Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгенівська плівка
Очікувана вартість
198 400,00 UAH
UA-2020-02-20-001330-a 25eeb327201f46df9f4802639effbf35
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Яремчук Микола Андрійович

380444678902 oblcrp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Оболонського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 05494828
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 04205, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Маршала Тимошенка, 14
Контактна особа: Яремчук Микола Андрійович
380444678902
oblcrp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 16:00
Очікувана вартість: 198 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 984,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61 Одиниця
Рентгенівська плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, м. Київ, м. Київ, Маршала Тимошенка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24931000-9 — Фотопластини ти фотоплівки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:06
Дата відповіді: 21 лютого 2020 14:10
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі. Ціна, зазначена в пропозиції ФОП, буде розглядатись як остаточна. В Додатку № 4 до оголошення про закупівлю зазначено форма комерційної пропозиції і надано всю необхідну інформацію стосовно ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЯЧЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ 198 400,00
UAH з ПДВ
198 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЯЧЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЯЧЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ
#2720222016
Переможець 198 400,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 12:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЯЧЕНКО ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ
#2720222016
198 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
від 05.02.2021р. д-у №2 до №55 від 10.03.2020р..pdf зміни до договору
05 лютого 2021 14:46
№200 від 28.12.2020р. д-у №1 №55 від 13.03.2020р..pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:31
№55 від 10.03.2020р..pdf укладений
10 березня 2020 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №55
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а також відповідно до розділу 6 "Внесення змін до Договору" Договору № 55 від 10.03.2020 р., в зв'язку з необхідністю проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, сума договору складає 238000,00 грн. (двісті тридцять вісім тисяч гривень 00 копійок), в тому числі за рахунок коштів 2020 року 198400,00 грн. (сто дев'яносто вісім тисяч чотириста гривень 00 копійки), за рахунок коштів 2021 року 39600,00 грн. (тридцять дев'ять тисяч шістсот гривень 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: №55
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML