Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відбійний молоток, електричний гайкокрут, електричні перфоратори, кутова шліфувальна машина, дрилі ударні, технічні фени, паяльник для пластикових труб, точильний станок
Очікувана вартість
90 782,00 UAH
UA-2020-02-20-000930-a abc699328988490f8f95d4e57534cd46
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сичевська Марія Петрівна

380443741120 vdzkds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Вебсайт: http://dorservice.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 14:00
Очікувана вартість: 90 782,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42650000-7: Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Відбійний молоток, електричний гайкокрут, електричні перфоратори, кутова шліфувальна машина, дрилі ударні, технічні фени, паяльник для пластикових труб, точильний станок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Чистяківська, 19-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42650000-7 — Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 13:17
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 20 лютого 2020 21:43
Дата відповіді: 21 лютого 2020 08:25
Чи розглядаються аналоги вказаних брендів ?
Відповідь: Якщо запропонований товар буде відповідати всім технічним характеристикам, що вимагаються замовником - даний товар буде розглядатись.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 10:59
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:01
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброй дня.
- Тендерна документація містить вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції підписану інформацію про відповідність запропонованого товару встановленим технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі.
- Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію.
Керуючись частиною 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів Замовником обов’язково зазначається очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Очікувана вартість даної закупівлі визначена з урахуванням ПДВ.
Якщо учасник не є платником ПДВ, то при заповненні електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, він свою цінову пропозицію подає без врахування ПДВ!
Пункт 1 Розділу V тендерної документації містить роз’яснення, що «Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі»
Товар
Дата подання: 21 лютого 2020 13:25
Дата відповіді: 21 лютого 2020 13:46
Відповідно до пункту 8 з вимог до кваліфікації учасників тендерної документації чи можна запропонувати товар за показником потужності вищий ніж вимагаємий
Відповідь: Доброго дня! Так можливо, показники товару не повинні бути нижчими, ніж того вимагають технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
наявність авторизованого сервісного центру
Дата подання: 24 лютого 2020 18:31
Що мається на увазі під фразою "документи, що підтверджують наявність авторизованого сервісного центру з гарантійного та після гарантійного обслуговування техніки м. Києві"? 1)Учасник повинен мати сервісний центр з гарантійного та після гарантійного обслуговування техніки м. Києві? 2) Чи взагалі наявність такого центру в м. Києві де інструмент обслуговується іншою фірмою? Якщо перше - то взагалі неможливо це виконати оскільки інструмент Dewalt гарантійно обслуговує тільки одна фірма ТОВ "Еско", а інструмент Bosch - представництво Bosch, та фірма Водоспад. Це створює неконкурентне середовище. Прохання надати уточнююче пояснення, або змінити умови тендерної документації з цього питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги документації, що не можуть бути виконаними!!!
Дата подання: 24 лютого 2020 18:55
Доброго дня, Шановний Замовнику! В Технічному завданні - Додаток №2 Документації, пункт 2, абзац перший, прописана умова: "В технічній документації предметів закупівлі (інструкція по експлуатації, тощо) мають бути зазначені їх технічні характеристики та вказано строк служби виробу." ..... Повідомляємо Вам, що є всього декілька постачальників інструментів, які вказують "строк служби виробу" в інструкціях з експлуатації товарів, але їх товари не підходять по параметрам під Ваші вимоги, тому по більшості позицій немає пропозицій! Тому рекомендуємо Вам видалити фразу "...та вказано строк служби виробу"! Також прописана вимога, що б не пропонувати Китайські товари. Але, судячи з асортименту необхідного товару, виконати підбір не можливо, так як мінімум один предмет закупівлі виробляється тільки в Китаї!! Дякуємо за увагу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕЗОН 99" 84 896,02
UAH з ПДВ
84 896,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 09:38
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 лютого 2020 18:29
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 лютого 2020 18:29
ТТХ.pdf
27 лютого 2020 18:29
сертификат HITACHI (Hikoki).pdf
27 лютого 2020 18:29
Серт гар1 2020 Штурм.pdf
27 лютого 2020 18:29
Серт гар макіта.pdf
27 лютого 2020 18:29
Серт Hikoki.pdf
27 лютого 2020 18:29
Мезон 99 БОШ сервис.pdf
27 лютого 2020 18:29
Інструкція 7-8.pdf
27 лютого 2020 18:29
Інструкція 5-6.pdf
27 лютого 2020 18:29
Інструкція 3-4.pdf
27 лютого 2020 18:29
Інструкція 1-2.pdf
27 лютого 2020 18:29
Гар. талони.pdf
27 лютого 2020 18:29
Hikoki серт дилера.pdf
27 лютого 2020 18:29
hikoki Scan письмо 03.pdf
27 лютого 2020 18:29
hikoki Scan письмо 02.pdf
27 лютого 2020 18:29
hikoki Scan письмо 01.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕЗОН 99"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕЗОН 99"
#41013173
Переможець 84 896,02
UAH з ПДВ
12 березня 2020 14:39

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕЗОН 99"
#41013173
84 896,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова електроінструменти - зменшення ціни.pdf зміни до договору
07 травня 2020 11:17
Договір.pdf укладений
06 квітня 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 276/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 84 895,80
UAH (в тому числі ПДВ 14 149,30 UAH)