Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 85120000-6 - Лікарська практика та супутні послуги (послуги з впровадження ургентних коронарографій мешканцям м. Кременчука з гострим інфарктом міокарда; послуги з впровадження ургентних стентувань мешканцям м. Кременчука з гострим інфарктом міокарда (стентом без лікувального покриття); послуги з впровадження ургентних стентувань мешканцям м. Кременчука з гострим інфарктом міокарда (стентом з лікувальним покриттям))
Очікувана вартість
2 546 900,00 UAH
UA-2020-02-20-001248-a d9f8eca2aea84074ada8d49b784dd8d4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнієнко Євгенія Олександрівна

+380536758850 kremenlik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне медичне підприємство "Лікарня інтенсивного лікування " Кременчуцька"
Код ЄДРПОУ: 41318879
Місцезнаходження: 39602, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Павлова, 2
Контактна особа: Корнієнко Євгенія Олександрівна
+380536758850
kremenlik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі процедура відкритих торгів була відмінена через відсутність достатньої кількості учасників. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з п.4 ч.2 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. В зв’язку з тим, що процедура відкритих торгів двічі відмінялась, лікарня має право застосувати переговорну процедуру закупівлі з обраним самостійно учасником шляхом проведення з ним переговорів та підписанням протоколу переговорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 15:30
Оскарження наміру укласти договір: 02 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 послуга
Послуги з впровадження ургентних коронарографій мешканцям м. Кременчука з гострим інфарктом міокарда
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39602, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, Вул. Павлова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги
52 послуга
Послуги з впровадження ургентних стентувань мешканцям м. Кременчука з гострим інфарктом міокарда (стентом без лікувального покриття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39602, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, Вул. Павлова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги
10 послуга
Послуги з впровадження ургентних стентувань мешканцям м. Кременчука з гострим інфарктом міокарда (стентом з лікувальним покриттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39602, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, Вул. Павлова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця за фактично надані Послуги на підставі акту здачі-приймання наданих Послуг та рахунку в повному обсязі протягом 20 (двадцяти) банківських днів від дати, вказаної в акті здачі-приймання наданих Послуг. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

20 лютого 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Альфа-Медика"
#38576693
Переможець 2 545 600,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 15:30

Документи

20 лютого 2020 15:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 15:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Альфа-Медика"
#38576693
2 545 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2020 15:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 08:22
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 15:46
д.у. 5 до дог. 167.pdf зміни до договору
31 березня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:35
д.у. 4 до дог.167.pdf зміни до договору
06 січня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 18:00
д.у. 3 до дог. 167.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:58
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 17:37
додаткова угода 2дог 167.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:36
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 16:40
дод. угода альфа медика.pdf зміни до договору
21 травня 2020 16:37
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:49
Договір укладений
03 березня 2020 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.5 ст. 41 Закону України " Про публічні закупівлі" Сторони вирішили зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; відповідно, сторони погодили зменшити суму договору №167 від. 03.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв`язку з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору для виконання зобов’язань щодо надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до част. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року Сторони дійшли згоди збільшити ціну Договору.
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору для виконання фінансових зобов’язань щодо наданих послуг.
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 2 364 000,00
UAH