Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект комп’ютерного обладнання (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-02-20-000748-c 349399d091c24d45941b16e568e23e0a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисак Тетяна Олегівна

+380487628249 lisakmalin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22
Контактна особа: Лисак Тетяна Олегівна
+380487628249
lisakmalin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 14:41
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 14:41
Початок аукціону: 17 березня 2020 15:16
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
комплект комп’ютерного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Заклади освіти Малиновського району м.Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений Товар згідно видаткових накладних протягом 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 13:10
Перелік змін.docx
06 березня 2020 13:10
ТД зі змінами.doc
20 лютого 2020 14:37
ТД.doc
06 березня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 13:10
Перелік змін.docx
06 березня 2020 13:10
ТД зі змінами.doc
20 лютого 2020 14:37
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:03
Дата відповіді: 24 лютого 2020 12:08
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що конкретні торгові марки та моделі техніки не вказані у тендерній документації, окрім того у п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано: « З метою підтвердження відповідності товару, що пропонується, технічним вимогам Замовника, Учасник повинен надати:
-підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника у вигляді порівняльної таблиці. Технічні вимоги вказані в Додатку № 5 (обов’язкова умова: вказати назву торгової марки, модель, назву та країну походження виробника на кожний вид запропонованого товару, у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію)».
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі – фізична особа, фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Таким чином до участі у торгах допускаються перелічені категорії.
Платниками податку на додану вартість є як фізичні, так і юридичні особи, які здійснюють підприємницьку діяльність в Україні. Об'єктом оподаткування є продаж товарів (робіт, послуг) на митній території України (здійснюване як резидентами, так і нерезидентами), завезення товарів і послуг (в тому числі в вигляді оренди чи лізингу) та вивезення товарів та послуг за межі митної території України. Існують операції, які не оподатковуються ПДВ, але продаж комп’ютерної техніки до них не відносяться.
У додатку 2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» вказано, що «У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ». Також слід зазначити, що відповідно до ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою, а не Замовником. Суб’єкти підприємницької діяльності не платники ПДВ подають свою пропозицію з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для не платників ПДВ.
Документація
Дата подання: 21 лютого 2020 11:55
Дата відповіді: 24 лютого 2020 12:09
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що у додатку 5 до тендерної документації Технічне завдання чітко встановлено: «В ціну комплектів повинна входити вартість доставки обладнання на місце встановлення, монтажу обладнання по місцю використання; прокладки і монтажу кабелів, налагодження устаткування; встановлення та налаштування програмного забезпечення для навчального комп’ютерного класу на персональному комп'ютерові (серверові комп’ютерного класу).
Комплект обладнання повинен працювати як єдина система і виконувати функції навчального комп’ютерного класу».
Документація
Дата подання: 21 лютого 2020 11:56
Дата відповіді: 24 лютого 2020 12:10
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що у додатку 5 до тендерної документації Технічне завдання чітко встановлено: «Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИТЕР-ПІВДЕНЬ" 897 295,00
UAH з ПДВ
888 295,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 895 108,00
UAH з ПДВ
895 108,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2020 14:15
Електронний підпис
31 березня 2020 14:13
Електронний підпис
31 березня 2020 14:12
public_doc.pdf
31 березня 2020 14:12
public_doc.p7s
31 березня 2020 14:12
Dovidka_20070498980580630364.pdf.p7s
31 березня 2020 14:12
Dovidka_20070498980580630364.pdf
17 березня 2020 17:44
Електронний підпис
11 березня 2020 11:23
Електронний підпис
11 березня 2020 11:19
7 - Захист довкілля.pdf
11 березня 2020 11:19
2 - Статут.pdf
11 березня 2020 11:19
18 - гарантійний лист.pdf
11 березня 2020 11:19
17 - авторизаційні листи.pdf
11 березня 2020 11:19
16 - Сертифікати.pdf
11 березня 2020 11:19
10 - Стосовно санкцій.pdf
11 березня 2020 11:19
1 - Пропозиція.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 12:58
Електронний підпис
13 березня 2020 12:07
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 березня 2020 12:07
Статут.pdf
13 березня 2020 12:07
Ст.17.pdf
13 березня 2020 12:07
сертифікати ТиД.pdf
13 березня 2020 12:07
сертифікати6.pdf
13 березня 2020 12:07
сертифікати5.pdf
13 березня 2020 12:07
сертифікати4.pdf
13 березня 2020 12:07
сертифікати3.pdf
13 березня 2020 12:07
сертифікати2.pdf
13 березня 2020 12:07
сертифікати1.pdf
13 березня 2020 12:07
Протокол №1.pdf
13 березня 2020 12:07
працівники.pdf
13 березня 2020 12:07
порівняльна таблиця.pdf
13 березня 2020 12:07
Наказ №1.pdf
13 березня 2020 12:07
Лист - згода з договором.pdf
13 березня 2020 12:07
захист довкілля.pdf
13 березня 2020 12:07
гарантійний лист.pdf
13 березня 2020 12:07
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
13 березня 2020 12:07
Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 12:07
Щодо дозволу на обробку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИТЕР-ПІВДЕНЬ"

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИТЕР-ПІВДЕНЬ"
#30029851
Переможець 888 295,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 11:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИТЕР-ПІВДЕНЬ"
#30029851
888 295,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 14:54
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 10:40
Договір укладений
13 квітня 2020 10:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 888 295,00
UAH (в тому числі ПДВ 148 049,17 UAH)