимагає надати копію ліцензію (-ій) навчального закладу(ів) в якому проходили навчання працівники Учасника.
Нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданим документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям, одним з яких є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Таким чином умова тендерної документації не містить ознак дискримінації та дозволяє надати інформацію запитувану замовнику, але виключає можливість фальсифікації пропозиції. Нажаль в процесі проведення закупівель Замовник стикався з ситуацією, коли учасники надавали копії свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації виданих в той час коли ліцензії навчальних закладів для провадження діяльності з надання освітніх послуг були не дійсними та і сам Учасник виконавши дані вимоги зможе упевнитися в достовірності документа наданого його працівником при прийомі на роботу.
Окрім цього, в технічному завданні тендерної документації, Замовник зазначив, що Учасник несе повну матеріальну відповідальність за збитки, спричинені замовнику внаслідок неналежного виконання ним своїх зобов’язань. На підтвердження фінансової спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію договору добровільного страхування професійної відповідальності (п.15ч.4 ст.6 Закону України « Про страхування»), страхова сума за яким повинна складати не менше ніж 3 500 000, 00 гривень та мати сформований статутний фонд, який має становити не менше 5% від очікуваної вартості закупівлі.
Виходячи із специфіки предмету закупівлі, специфіки медичного закладу , кількісті та контингент пацієнтів, Замовник повинен бути впевненим , що у разі завдання можливих збитків з вини Виконавця, вони будуть в найкоротший термін відшкодовані і це не призведе до неповноцінного функціонування медичного закладу.
Аналізуючи статутні фонди суб’єктів господарювання які мають ліцензії на надання охоронних послуг , велика кількість з них мають уставний фонд 100-200 гривень ( особливо приватні підприємства), тобто відшкодування можливого збитку Замовнику може затягнутись на роки, тому Замовник прописав однією із вимог, мати учаснику уставний фонд не менше 5% від очікуваної вартості.
На балансі установи обліковується майна на дуже велику суму , включаючи медичне та адміністративне обладнання. Для того щоб впевнитись в фінансовій спроможності Учасника, Замовник прописав в технічному завданні до тендерної документації вимогу до Учасника застрахувати ризики замовника згідно п.15ч.4 ст.6 Закону України « Про страхування» на суму не менше ніж 3 500 000, 00 гривень. Замовник, обгрунтовано вважає, що у разі невідповідності цій умові Учасник не зможе виконати умови проекту договору розділу « Відповідальність сторін», згідно якого , Виконавець несе повну матеріальну відповідальність.
Договір добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами дає гарантію Замовнику на відшкодування можливих збитків під час здійснення Виконавцем професійної діяльності згідно договору про забезпечення охорони об’єкту та оперативного реагування на правопорушення, що можуть мати місце на території об’єкту, який перебуває під охороною, заподіяних з його вини.
Замовник вважає, що для Учасника , який зобвязовується виконати послуги з охорони обєкту Замовника очікувана вартість яких складає майже 3400000 гривень, може виконати вище зазначені вимоги.
А тому , враховуючи вищезазначене, вимога страхування можливих ризиків це є правом Замовника.
Замовник, визначається як субєкт господарювання з високим ступенем ризику. При цьому, відповідно інформації сайту МВС більше 7000 суб’єктів господарювання отримали ліцензії на надання охоронних послуг, що свідчить про розвинутий ринок надання цього виду послуг. Досвід Замовника у закупівлі послуг з охорони свідчить про наявність дуже сильної конкуренції у цій сфері. А тому вважаємо вимоги тендерної документації правомірними та такими, що не обмежують коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та будуть визнані переможцем торгів.
Також, Замовник вважає, що кваліфікаційні вимоги до учасників повинні передбачати наявність високого рівня підготовки учасника та відповідної організації служби. В п.5 « Кваліфікаційні критерії до Учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, розділу ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в п.3 тендерній документації Замовник вимагає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Виконані аналогічні договори, які підтверджують досвід надання послуг з охорони підприємств . *** під аналогічними договорами мається на увазі договори з надання послуг з охорони підприємств чи організацій в 2017-2019 роках, з аналогічним предметом закупівлі, не менше ніж чотирьома цілодобовими постами, які оприлюднені в системі електронних закупівель «Прозорро», з терміном надання послуг не менше строків оголошених в закупівлі.
Замовник внесений до переліку спеціальних закладів з надання психіатричної допомоги відповідно до наказу МОЗ України від 20.03.2018 № 516, також відноситься до суб’єкту господарювання з високим ступенем ризику, тобто має свою специфіку щодо надання охоронних послуг. А тому Замовник повинен бути впевненим, що Учасник має достатній досвід роботи на таких об’єктах, з такою кількістю постів. В якості аналогічного договору, Учасник може надати договір з більшою кількістю постів, але враховуючи специфіку закладу Замовника.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-20-001682-a.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 18 березня 2020 12:38
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника торгів та визнання переможцем іншого учасника
Скарга №426 від 18 березня 2020 р. в прикріпленому файлі На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Охоронна компанія «Кардинал», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій Замовника № 50/2240 від 13.03.2020 року, та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ПП «АТЛАНТ» (код ЄДРПОУ 30223167, зазначене у протоколі № 51/2240 від 13.03.2020 р. (Дата модифікації 13.03.2020 19:28) 3. Зобов’язати Замовника продовжити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2020 21:11
Скарга відкликана скаржником
Причина: Зникла економічна доцільність участі в цієї закупівлі
Дата: 26 березня 2020 11:46
рішення від 23.03.2020 № 5404.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 21:11
Інформація про перенесення розгляду скарг № 4201.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 22:29
рішення від 02.04.2020 № 6300.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 19:35

