Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибання папіру для друкування А4
Очікувана вартість
520 850,00 UAH
UA-2020-02-20-001266-b d91eac7e4b4042edbcdabe229d839fe5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Городна

+380442542477 larysa.gorodna@nssmc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Код ЄДРПОУ: 37956207
Вебсайт: http://www.nssmc.gov.ua
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Московська, 8, корпус 30
Контактна особа: Лариса Городна
+380442542477
larysa.gorodna@nssmc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 12:02
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2020 12:02
Початок аукціону: 10 березня 2020 13:44
Очікувана вартість: 520 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 625,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4735 пачок
Папір для друкування А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, м.Київ, вул .Московська 8, корп.30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2020  —  30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 10:41
Дата відповіді: 25 лютого 2020 12:23
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На вашу вимогу будуть внесени зміни в тендерну документацію.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 лютого 2020 16:00
Коментар щодо відміни: Порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Документи:
26 лютого 2020 16:00
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:59
Відміна ПАПІР_20.02.PDF