Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний)
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2020-02-20-000979-b 465c6c6a9e2a4adb86245ed82a0aa189
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юлія Левченко

+380332253775
+380508508932
newmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01983134
Вебсайт: http://lcrl.com.ua/
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Контактна особа: Юлія Левченко
+380332253775,+380508508932
newmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 13:30
Початок аукціону: 25 лютого 2020 11:36
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір офісний, формат А-4 (210*297 мм), 500 аркушів в вологозахисній упаковці, щільність 80 г/м2±3,0. Поставка товару - двома партіями.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
464 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, Луцький район , вул. Теремнівська, 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 календарних днів з моменту отримання даного товару на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 11:28
Документація на папір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 10:38
Дата відповіді: 21 лютого 2020 11:56
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, вам що, по приколу писати одне й теж в кожній закупівлі?? Ви ставили аналогічне запитання до закупівлі UA-2020-02-16-000052-a, там опублікована відповідь.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 30 568,32
UAH з ПДВ
29 204,16
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГВИНЮК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ 30 856,00
UAH з ПДВ
29 232,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 12:14
ОЦП.pdf
21 лютого 2020 14:37
IQ ECONOMY+.pdf
21 лютого 2020 14:37
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 лютого 2020 14:37
Протокол.pdf
21 лютого 2020 14:37
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
21 лютого 2020 14:37
Наказ.pdf
21 лютого 2020 14:37
МТБ.pdf
21 лютого 2020 14:37
ліцензування.pdf
21 лютого 2020 14:37
Документи.pdf
21 лютого 2020 14:37
Довідка ЄДРПОУ.pdf
21 лютого 2020 14:37
дов_дка про довк_лля.pdf
21 лютого 2020 14:37
гарантія якості.pdf
21 лютого 2020 14:37
Витяг ПДВ Ромус.pdf
21 лютого 2020 14:37
Витяг з ЄДР від 23.01.2020.pdf
21 лютого 2020 14:37
Виписка.pdf
21 лютого 2020 14:37
2 ч. 1 ст 17.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 12:58
паспорт.pdf
24 лютого 2020 12:58
Ідент код.pdf
24 лютого 2020 12:58
Витяг.pdf
24 лютого 2020 12:58
Витяг з ЄДР.pdf
24 лютого 2020 12:58
Виписка.pdf
24 лютого 2020 12:58
MAESTRO® standard+.pdf
24 лютого 2020 12:58
ЦП_ЛогвинюкВО.pdf
24 лютого 2020 12:58
Інформаційна довідка.pdf
24 лютого 2020 12:58
Гарантійний лист.pdf
24 лютого 2020 12:58
Гарантійний лист 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОГВИНЮК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 29 204,16
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
29 204,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 21:42
Договір 3019 на папір.pdf укладений
05 березня 2020 14:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 204,16
UAH (в тому числі ПДВ 4 867,36 UAH)