Документи подані скаржником

18 березня 2020 12:38
ГАР-ЛИСТ_РЕЗЕРВ.PDF
18 березня 2020 12:38
Довідка МТБ.PDF
18 березня 2020 12:38
ДОВІДКА ПРО ПРАЦІВНИКІВ.PDF
18 березня 2020 12:38
Довідки МВС_25_2020.pdf
18 березня 2020 12:38
Довідки мед_25.pdf
18 березня 2020 12:38
Погодження техумов.PDF
18 березня 2020 12:38
Сертифікати нарко_псих_1.pdf
18 березня 2020 12:38
Аналогічний договір 2.pdf
18 березня 2020 12:38
Аналогічний договор 1.pdf
18 березня 2020 12:38
Радіозвязок Атлант.pdf
18 березня 2020 12:38
Радіозвязок2.pdf
18 березня 2020 12:38
фото форменного одягу.pdf
18 березня 2020 12:43
Електронний підпис
25 березня 2020 18:56
Лист №435 від 25.03.2020.PDF

Документи подані замовником

24 березня 2020 14:47
Відповідь.pdf
24 березня 2020 14:48
довідка підтвердження.pdf
24 березня 2020 14:48
Копія трудової книжки.pdf
24 березня 2020 14:48
Свідоцтва.pdf
24 березня 2020 14:48
з закупівлі Мінфін.pdf
24 березня 2020 14:48
Клопотання.pdf

Документи Органу Оскарження

23 березня 2020 21:11
рішення від 23.03.2020 № 5404.pdf
03 квітня 2020 19:35
рішення від 02.04.2020 № 6300.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-19-000037 ● 9e6e954bca984ef6a53ffd8083c384d2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 13:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2020 № 44
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-02-20-001682-a 20.02.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРД ГРУП" 3 341 200,00
UAH з ПДВ
1 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕКТОР ЛТД" 3 337 000,00
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" 3 119 688,00
UAH з ПДВ
2 999 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Атлант 3 339 000,00
UAH з ПДВ
3 339 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 18:30
Електронний підпис
05 березня 2020 18:21
Технічні завдання Дод.3.rar
05 березня 2020 18:21
Проект Договору.rar
05 березня 2020 18:21
Довідки про обладн.rar
05 березня 2020 18:21
Довідки кваліфікації.rar
05 березня 2020 18:21
Довідки з банку.rar
05 березня 2020 18:21
Довідки відповідності.rar

Публічні документи

06 березня 2020 13:19
статут.pdf
06 березня 2020 13:19
свідоцтво єд податк.pdf
06 березня 2020 13:19
протокол.pdf
06 березня 2020 13:19
опис.pdf
06 березня 2020 13:19
наказ.pdf
06 березня 2020 13:19
ліцензія.pdf
06 березня 2020 13:19
виписка.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 12:53
Електронний підпис
12 березня 2020 12:52
КАЛЬКУЛЯЦІЯ ПРИВЕДЕНА.PDF
06 березня 2020 16:05
Електронний підпис
06 березня 2020 15:59
Електронний підпис
06 березня 2020 15:53
Електронний підпис
06 березня 2020 15:52
Копії накладних МТБ2.pdf
06 березня 2020 15:52
Копії накладних МТБ_1.pdf
06 березня 2020 15:52
Сертифікати нарко_псих_1.pdf
06 березня 2020 15:31
Електронний підпис
06 березня 2020 15:08
Електронний підпис
06 березня 2020 14:55
Електронний підпис
06 березня 2020 14:52
Довідки мед_25.pdf
06 березня 2020 14:52
Довідки МВС_25_2020.pdf
06 березня 2020 14:52
Рейтинг.zip
06 березня 2020 14:52
Рейтинг_Скан.pdf
06 березня 2020 14:52
Лiцензiя.zip
06 березня 2020 14:52
Ліцензія_скан.pdf
06 березня 2020 14:52
Довiренiсть_Рижий.zip
06 березня 2020 14:52
Довіреність_скан.pdf
06 березня 2020 14:52
Довідка.zip
06 березня 2020 14:52
Довідка (2).zip
06 березня 2020 14:52
Гарантия_1173.zip
06 березня 2020 14:52
Гарантия_1173.pdf
06 березня 2020 14:52
77-БАНК-відкриття_рах.pdf
06 березня 2020 14:51
44-0-3-платежки_80_3112_2207.pdf
06 березня 2020 14:51
44-0-2-платежи_40_1507_0103.pdf
06 березня 2020 14:51
44-0-1-платежи_43_311218_270418.pdf
06 березня 2020 14:51
22-Пульт МОСТ.PDF
06 березня 2020 14:51
САНКЦІЇ.PDF
06 березня 2020 14:51
Погодження техумов.PDF
06 березня 2020 14:51
Код адмін послуги.PDF
06 березня 2020 14:51
Довкілля.PDF
06 березня 2020 14:50
Довідки НАЗК.PDF
06 березня 2020 14:50
Довідка МТБ.PDF
06 березня 2020 14:50
Гар_лист -ВИТРАТИ.PDF
06 березня 2020 14:50
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.PDF
06 березня 2020 14:50
Трудова Леонтьєв Д. П..PDF
06 березня 2020 14:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
06 березня 2020 14:50
ДОВІДКА ПРО ПРАЦІВНИКІВ.PDF
06 березня 2020 14:50
ГАР-ЛИСТ_РЕЗЕРВ.PDF
06 березня 2020 14:50
0-КАЛЬКУЛЯЦІЯ.PDF
06 березня 2020 14:50
0-ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Публічні документи

17 березня 2020 13:15
Електронний підпис
17 березня 2020 13:10
оновлена пропозиція
17 березня 2020 13:10
калькуляція
17 березня 2020 13:10
довідка не корупція
06 березня 2020 13:47
Електронний підпис
06 березня 2020 13:45
Ярмак.pdf
06 березня 2020 13:44
Шулятьєв.pdf
06 березня 2020 13:44
Штиль.pdf
06 березня 2020 13:44
Шевченко.pdf
06 березня 2020 13:44
Харченко.pdf
06 березня 2020 13:44
фото форменного одягу.pdf
06 березня 2020 13:44
Фото металодетекторів.pdf
06 березня 2020 13:44
Тітаренко.pdf
06 березня 2020 13:44
Технічне завдання.pdf
06 березня 2020 13:44
Страхова гарантія.rar
06 березня 2020 13:44
Стеценко.pdf
06 березня 2020 13:44
Статут ПП Атлант.pdf
06 березня 2020 13:44
Скан шеврона.pdf
06 березня 2020 13:44
Скан директора.pdf
06 березня 2020 13:44
Саволюк.pdf
06 березня 2020 13:44
Ружицький.pdf
06 березня 2020 13:44
Рубель.pdf
06 березня 2020 13:44
Радіозвязок2.pdf
06 березня 2020 13:44
Радіозвязок Атлант.pdf
06 березня 2020 13:44
ду 2 охорона(1).pdf
06 березня 2020 13:44
Протокол праця.pdf
06 березня 2020 13:44
Дрозд.pdf
06 березня 2020 13:44
Прозиція.pdf
06 березня 2020 13:44
Пожежна безпека.pdf
06 березня 2020 13:44
Дозвіл 3 Атлант.pdf
06 березня 2020 13:44
Дозвіл 2 Атлант.pdf
06 березня 2020 13:44
опис до статуту.pdf
06 березня 2020 13:44
Додаткова угода 5.pdf
06 березня 2020 13:44
накладні видаткові.pdf
06 березня 2020 13:44
Додаткова угода 4.pdf
06 березня 2020 13:44
Додаткова угода 3.pdf
06 березня 2020 13:44
Наказ пожен безпека.pdf
06 березня 2020 13:44
Наказ на директора.pdf
06 березня 2020 13:44
Додаткова угода 2.pdf
06 березня 2020 13:44
Мусієнко.pdf
06 березня 2020 13:44
Договор на пульт.pdf
06 березня 2020 13:44
Металодетектори.pdf
06 березня 2020 13:44
Ліцензія діюча.pdf
06 березня 2020 13:44
Довідки.pdf
06 березня 2020 13:44
Довідки з ЄДРОВКП.pdf
06 березня 2020 13:44
Лихенко.pdf
06 березня 2020 13:43
Лист-розяснення.pdf
06 березня 2020 13:43
довідка про несудимість.pdf
06 березня 2020 13:43
Лист-згода.pdf
06 березня 2020 13:43
довідка не платник ПДВ.pdf
06 березня 2020 13:43
лист щодо ліцензії.pdf
06 березня 2020 13:43
довідка не банкрут.pdf
06 березня 2020 13:43
Кухаренко.pdf
06 березня 2020 13:43
Короткий.pdf
06 березня 2020 13:43
довідка корупція 2.pdf
06 березня 2020 13:43
довідка корупція 1.pdf
06 березня 2020 13:43
Кондратенко.pdf
06 березня 2020 13:43
Колісніченко.pdf
06 березня 2020 13:43
довідка кадровий склад.pdf
06 березня 2020 13:43
Коваль.pdf
06 березня 2020 13:43
Довідка з банку.pdf
06 березня 2020 13:43
Івашко.pdf
06 березня 2020 13:43
Довідка ЄДПРОУ.pdf
06 березня 2020 13:43
захист довкілля.pdf
06 березня 2020 13:43
Журка Д.pdf
06 березня 2020 13:43
Журба.pdf
06 березня 2020 13:43
Жаворонкова.pdf
06 березня 2020 13:43
Довбенко.pdf
06 березня 2020 13:43
Грігоренко.pdf
06 березня 2020 13:43
Єфімов.pdf
06 березня 2020 13:43
Горбачева.pdf
06 березня 2020 13:43
ДУ _5 Атлант.pdf
06 березня 2020 13:43
ДУ _4 охорона Атлант(1).pdf
06 березня 2020 13:43
ДУ _3.pdf
06 березня 2020 13:43
Гарашов.pdf
06 березня 2020 13:43
Гаранін.pdf
06 березня 2020 13:43
Воскобойник.pdf
06 березня 2020 13:43
Власко.pdf
06 березня 2020 13:43
відсутністьпідставст.17.pdf
06 березня 2020 13:43
Витяг з ЄДРЮФПРФ.pdf
06 березня 2020 13:43
Бугайчук.pdf
06 березня 2020 13:43
Броніч.pdf
06 березня 2020 13:43
Білик.pdf
06 березня 2020 13:43
Байдала.pdf
06 березня 2020 13:43
Байдала спецпроверка.pdf
06 березня 2020 13:43
Атлант акти.pdf
06 березня 2020 13:43
Артамонов.pdf
06 березня 2020 13:43
Аналогічний договор 1.pdf
06 березня 2020 13:43
Аналогічний договір 2.pdf
06 березня 2020 13:43
акти 2020 психіатрія.pdf
06 березня 2020 13:43
акти 2020 Атлант.pdf
06 березня 2020 13:43
АКТ(2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРД ГРУП"

ТОВ "ВЕКТОР ЛТД"

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"

ПП Атлант

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГАРД ГРУП"
#35977361
Відхилено 1 980 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 16:04
ТОВ "ВЕКТОР ЛТД"
#16401209
Відхилено 2 500 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 09:39
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"
#40344845
Відхилено 2 999 700,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 19:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП Атлант
#30223167
Переможець 3 339 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 19:29

Документи

11 березня 2020 16:03
Електронний підпис
11 березня 2020 16:01
Протокол- рішення.pdf
11 березня 2020 16:00
Протокол- рішення.pdf
10 березня 2020 12:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 березня 2020 09:38
Електронний підпис
11 березня 2020 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" #40344845

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

13 березня 2020 19:26
Електронний підпис
13 березня 2020 19:23
Протокол-рішення 50.2240.pdf
12 березня 2020 09:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 19:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Атлант
#30223167
3 339 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 15:59
ДУ №5 Атлант.pdf зміни до договору
11 лютого 2021 15:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:02
ДУ №4 Атлант.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 16:08
ДУ №3 Атлант.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 13:03
ду охорона №2.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 12:57
ду охорона №1.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 12:54
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 14:43
Договір ( Охороні послуги).pdf укладений
06 квітня 2020 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників ( реквізитів)
Номер договору про закупівлю: №06/04/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з фактичним обсягом фінансуванням Замовника
Номер договору про закупівлю: №06/04/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів. Узгоджене зменшення ціни.
Номер договору про закупівлю: №06/04/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №06/04/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №06/04/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2021 — 05 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 408 279,28
UAH