Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 00000000000000000 обл., 0000000000, 00000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000 0000000000000 00000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 14:35 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2020 14:56 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
20 лютого 2020 12:26 |
000000000000000 |
20 лютого 2020 12:26 |
000000000000000000000000 |
20 лютого 2020 12:26 |
000000000000000000000000 |
20 лютого 2020 12:26 |
000000000000000000000000 |
20 лютого 2020 12:26 |
000000000000000000000000 |
20 лютого 2020 12:26 |
0000000000000000000 |
20 лютого 2020 12:26 |
0000000000000 |
20 лютого 2020 12:26 |
0000000000000 |
20 лютого 2020 12:26 |
0000000000000 |
20 лютого 2020 12:26 |
0000000000000000 |
20 лютого 2020 12:26 |
0000000000000 |
20 лютого 2020 12:26 |
0000000000000 |
20 лютого 2020 12:26 |
00000 |
20 лютого 2020 12:26 |
0000000000000000000000 |
20 лютого 2020 12:26 |
00000 |
20 лютого 2020 12:26 |
00000 |
20 лютого 2020 12:26 |
00000 |
20 лютого 2020 12:26 |
00000 |
20 лютого 2020 12:26 |
00000 |
20 лютого 2020 12:26 |
00000 |
20 лютого 2020 12:26 |
00000 |
20 лютого 2020 12:26 |
00000 |
20 лютого 2020 12:26 |
000000 |
10 березня 2020 14:56 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
000000000000000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
000000000000000000000000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
000000000000000000000000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
000000000000000000000000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
000000000000000000000000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
0000000000000000000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
0000000000000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
0000000000000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
0000000000000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
0000000000000000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
0000000000000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
0000000000000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
00000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
0000000000000000000000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
00000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
00000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
00000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
00000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
00000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
00000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
00000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
00000
|
||
20 лютого 2020 12:26 |
000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-06-000011 ● cec656eadab44f9682e6f1e25eecf645
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2020 12:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.04.2020 № 21
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 06.04.2020 № 21
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-02-20-001350-b, 20.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-06 12:55:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-20-001350-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень з наступних питань:
- з яких підстав оголошення про проведення процедури відкритих торгів не містить накладеного електронного підпису?
- з яких підстав тендерна документація не містить виду, строку дії та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (пунктом 2 розділу 3 тендерної документації визначено лише розмір тендерного забезпечення)?
- з яких підстав у тендерній документації не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
- з яких підстав тендерна документація не містить один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»? Так, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасник повинен надати документи відповідно до Додатків 1 та 2, проте зазначеними додатками не визначеного жодного кваліфікаційного критерію відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-15 14:36:01
Про надання пояснень
1. З яких підстав оголошення про проведення процедури відкритих торгів не містить накладеного електронного підпису? Електронний підпис не було накладено в зв’язку тим, що коли оприлюднювалась тендерна документація в системі, після неодноразового оновлення сторінки майданчика «PROZZORO» в системі не з’явилось вікно для накладення електронного підпису.
2. З яких підстав тендерна документація не містить виду, строку дії та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (пунктом 2 розділу 3 тендерної документації визначено лише розмір тендерного забезпечення)? У відповідності до абзацу 2 пункту 1 статті 24 Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема (а саме:) вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику», що зазначено в пунктах 2,3,4 розділу 3 тендерної документації.
3. З яких підстав у тендерній документації не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій? Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в пункті 1 розділу 4 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель автоматично».
4. З яких підстав тендерна документація не містить один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»? Учасником було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-05-05 16:35:05
Про надання доповнення до висновку по проведенню моніторингу
Інформуємо Вас про те, що на виконання вимог, вказаних в вашому лист іщодо зобов’язання здійснити заходи по усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до вашого висновку, військовою частиною 3061 Національної гвардії України, були вжиті заходи щодо виправлення вказаних недоліків та направлено листа до ТОВ «Черкасихліб ЛТД», щодо розірвання договору. На адресу військової частини надійшов лист відповідь від ТОВ «Черкасихліб ЛТД» про те, що ними було правильно подано всі документи та зобов’язання по даному договору виконуються, а отже законних підстав для розірвання договору не має.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про надання пояснень на проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівельProzorro за номером ID: UA-2020-02-20-001350-b): 1. З яких підстав оголошення про проведення процедури відкритих торгів не містить накладеного електронного підпису? Електронний підпис не було накладено в зв’язку тим, що коли оприлюднювалась тендерна документація в системі, після неодноразового оновлення сторінки майданчика «PROZZORO» в системі не з’явилось вікно для накладення електронного підпису. 2. З яких підстав тендерна документація не містить виду, строку дії та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (пунктом 2 розділу 3 тендерної документації визначено лише розмір тендерного забезпечення)? У відповідності до абзацу 2 пункту 1 статті 24 Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема (а саме:) вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику», що зазначено в пунктах 2,3,4 розділу 3 тендерної документації. 3. З яких підстав у тендерній документації не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій? Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в пункті 1 розділу 4 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель автоматично». 4. З яких підстав тендерна документація не містить один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»? Тендерна документація не містила вимоги щодо кваліфікаційних критеріїв проте, учасником було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Оскільки моніторинг був проведений після укладання договору, що унеможливлює усунення вказаних недоліки і відмінити самі торги. Внесення змін до тендерної документації та усунення вказаних вами недоліків було не можливо відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020)у зв’язку з тим що моніторинг проводився після заключення договору. У відповідності до вимог частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) та надано пояснення через електронну систему закупівель 15.04.2020, тобто у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення запиту не було дотримано у зв’язку з тим, що на головній сторінці майданчика повідомлення про надходження листа з вказаними недоліками не було відображено, відповідь була надана лише після того, як уповноважений орган повідомив контактну особу військової частини телефонним зв’язком. На виконання вимог, вказаних в вашому листі щодо зобов’язання здійснити заходи по усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору. Військовою частиною 3061 Національної гвардії України направлено листа, до ТОВ «Черкасихліб ЛТД» щодо розірвання договору.
2020-04-30 15:38:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (замовником не дотримано вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) та надано пояснення у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення запиту)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
02 березня 2021 10:22
|
00000000 | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:04
|
0000000 | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:49
|
0000000 | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:49
|
00000000 | зміни до договору |
11 грудня 2020 15:17
|
00000000 | зміни до договору |
11 грудня 2020 14:59
|
00000000 | укладений |
31 березня 2020 14:38
|
00000000 | укладений |
31 березня 2020 14:37
|
00000000 | укладений |
31 березня 2020 14:37
|
00000000 | укладений |
31 березня 2020 14:37
|
00000000 | укладений |
31 березня 2020 14:37
|
00000000 | укладений |
31 березня 2020 14:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |