Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти комп'ютерної техніки
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-02-20-000748-b 3fd4df25826c4f7aa8b0f79fac8c711c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кальноока Олена Вікторівна

+380434220525 koztermed@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня Козятинської районної Ради"
Код ЄДРПОУ: 35814729
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., Козятин, вул. Винниченка,9
Контактна особа: Кальноока Олена Вікторівна
+380434220525
koztermed@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 10:53
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 10:53
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комплекти
Комплекти комп'ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м.Козятин, вул. Винниченка, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 10:48
Тендерна документація компютерна техніка 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 10:36
Дата відповіді: 21 лютого 2020 11:43
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиції будуть розглядатись відповідно до технічних вимог;
розглядаємо всі, якщо запропоновані кращі параметри,
але відповідно до технічних вимог;
участь можуть приймати і платники і не платники ПДВ, сума буде порівнюватись з урахуванням податку для платників ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 10:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 229 500,00
UAH з ПДВ
229 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 18:04
Електронний підпис
05 березня 2020 18:03
Відомості про учасника.pdf
05 березня 2020 18:03
Виписка з ЄДР.pdf
05 березня 2020 18:03
Сертифікат ISO.pdf
05 березня 2020 18:03
Довідка про санкції.pdf
05 березня 2020 18:03
Висновок СЕС ПК.pdf
05 березня 2020 18:03
Проект договору.pdf
05 березня 2020 18:03
Копія ІПН директора.pdf
05 березня 2020 18:03
Аналогічний договір 1.pdf
05 березня 2020 18:03
Копія паспорту.pdf
05 березня 2020 18:03
Висновок СЕС ТУ.pdf
05 березня 2020 18:03
Аналогічний договір 2.pdf
05 березня 2020 18:03
Статут ТОВ.pdf
05 березня 2020 18:03
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 березня 2020 18:03
Довідка про ст.17.pdf
05 березня 2020 18:03
Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2020 18:03
Сертифікат від-ті ПК.pdf
05 березня 2020 18:03
Довідка про витрати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 березня 2020 10:53
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій