Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 34630000-2 частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
(запасні частини до вантажних вагонів (клин тягового хомута))
Очікувана вартість
299 094,00 UAH
UA-2020-02-20-001076-b ● a8e11f857b6b456d99ee4219e23ac27c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Контактна особа: |
Денис Варець +380577244648 nh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 12:36 |
Очікувана вартість: | 299 094,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 495,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
(запасні частини до вантажних вагонів (клин тягового хомута))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
631 штуки
(запасні частини до вантажних вагонів (клин тягового хомута))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 11:40 |
200 ТД клин.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-20-001076-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42934824
Дата подання: 13 березня 2020 12:52
Вимога
Замовник неправомірно визначив переможця торгів ТОВ "Фарм Транспорт" оскільки його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме згідно з додатком 4 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" п. 2.4. Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68 (за винятком креслеників, які входять до повного комплекту конструкторської документації на машину, механізм, обладнання), окрім """!!!!документу виробника, що містить вимоги до виготовлення, контролю, приймання, постачання продукції!!!!""", надати копію кресленика на продукцію, завірену учасником торгів. У складі пропозиції ТОВ "Фарм Транспорт" відсутні будь які документи виробника що містять вимоги до виготовлення, контролю, приймання, постачання продукції, тому пропозиція мала бути відхилена замовником. У разі ігнорування або невиконання данної вимоги ми будемо змушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 15:56
Рішення прийнято тендерним комітетом і опубліковано у вигляді протоколького рішення.
Номер вимоги: UA-2020-02-20-001076-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42934824
Дата подання: 13 березня 2020 13:54
Вимога
Замовник неправомірно визначив переможця торгів ТОВ "Фарм Транспорт" оскільки його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме згідно з додатком 4 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" п. 2.8. Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця», або б) копію витягу з вказаного в п.2.8а. так, учасник ТОВ "Фарм Транспорт" надав у складі пропозиції файл "26. Договір з НДКТІ.pdf" в якому міститця догові про надання інспекційного контролю, проте у п. 1.1 якого зазначено що послуга надається на продукцію згідно додатку 2 до договору, в одночас звертаю увагу на те, що згідно з п.11.4 наданого договору зазначен, що усі додаткові угоди та додатки е невід'ємною частиною. В складі пропозиції відсутній додаток 2 до договору про надання інспекційного контролю, виходячи з цього не зрозуміло на яку саме продукцію проводиться інспекційний контроль, тому пропозиція мала бути відхилена замовником. У разі ігнорування або невиконання данної вимоги ми будемо змушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 15:57
Рішення прийнято тендерним комітетом і опубліковано у вигляді протоколького рішення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-20-001076-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42934824
Дата подання: 23 березня 2020 11:49
Дата подання: 23 березня 2020 11:49
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 березня 2020 21:33
Рішення від 26.03.2020 № 5770 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 21:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2020 № 6907.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2020 14:50
Рішення від 10.04.2020 № 6907.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 21:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення прийняті тендерним комітетом та оприлюднені у вигляді протоколів
Дата виконання рішення замовником: 24 квітня 2020 11:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ" |
265 020,00
UAH з ПДВ
|
265 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" |
281 678,40
UAH з ПДВ
|
281 678,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХІМПРОМ ТРЕЙД |
299 094,00
UAH з ПДВ
|
299 094,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ" #41069886 |
Рішення скасоване |
265 020,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 11:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ" #41069886 |
Відхилено |
265 020,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 11:38
|
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" #42934824 |
Переможець |
281 678,40
UAH з ПДВ
|
04 травня 2020 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:56
|
200 ДУ пролонгація.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 15:15
|
200 Договір.pdf | укладений |
21 травня 2020 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | П/НХ-20732/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | П/НХ-20732/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |