Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло ( масло вершкове 72,5 %)
Очікувана вартість
99 528,00 UAH
UA-2020-02-20-000804-b 9fc64d78681f4e15ad4abd3a050323ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Лисакова

+380667968125 polgosp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАР" ПОЛОГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 32701249
Місцезнаходження: 70605, Україна , Запорізька обл., Пологівський район місто Пологи, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 29
Контактна особа: Тетяна Лисакова
+380667968125
polgosp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 14:22
Очікувана вартість: 99 528,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 497,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


джерело фінансування - місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
520 кілограми
Вершкове масло 72,5% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Шкільна, 29, м. Пологи, Запорізька область, 70605, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання товарів на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 11:30
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:00
Додаток 3.doc
20 лютого 2020 11:00
Додаток 2.doc
20 лютого 2020 11:00
Додаток 1.doc
20 лютого 2020 11:00
Додаток 4.doc
20 лютого 2020 11:00
Додаток 4.1.doc
20 лютого 2020 11:00
Додаток 6.doc
20 лютого 2020 11:00
ТД.doc
20 лютого 2020 11:00
Додаток 5.doc
20 лютого 2020 11:30
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:28
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:04
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:00
Додаток 3.doc
20 лютого 2020 11:00
Додаток 2.doc
20 лютого 2020 11:00
Додаток 1.doc
20 лютого 2020 11:00
Додаток 4.doc
20 лютого 2020 11:00
Додаток 4.1.doc
20 лютого 2020 11:00
Додаток 6.doc
20 лютого 2020 11:00
ТД.doc
20 лютого 2020 11:00
Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-20-000804-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТД АТТІС", Код ЄДРПОУ:34407781
Дата подання: 13 березня 2020 09:44
Про перегляд рішення про дискваліфікацію
Просимо переглянути рішення уповноваженої особи КП "Господар" Пологівської мміської ради від 12.03.2020 року, стосовно дискваліфікації найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "Торгівельний дім Аттіс" .
Відповідно до п. 3 Додатку 1 в складі пропозиції ТОВ "Торгівельний дім Аттіс" надана вичерпна інформація стосовно наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме Довідка в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ (тобто учасник самостійно має визначитись зі змістом такої довідки), відгук від замовника, та копія виконаного аналогічного договору. Інформація стосовно відповідальної особи від Замовника міститься безпеосредньо у наданій нами копії договору,підписантом якого є безпосередбно директор КЗ «Запорізька загальноосвітня школа-інтернат «Світанок» ЗОР, Шарікова К.П., а ткож у відгуку про виконання Договору, який складений та безпосередньо підписаний відповідальна особою, тобто директором комунального закладу Шаріковою К.П.
Відповідно до п. 1. Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Вами зазначено: До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: ненадання окремих документів, якщо інформація, яка має в них міститися, в повному обсязі наявна в інших документах тендерної пропозиції.
Оскільки інформація стосовно відповідальної особи, яка відсутня у довідці подання якої передбачено у ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, міститься в повному обсязі в інших документах (відгук та договір №128 від 22.11.2019р) вважаємо це саме технічною помилкою, яка не впливає загалом на зміст поданої ТОВ "Торгівельний дім Аттіс" тендерної пропозиції.
Оскльки відповідно до п.1 Розділу Інструкція з підготовки тенедрної прпозиції визначено що: Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається рішенням уповноваженої особи з урахуванням загального змісту документів пропозиції учасника та доведеності учасником спроможності виконання зобов'язань за даною закупівлею, просимо переглянути Ваше рішення щодо дискваліфікації ТОВ "Торгівельний дім Аттіс" оскільки нами документально доведено та підтверджено спроможність виконання зобовязань за даною закупівлею.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 14:28
Учасником не надана інформація в повному обсязі згідно пункта 3 Додатку 1 до Тендерної документації , в якій передбачено, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, подання учасниками в складі тендерної пропозиції Листа в довільній формі в якому зазначається інформація про наявність досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування замовника (покупця), його адреси, коду ЄДРПОУ, номеру телефону та ПІБ відповідальної особи.
Номер вимоги: UA-2020-02-20-000804-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю, Код ЄДРПОУ:23063575
Дата подання: 16 березня 2020 11:30
Перегляд рішення про опрелюднення ТОВ "Сімбі Плюс" переможцем
Відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" А саме Додатку 1 до Тендерної документації предбачено в пункт 2. Лист в довільній формі, в якому зазначається інформація про працівників відповідної кваліфікації. Обов'язкове надання відомостей про водія, вантажника, експедитора, комірника.
В складі Тендерної пропозиції ТОВ "Сімбі Плюс" надано Лист в довільній формі від 04.03.2020 року № 2 в якому зазначено інформацію про працівників Богомолов Сергій Миколайович Водій(водій-експедитор, вантажник) та Денисов Денис Олександрович Водій (водій-експедитор,вантажник), чим не дотримані вимоги путкту 2 Додатку 1 до Тендерної документації.
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, подання учасника в складі Тендерної пропозиції пункт 3 Листа в довільній формі в якому зазначається інформація про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, назва яких відповідає назві предмета закупівлі, ціни договору, вартості за одиницю товару, строк дії договору зазначені найменування його адреси, коду ЄДРПОУ, номеру телефону, та ПІБ відповідальної особи.В складі Тендерної документації ТОВ "Сімбі Плюс" надан Лист №3 від 04.03.2020 року в довільній формі про виконання аналогичного договору в якому не зазначена інформація про вартість за одиницю товару, чим не дотримана вимога путкту 3 Додатку 1 до Тендерної документації.
Вимогаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ"Сімбі Плюс" з переможця на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2020 13:40
Дорогий Учаснику, згідно додатку 1 до Тендерної документації передбачено в пункті 2 Лист в довільній формі , в якому зазначається Обов'язково надання відомостей про водія, вантажника, експедитора, комірника (за наявності )» тобто , якщо в наявності є .
Для підтвердження Наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасник повинен подати в складі Тендерної пропозиції пункт 3 Лист в довільній формі « в якому зазначається інформація про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічними є договори на поставку продуктів харчування за кодом ДК 021:2015, за яким визначено предмет закупівлі або на поставку продуктів харчування, назва яких відповідає назві предмету закупівлі, сторонами визначена ціна договору, вартість за одиницю товару, строк дії договору), із зазначенням найменування замовника (покупця), його адреси, коду ЄДРПОУ, номеру телефону та ПІБ відповідальної особи;». Тобто в дужках іде визначення поняття « аналогічний» .
Номер вимоги: UA-2020-02-20-000804-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТД АТТІС", Код ЄДРПОУ:34407781
Дата подання: 16 березня 2020 14:55
Вимога щодо усення порушень в сфері публічних закупівель
За резульатом проведенного аукціону UA-2020-02-20-000804-b на закупівлю масла вершкового , на підставі Рішення уповноваженої особи від 16.03.2020 року переможцем закупівлі по процедурі "відкриті торги" визначено учасника ТОВ "Сімбі плюс" пропозиція якого НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА по ряду причин:
1. Відповідно до додатку 4 Тенедрної документації Учасник повинен надати в складі пропозиції гарантійного листа про відповідність якості товару, в якому повинна міститись інформація стосовно товару, який є предметом закупівлі (назва товару) та характеристики: країна походження,
виробник, фасування, організація, яка розфасовує товар, умови зберігання.
В наданому ТОВ "Симбі плюс" гарантійному листі відсутня інформація щодо фасування продукці, а з огляду на те що в поданих цим учасником Деклараціях виробника ТОВ "Вільнянський Молокозавод" від 03.03.2020 р,та від 28.02.2020р вказано масло фасуванням як по 200 грам так і моноліт (вагове), що не відповідає технічним вимогам Замовника згідно Додатку 4.1.(таблиця з якісними характеристиками) Отже учасник не підтвердив цим листом постачання товару відповідної якості , згідно вимог Замовника у Додатку 4.1. (таблиця) - запаковане в заводське пакування, упаковки по 200 гр
Також надана не повна інформація щодо умов зберігання масла вершкового, а саме при температурі
2. Відповідно до Додатку 4.1 Тенедрної документації (таблиця з характеристиками) Замовником зазначено наступне: копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чиним законодавством, мають бути надані в повному обсязі, у т. ч. результат дослідження на вміст антибіотиків, на вміст радіонуклідів, випробування на фізико-хімічні показники. В складі пропозиції учасника ТОВ "Сімбі плюс" відсутній документ, який би давав інформацію стосово вмісту антибіотиків та фізико-хімічних показників.
Також, звертаємо увагу а те, що в складі пропозиції учасником надано Експертний висновок № 003310 п/19 від 12.07.2019 р, який не є дійсним, оскільки в деклараціях виробника ТОВ "Вільнянський молзавод" від 28.02.2020 та 03.03.2020 вказані реквізити зовсім іншого Експертного висновку - № 006945п/2/19 терміном дії до 26.06.2020 року

3. Відповідно до вимог Додатку 1 Тенедрної документації , розділ 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник в складі прпозиції повинен надати Довідку учасника щодо відповідності типу наданого(их) транспортного (их) засобу(ів) умовам щодо перевезення товару, який є предметом закупівлі. В складі пропозиції учасника ТОВ "Сімбі Плюс" взагалі відсутня така довідка.
Зважаючи на такий суттєвий перелік невідповідностей пропозиції учасника ТОВ "Сімбі плюс", а також проаналізувавши інші рішення упвноваженої особи Замовника стосовно дискваліфікації учасників через суто формальні та технічні помилки, вимагаємо від Уповноваженої особи переглянути своє рішення щодо визначення переможця, оскільки таке рішення прямо суперечитиме ст.3, 5 Закону України "Про публічні закупівлі" та відхилити пропозицію учасника ТОВ "Сімбіплюс" згідно з п.1 ст.30 Закону. як таку що невідповідає вимогам тендерної докуметації Замовника.
В інакшому випадку змушені будемо звернутись до контролюючих органів - Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби.





Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2020 16:39
Відповідно до частини 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено, що Учасник гарантує належну якість та безпечність товару, для підтвердження чого учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації, із зазначенням відомостей про відповідність товару технічним умовам та/або стандартам, відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства. Також учасник повинен вказати інформацію про країну походження предмету закупівлі, назву виробника та предмету закупівлі, умови зберігання товару.
Формою Додатка 4 до Тендерної документації передбачено зазначення інформації про назву організації яка розфасовує товар, а не про вагу фасування.
Учасником торгів ТОВ «СІМБІ ПЛЮС» наданий гарантійний лист про відповідність якості товару, який повністю відповідає Додатку 4 до тендерної документації та має всю необхідну інформацію передбачену даним додатком, в тому числі щодо умов зберігання продукції.
Крім того, відповідно до частини 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), Учасник гарантує належну якість та безпечність товару, для підтвердження чого учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо взяття на себе зобов'язань (у разі укладання договору) систематично проводити контрольні дослідження товару в акредитованій лабораторії на вимогу замовника (витрати на таки дослідження покладаються на учасника).
Вказані вище вимоги Тендерної документації учасником ТОВ «СІМБІ ПЛЮС» виконанні в повному обсязі та надані зразки декларації та експертного висновку виробника продукції.
При цьому зазначаємо, що вимоги Додатку 4.1 Тендерної документації щодо надання копій документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чиним законодавством, мають бути надані в повному обсязі, у т. ч. результат дослідження на вміст антибіотиків, на вміст радіонуклідів, випробування на фізико-хімічні показники, передбачено при поставці продукції безпосередньо до Замовника та безпосередньо на ту продукцію яка буде постачатися за договором.
Також зазначаємо, що на виконання вимог Додатку 1 до Тендерної документації ТОВ «СІМБІ ПЛЮС» надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 04.03.2020 № 1, де зазначена інформація про марку, модель транспортного засобу та його відповідності умовам щодо перевезення товару (спеціалізований, ізотермічний).
Враховуючи зазначене вище тендерна пропозиція ТОВ «СІМБІ ПЛЮС» відповідає вимогам Замовника торгів встановленим тендерною документацією, підстави для її відхилення відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД АТТІС" 78 000,00
UAH з ПДВ
77 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 81 276,00
UAH з ПДВ
77 712,00
UAH з ПДВ
Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 95 576,00
UAH з ПДВ
90 558,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 15:55
Електронний підпис
05 березня 2020 14:02
Електронний підпис
05 березня 2020 14:01
санобробка склад 2020.pdf
05 березня 2020 14:01
санпаспорт 27.02..pdf
05 березня 2020 14:01
техпаспорт опель.pdf
05 березня 2020 14:01
договір оренди опель.pdf
05 березня 2020 14:00
Медкнижки працівників.pdf
05 березня 2020 14:00
ISO 9001.pdf
05 березня 2020 14:00
ISO 9001 1.pdf
05 березня 2020 14:00
ISO 22000.pdf
05 березня 2020 14:00
СТАТУТ АТТІС.pdf
05 березня 2020 14:00
Повноваження директора.pdf
05 березня 2020 14:00
Витяг АТТИС 10.10.2019.pdf
05 березня 2020 14:00
Анкета учасника.pdf
05 березня 2020 14:00
Технічні вимоги.pdf
05 березня 2020 14:00
Проект договору.pdf
05 березня 2020 14:00
Лист про наявність мтб.pdf
05 березня 2020 14:00
Згода на обробку даних.pdf
05 березня 2020 14:00
Довкілля.pdf
05 березня 2020 14:00
Гарантійний лист по ст 17.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 16:21
Електронний підпис
16 березня 2020 14:38
довідка про банкрутство.pdf
12 березня 2020 18:05
Електронний підпис
12 березня 2020 18:01
Оновлена цінова масло.pdf
04 березня 2020 17:11
Електронний підпис
04 березня 2020 17:10
Довідка п.9 ч.1 ст.17.pdf
04 березня 2020 17:05
Цінова пропозиція.pdf
04 березня 2020 17:05
Технічні вимоги.pdf
04 березня 2020 17:05
Статут СІМБІ ПЛЮС.pdf
04 березня 2020 17:05
Сертифікат ISO.pdf
04 березня 2020 17:05
санкнижка Денисов.pdf
04 березня 2020 17:05
Санкнижка Богомолов.pdf
04 березня 2020 17:05
САН РЕНО_02_03.pdf
04 березня 2020 17:05
Проект договору.pdf
04 березня 2020 17:05
Лист-відгук.pdf
04 березня 2020 17:05
Лист згода персон дані.pdf
04 березня 2020 17:05
ДОГОВОР МЕД ПРЕСТИЖ.pdf
04 березня 2020 17:05
Договір суборенди_склад.pdf
04 березня 2020 17:05
договір оренди авто.pdf
04 березня 2020 17:05
Довідка ч.2 ст.17.pdf
04 березня 2020 17:05
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
04 березня 2020 17:05
Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
04 березня 2020 17:05
Довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
04 березня 2020 17:05
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
04 березня 2020 17:05
Довідка п.2 ч.1 ст 17.pdf
04 березня 2020 17:05
Відомості про учасника.pdf
04 березня 2020 17:05
витяг ЄДР.pdf
04 березня 2020 17:05
Аналог масло_Козацк.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 17:33
Електронний підпис
05 березня 2020 12:31
Електронний підпис
05 березня 2020 12:17
Довідка працівники.pdf
05 березня 2020 12:17
Технічні вимоги.pdf
05 березня 2020 12:17
Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2020 12:17
Статут 2019.pdf
05 березня 2020 12:17
Сертифікат масло.pdf
05 березня 2020 12:17
Сертифікат ISO 22000.PDF
05 березня 2020 12:17
Сертифікат ISO 9001.PDF
05 березня 2020 12:17
Св. платника ПДВ.pdf
05 березня 2020 12:17
Потужність транспорт.pdf
05 березня 2020 12:17
Потужність склад.pdf
05 березня 2020 12:17
Наказ Громадська О.Г..pdf
05 березня 2020 12:17
Лист гарантія договір.pdf
05 березня 2020 12:17
Єтикетка масло 72,5%.pdf
05 березня 2020 12:17
Додаток 4.pdf
05 березня 2020 12:17
Договор сан.оброб. авто-.pdf
05 березня 2020 12:17
Договір Захисник.pdf
05 березня 2020 12:17
Договір Господар №3-18.pdf
05 березня 2020 12:17
Договір Господар № 61.pdf
05 березня 2020 12:17
Довідка учасника.pdf
05 березня 2020 12:17
Довідка саття 17.pdf
05 березня 2020 12:17
Довідка мат-база завод.pdf
05 березня 2020 12:17
Довідка захист довкілля.pdf
05 березня 2020 12:17
Доверенность 2020.pdf
05 березня 2020 12:17
Генер.довер.дир..pdf
05 березня 2020 12:17
Відгук Захисник.pdf
05 березня 2020 12:17
Відгук Господар.PDF
05 березня 2020 12:17
Витяг на 19.02.20 р.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД АТТІС"

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД АТТІС"
#34407781
Відхилено 77 480,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 15:49
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Переможець 77 712,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 09:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
77 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 09:36
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:15
Угода 3 21 2020ТД.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 14:15
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 14:56
Угода 2.PDF зміни до договору
25 листопада 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 12:27
угода 1 21 2020ТД.PDF зміни до договору
30 квітня 2020 12:26
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 11:44
Масло Сімбі Плюс.PDF укладений
27 березня 2020 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 21/2020ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 21/2020ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 21/2020ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 548,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 591,33 UAH)