Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон) в ЗДО № 399
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-02-20-001291-b cbbf028cce9046ac9803eae3c35549c7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

+380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
+380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 15:57
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ БД.1.1-1:2013 ДБН В.2.2-3:2018 згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи" Капітальний ремонт (заміна вікон) в ЗДО № 399
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (заміна вікон) в ЗДО № 399
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Межова, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 12:13
КР_заміна вікон ДНЗ 399 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1. Кваліфікаційні договір
Дата подання: 25 лютого 2020 12:16
Дата відповіді: 25 лютого 2020 12:23
Доброго дня Підкажіть, будь-ласка, чи можна в якості аналогічного договору надати договір купівлі-продажу металопластикових вікон, де умовами договору передбачено їх монтаж
Відповідь: Доброго дня! Ні. Відповідно до кваліфікаційних вимог дод.1 до ТД (таблиця 1) : Основними ознаками аналогічного договору є правова природа договору (виконання робіт), а також предмет договору (капітальний ремонт).
2. Сертифікований кошторисник в штаті
Дата подання: 25 лютого 2020 12:18
Дата відповіді: 28 лютого 2020 14:08
Надайте, будь-ласка, відповідь, чим зумовлена вимога наявності сертифікованого інженера-проектувальника в штатному розкладі. Надати копію наказу про прийняття на посаду інженера- проектувальника. Для ФОПів штатний розклад не передбачено
Відповідь: Для замовника ключове значення має обсяг витрат на будівництво і він зацікавлений в досягненні якісного результату при мінімально можливих витратах. В компаніях посада кошторисника повинна бути передбачена штатним розписом, для проведення розрахунків під конкретний проект.
3. Ліцензія
Дата подання: 25 лютого 2020 12:26
Дата відповіді: 28 лютого 2020 14:09
Щодо п. 5. Копія ліцензії Учасника торгів на право виконання робіт з додатками. - Даний вид робіт не підлягає ліцензуванню Навіщо подавати копії медичних книжок працівників, яким нормативним документом це передбачено? ---Копія дозволу або декларація Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки, по даних видах робіт. - дані види робіт не є роботами підвищеної небезпеки 17. Копія ліцензії Учасника торгів на використання програмного комплексу АВК – 5 (версія 3.4.2.). - а якщо учасник замовляє кошторисну документацію в сторонньої організації(те саме стосується штатного кошторисника) Лист у довільній формі щодо наявності на підприємстві особи відповідальної за пожежну безпеку (надати копію наказу про призначення, посвідчення, витяг з протоколу). - ФОП не є підприємством в розуміння чинного законодавства України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Ліцензія дозволяє здійснювати будівництво на законних підставах і є спеціальним дозволом для ведення будівельної діяльності. Будівництвом та капітальним ремонтом повинні займатися спеціалісти, які мають кваліфікацію і дозвільні документи.
- Оскільки заміна вікон передбачає знаходження працівників Виконавця робіт в приміщеннях закладу освіти де знаходяться діти, наявність медичних книжок обов'язкова (накази МОЗ України від 23.07.2002 та від 21.05.2007 №246).
- Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м передбачають наявність Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці чи Дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України.
- Своєю вимогою надати копію ліцензії Учасника торгів на використання програмного комплексу АВК – 5 Замовник хоче бути впевнений, що кошторис розроблено в ліцензійній програмі, де застосовані всі параметри та коефіцієнти діючих будівельних норм.
- Згідно Кодексу цивільного захисту України та Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України у юридичних осіб, які займаються будівельною діяльністю повинна бути особа відповідальна за пожежну безпеку.
4. Дискримінаційні умови
Дата подання: 25 лютого 2020 12:28
Дата відповіді: 28 лютого 2020 14:11
Навіщо стільки дискримінаційних умов в документації, цим Ви значно звужуєте конкуренцію і ВАс відсутня можливість заощадити кошти Дайте будь-ласка вияснення
Відповідь: Дякуємо за прискіпливу увагу до даної закупівлі!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж" 698 963,00
UAH з ПДВ
698 963,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВМ-СТРОЙ" 699 329,00
UAH з ПДВ
699 329,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 14:51
25. Гарантійний лист СТ.17.pdf
06 березня 2020 14:44
12. Медичні книги.pdf
06 березня 2020 14:44
17-Копія ліцензії АВК.pdf
06 березня 2020 14:44
22. Специфікація Вікна (1).pdf
06 березня 2020 14:44
10.Ліцензія.pdf
06 березня 2020 14:44
26. Проект договору.pdf
06 березня 2020 14:44
6. Копія Статуту.pdf
06 березня 2020 14:44
14-Договір сміття 2020.pdf
06 березня 2020 14:44
23. Сертифікати.pdf
06 березня 2020 14:44
25. Гарантійний лист СТ.17.pdf
06 березня 2020 14:44
15-Витяг ПДВ-26.02.2020.pdf
06 березня 2020 14:44
1. Тендерна пропрозиція.pdf
06 березня 2020 14:44
7. Лист-погодження з ДСТУ.pdf
06 березня 2020 14:44
21. ГЛ Про терміни.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 01:11
Електронний підпис
06 березня 2020 01:09
25 контактні дані.pdf
06 березня 2020 01:09
23 проект Договору.pdf
06 березня 2020 01:09
15 сертифікати.pdf
06 березня 2020 01:09
12 копії медичних книжок.pdf
06 березня 2020 01:09
1 тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж"

ТОВ "ВМ-СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж"
#35910527
Очікує рішення 698 963,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 16:18

Документи

10 березня 2020 16:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 березня 2020 12:18
Коментар щодо відміни: У зв’язку з порушенням порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
12 березня 2020 12:17
пр.42_відміна.pdf