Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 20937068 |
Місцезнаходження: | 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, пров. Водопровідний, 1 |
Контактна особа: |
Присяжнюк Юлія Миколаївна +380979381467 urist101216@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 15:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 15:25 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 15:19 |
Очікувана вартість: | 2 347 350,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 347,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 15:21 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (електрична енергія) (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-23-000030 ● b9c8976b5b1347b9894c71f3bc7fc4a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2020 17:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.04.2020 Одеса № 107
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 23.04.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.04.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.04.2020 № 107
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-02-20-000902-c 20.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
а виконання, зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель , виявленим органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації в проведені процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія та укладено договір від 17.04.2020 № 17-04/6 на суму 1 738 169,00 гривень з ПДВ. Відповідно до пункту 13.1 Договору від 17.04.2020 № 17-04/6, невід’ємною частиною цього Договору є: додаток № 1 – заява-приєднання; додаток № 2 – публічна комерційна пропозиція. Згідно з частиною 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю – протягом двох днів з дня його укладення. Отже, Замовником на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону не оприлюднено Договір від 17.04.2020 № 17-04/6 в частині додатку № 1 та додатку № 2. Орган державного фінансового контролю, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Відповідно до частина 2 п.8 ст. 8 порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель ЗУ «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Оригінал Додатку №1, Додатку № 2 до Договору від 17.04.2020 № 17-04/6 додається.
2020-04-28 18:47:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" |
1 775 821,38
UAH з ПДВ
|
1 738 169,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вєк Технолоджі" |
1 910 538,86
UAH з ПДВ
|
1 738 269,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") |
1 910 538,86
UAH з ПДВ
|
1 910 538,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" #34633789 |
Переможець |
1 738 169,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2020 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2020 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 00:43
|
доп (1).pdf | зміни до договору |
12 червня 2020 00:40
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2020 08:57
|
додаткова угода.rar | зміни до договору |
10 червня 2020 08:41
|
IMG-8991.jpg | зміни до договору |
10 червня 2020 08:41
|
IMG-8989.jpg | зміни до договору |
10 червня 2020 08:41
|
IMG-8988.jpg | зміни до договору |
10 червня 2020 08:41
|
IMG-8987.jpg | зміни до договору |
10 червня 2020 08:41
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2020 20:18
|
6.jpeg | укладений |
17 квітня 2020 20:16
|
5.jpeg | укладений |
17 квітня 2020 20:16
|
4.jpeg | укладений |
17 квітня 2020 20:16
|
3.jpeg | укладений |
17 квітня 2020 20:16
|
2.jpeg | укладений |
17 квітня 2020 20:16
|
договір | зміни до договору |
17 квітня 2020 20:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із коливанням ціни електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 17-04/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна джерела фінансування (за рахунок коштів загального фонду 292319.35 грн; за рахунок власних коштів підприємства 1445849.21грн) ) |
Номер договору про закупівлю: | 17-04/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |