Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи ( капуста, морква, буряк, цибуля, часник, помідори, огірки, яблука, мандарини, банани, апельсини, лимони)
Очікувана вартість
627 500,00 UAH
UA-2020-02-20-001268-c 7b49b4f3d5684684a3b3ffd5e3eddd6a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войтко Любов Степанівна

+380679989798 sammvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Самбірськоі міськоі ради
Код ЄДРПОУ: 33465030
Місцезнаходження: 81400, Україна , Львівська обл., Самбір, вул.Мазепи,17
Контактна особа: Войтко Любов Степанівна
+380679989798
sammvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 19:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 13:39
Очікувана вартість: 627 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 137,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 найменувань
Код за ДК 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи ( капуста, морква, буряк, цибуля, часник, помідори, огірки, яблука, мандарини, банани, апельсини, лимони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81400, Україна, Львівська область, м. Самбір, навчальні заклади та установи освіти м. Самбора Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 17:16
Додаток_4_(перелiк_документiв)Овочі.docx
20 лютого 2020 17:16
Додаток_3_(проект_договору)Овочі.docx
20 лютого 2020 17:16
Додаток_2_(специфiкацiя)Овочі.docx
20 лютого 2020 17:16
Додаток_1_(пропозицiя)Овочі.doc
20 лютого 2020 17:16
ТД (Овочі).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 21 лютого 2020 15:13
Дата відповіді: 24 лютого 2020 12:17
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Доброго дня!
Поставка здійснюється відповідно до заявок Замовника, але не менше 1 разу на тиждень. Кількість товару також вказується у заявках згідно з потребами замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-20-001268-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Перетятко Віталій Михайлович, Код ЄДРПОУ:2749414959
Дата подання: 20 березня 2020 15:04
Оскарження визнання переможця
ФОП Перетятко Віталій Михайлович
ІПН 2749414959
р/р IBAN UA03 325321 00000 26000053748819

Оскарження результату кваліфікації
в рамках оголошення Код за ДК 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи ( капуста, морква, буряк, цибуля, часник, помідори, огірки, яблука, мандарини, банани, апельсини, лимони)


Шановний замовник!
Із прийнятим Вами рішенням від 17.03.2020 про визначення ФОП Баворовського Є.О. переможцем закупівлі не погоджуємося, адже пропозиція цього учасника містить безліч невідповідностей вимогам тендерної документації і повинна була бути відхилена:учасник не надав документів, які ви вимагали відповідно до Додатку 4 ТД, а саме: Договір зі спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції та дератизації, дезінсекції складських приміщень та Акт/довідку про дезінфекцію, дератизацію, дезінсекцію складських приміщень не більше 14-денної давності до моменту кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вищезгадані документи не надані на приміщення площею 30 кв.метрів, яке ФОП Баворовський Є.О. орендує у ФОП Собенко Н.Б. на підставі договору оренди нежитлового приміщення б/н від 28.11.2019 року.
Також, у складі пропозиції учасника немає інформації про графік проведення дезінфекції транспортного засобу, хоча така інформація вимагалася відповідно до Додатку 4 ТД.
У наданому учасником Договорі обробки приміщення (№161/020 , №104/02 ) від 02.01.2020р відсутнє найменування об’єкта в КАЛЬКУЛЯЦІЇ вартості робіт.
Учасник ФОП Баворовський Є.О не виконав вимогу щодо надання Акта обстеження складського приміщення Держпродспоживслужбою за чинною формою. У складі пропозиції є акт за 2018 рік (нечинна форма) і Акт за 2020 рік, який є дуже розмитим. Так як прочитати цей документ неможливо через його нечіткість, такий документ повинен вважатися ненаданим або наданим у неналежній формі.
Також, є невідповідність і суперечність один одному між документами, які ФОП Баворовський Є.О. надав у складі пропозиції. Зокрема такі невідповідності є між якісними посвідченнями на товар та експертними висновками на нього.
Наприклад, по одному із закуповувних вами товарів – Капуста червона: в якісному вказано ДСТУ 7037:2009, а в експертному висновку ДСТУ 4154:2003,
Яблука: у якісному посвідченні вказано ДСТУ 8133:2015 ,а в експертному висновку ДСТУ 7075:2009

Отже, очевидно, що пропозиція ФОП Баворовський Є.О. містить дуже багато недоліків. Визначивши його переможцем, ви порушили мої права як учасника закупівлі і позбавили мене можливості претендувати на перемогу.

З огляду на вищенаведене, прошу відмінити своє рішення про визначення ФОП Баворовський Є.О. переможцем закупівлі. У випадку неможливості усунення порушень – ВІДМІНИТИ процедуру закупівлі. Залишаю за собою право звернення в АМКУ для захисту своїх порушених прав та інтересів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 березня 2020 18:20
Шановний учасник!
Із твердженнями у вашій скарзі ми не погоджуємось.

1. По пункту 1 скарги: про те, що учасник «не надав документів, які ви вимагали відповідно до Додатку 4 ТД, а саме: Договір зі спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції та дератизації, дезінсекції складських приміщень та Акт/довідку про дезінфекцію, дератизацію, дезінсекцію складських приміщень не більше 14-денної давності до моменту кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вищезгадані документи не надані на приміщення площею 30 кв.метрів, яке ФОП Баворовський Є.О. орендує у ФОП Собенко Н.Б. на підставі договору оренди нежитлового приміщення б/н від 28.11.2019 року. Згідно вимог документації не конкретизується на які конкретно приміщення учасники повинні надавати Договір зі спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції та дератизації, дезінсекції складських приміщень та Акт/довідку про дезінфекцію, дератизацію, дезінсекцію складських приміщень не більше 14-денної давності до моменту кінцевого строку подання тендерних пропозицій. А тому учасники самостійно приймають рішення, на які саме приміщення їм надавати вказані документи. А тому учасник не порушив вимоги документації.
2. По пункту 2 скарги «У складі пропозиції учасника немає інформації про графік проведення дезінфекції транспортного засобу, хоча така інформація вимагалася відповідно до Додатку 4 ТД.»
У договорі про надання послуг №04/002 від 02.01.2020р. в пункті 3.3 вказано що Замовлення виконуються у строк не більше 30 к.днів з моменту виконання Замовником зобов’язань у п. 2.3-2.5 договору, якщо інше не погоджено Сторонами. Тобто сторони самотійно мають право узгоджувати графік надання послуг. А тому учасник не порушив вимоги документації.


По пункту 3 скарги: «у наданому учасником Договорі обробки приміщення (№161/020 , №104/02 ) від 02.01.2020р відсутнє найменування об’єкта в КАЛЬКУЛЯЦІЇ вартості робіт». У пунктах 2.1 вказаних договорів наведена калькуляція, та в п 1.1. чітко наведене найменування об’єкта. Так як калькуляція є невід’ємною частиною договору, то немає потреби в ній вказувати найменування, адже воно наведене у договорі.

По пункту 4 скарги: «Учасник не виконав вимогу щодо надання Акта обстеження складського приміщення Держпродспоживслужбою за чинною формою. У складі пропозиції є акт за 2018 рік (нечинна форма) і Акт за 2020 рік, який є дуже розмитим. Так як прочитати цей документ неможливо через його нечіткість, такий документ повинен вважатися ненаданим або наданим у неналежній формі». У документації не вказано і не конкретизовано за який конкретний рік повинен бути вказаний акт, а тому учасник самостійно обирає рік надання такого акту. Що саме залищилося нечитабельним для скаржника невідомо.



По пункту 5 скарги: про те, що «є невідповідність і суперечність один одному між документами, які ФОП Баворовський Є.О. надав у складі пропозиції. Зокрема такі невідповідності є між якісними посвідченнями на товар та експертними висновками на нього.»
Слід зауважити, що в документації було наведені конкретні ДСТУ на товар і переможець заповнив якісні посвідчення саме так, як вимагалося в документації, а що стосується експертних висновків, то ці документи видаються уповноваженим органом і містять посилання на певні ДСТУ, які є чинними саме в даному органі згідно чинного законодавства. Так як вони видаються певним органом, то учасник не може жодним чином вплинути на зміст даного документу так як учасник їх не видає. А якісні посвідчення учасник виготовляє самостійно згідно вимог документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 423 260,00
UAH з ПДВ
423 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛАШНИК ОЛЕСЯ МИРОНІВНА 512 350,00
UAH з ПДВ
496 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Перетятко Віталій Михайлович 582 600,00
UAH з ПДВ
496 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 13:27
Електронний підпис
19 березня 2020 13:27
Довідка ДПІ Самбір.pdf
18 березня 2020 18:51
Електронний підпис
18 березня 2020 18:51
Довідка ДПІ.jpg
17 березня 2020 15:38
Довідка МВС.pdf
06 березня 2020 15:48
Електронний підпис
06 березня 2020 15:48
Лист про дослідження.pdf
04 березня 2020 20:29
Частина 07.zip
04 березня 2020 20:29
Частина 06.zip
04 березня 2020 20:29
Частина 05.zip
04 березня 2020 20:29
Частина 04.zip
04 березня 2020 20:28
Частина 03.zip
04 березня 2020 20:28
Частина 02.zip
04 березня 2020 20:28
Частина 01.zip

Публічні документи

06 березня 2020 17:49
Електронний підпис
06 березня 2020 17:49
Сертифікат ISO.pdf
06 березня 2020 17:49
Лист відгук 5.PDF
06 березня 2020 17:49
Лист відгук 4.pdf
06 березня 2020 17:49
Лист відгук 3.pdf
06 березня 2020 17:49
Лист відгук 2.pdf
06 березня 2020 17:49
Лист відгук 1.pdf
06 березня 2020 17:49
Копія техпаспорту.PDF
06 березня 2020 17:49
Копія паспорту та ІПН.PDF
06 березня 2020 17:49
Копія Виписки.PDF
06 березня 2020 17:49
Договір обробки авто Л-П.PDF
06 березня 2020 17:49
Довідка щодо транспорту.PDF
06 березня 2020 17:49
Довідка щодо ГОСТ.PDF
06 березня 2020 17:49
Довідка з описом товару.PDF
06 березня 2020 17:49
Довідка з банку.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 22:43
Електронний підпис
05 березня 2020 22:41
6. довідка МТБ.pdf
05 березня 2020 22:41
цінова пропзиція овочі.pdf
05 березня 2020 22:41
9.Сертифікат НАССР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛАШНИК ОЛЕСЯ МИРОНІВНА

ФОП Перетятко Віталій Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3135420598
Переможець 423 260,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3135420598
423 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:42
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 17:01
Скановані документи (13).pdf зміни до договору
29 березня 2021 11:57
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 10:41
овочі угода.pdf зміни до договору
13 січня 2021 18:02
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:24
ОВОЧІ ЗНЯТТЯ І ПРОДОВЖЕННЯ ДІЇ ДОГОВОРУ.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 16:15
ОВОЧІ.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 14:07
Договір укладений
01 квітня 2020 13:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1-ОВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1-ОВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення суми додаткової угоди на продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1-ОВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни у зв'язку зі зменшенням обсягів
Номер договору про закупівлю: 1-ОВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 116 833,90
UAH