Поточний ремонт приміщень індекси 18 і 19 (душові) м.Львів, пл.Ринок, 1
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-02-20-000700-a 07b3633763d34b55a2d696bd6f49aced
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ЛКП "Ратуша-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 23949155
Місцезнаходження замовника: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок,1,326
Контактна особа замовника: Тихоліз Ірина Ярославівна
+380322975839
irynayakovets@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 11:58
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 11:58
Початок аукціону: 10 березня 2020 14:35
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


джерело фінансування: Кошти підприємства (отримані, як внески до статутного капіталу)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Поточний ремонт приміщень індекси 18 і 19 (душові) м.Львів, пл.Ринок, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі не більше 30% вартості договору (у разі здійснення попередньої оплати) Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах коштів, спрямованих на виконання робіт, що є предметом цього Договору. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 85 % їх загальної вартості за договірною ціною (з врахуванням авансового платежу). Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 14 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 лютого 2020 11:58
Електронний цифровий підпис
20 лютого 2020 11:54
Проект Договору ____ .doc
20 лютого 2020 11:54
Додаток 3 ТЗ душові.docx
20 лютого 2020 11:54
тендерна документація душові.docx
20 лютого 2020 11:54
ОГОЛОШЕННЯ душові.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000082 ● 364fc80c79d74a8bb545c4145f9e5ad6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-05-04 17:06:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.05.2020 № 75

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.05.2020 № 75.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-20-000700-a 20.02.2020. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 04 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ЛКП "Ратуша-сервіс", 23949155, Україна, Львів, пл.Ринок,1,326
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний ремонт приміщень індекси 18 і 19 (душові) м.Львів, пл.Ринок, 1, 800000UAH, 45450000-6, ДК021, 1, од
  3. Інформація про оприлюднення: 07b3633763d34b55a2d696bd6f49aced, 2020-02-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 04 травня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній щодо досліджуваної закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Ратуша-сервіс» (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-02-20-002900-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.02.2020 (протокол № 42); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Кузика Ігоря Андрійовича, ТОВ «БК ТМ ГРУП» та ТОВ «Креативна фабрика «Вікторія» (щодо правомірності їх відхилення), тендерну пропозицію ТОВ «БК ЕРА»; протоколи засідання тендерного комітету щодо продовження строку розгляду пропозицій та прийнятих рішень за результатами розгляду пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; договір про виконання робіт № 12/05 від 12.05.2020 року. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 3 Переліку документів, що надаються учасником-переможцем, який наведено в Додатку № 2) визначено вимогу щодо надання переможцем довідки/інформації у довільній формі про відсутність обставин для відмови, визначених частиною 1 статті 17 Закону, за наявності відповідної інформації у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (пункти 2, 3 та 8 частини 1 статті 17 Закону). Також, на порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація Замовника, а саме технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Проведеним моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що у поданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК ЕРА» Договірній ціні на роботи з поточного ремонту, Зведеному кошторисному розрахунку вартості робіт та Локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-1 на поточний ремонт приміщень (душові) враховано вартість прямих витрат підрядника з навантаження 7,144 тон сміття вручну (позиція 13 Локального кошторису, РН20-40-1) в сумі 1 028,16 грн та перевезення сміття до 15 км (позиція 14 Локального кошторису, С311-15-М) в сумі 663,46 гривень. Вказане суперечить вимогам пункту 4.7 Технічних вимог щодо закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації), відповідно до якого прибирання та вивезення побутового та будівельного сміття здійснюється силами підрядника за його кошт. Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації учасники надають, зокрема, завірену копію звіту про сплату ЄСВ за останній звітній місяць (на момент подання учасником тендерної пропозиції). У примітках до Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що у разі, якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Учасником ТОВ «БК ЕРА» у складі пропозиції надано лист-пояснення від 28.02.2020 №30-т, у якому зазначено, що копія звіту ЄСВ за останній звітний місяць не надається, оскільки ТОВ «БК ЕРА» є новоствореним підприємством та в січні 2020 року не мало трудових договорів з працівниками, діяльність не проводилася. Законодавчі підстави ненадання копії звіту про сплату ЄСВ за останній звітній місяць у вказаному листі не вказані. Проте, у складі тендерної пропозиції вказаним учасником також надано копію наказу №1 від 23.12.2019 та рішення засновника товариства №23-12-19/1 від 23.12.2019 про створення товариства, відповідно до яких директором ТОВ «БК ЕРА» Матушевського Романа Валентиновича призначено з 23 грудня 2019 року. Строки та періодичність виплати заробітної плати працівникам закріплені в статті 115 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпПУ) і статті 24 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР. Заробітна плата виплачується працівникам регулярно в робочі дні у строки, встановлені колективним договором або нормативним актом роботодавця, погодженим з виборним органом первинної профспілкової організації чи іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом (а в разі відсутності таких органів - представниками, обраними і уповноваженими трудовим колективом), але не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 (у редакції наказу Мінфіну України від 15.05.2018 № 511) страхувальники, крім зазначених у пунктах 5, 6 цього розділу, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з ФО - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), у частині подання звіту за таких осіб зобов’язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду. Звітним періодом є календарний місяць. Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів подається за формою № Д4 згідно з додатком 4 до вищевказаного Порядку. Проте, при прийнятті на посаду директора Матушевського Р.В. з 23.12.2019 (тобто виконання обов’язків за посадою і у січні, і у лютому 2020 року), копію звіту про сплату ТОВ «БК ЕРА» ЄСВ за останній звітній місяць (січень 2020 року), учасником у складі тендерної пропозиції не надано. При цьому, у поданій вказаним учасником довідці від 04.03.2020 №41-т на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, стаж роботи на посаді директора Матушевського Р.В. станом на час подання такої довідки вказано – 1 місяць, таким чином учасником у вказаній довідці зазначено недостовірну інформацію щодо стажу роботи директора на зазначеній посаді (прийнятий 23.12.2019, стаж та на час подання 04.03.2020 довідки – більше 2 місяців). Таким чином, на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК ЕРА», яка не відповідала вимогам тендерної документації, визначено вказаного учасника переможцем торгів та укладено з ним договір про виконання робіт № 12/05 від 12.05.2020 на суму 753 013,74 грн з ПДВ. За умовами пункту 6 розділу 6 тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору (3% вартості договору за результатами аукціону, вид забезпечення – внесення на рахунок Замовника протягом 3 банківських днів з моменту отримання рахунку від Замовника). Питання фактичного внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю на рахунок Замовника під час моніторингу не досліджувалося у зв’язку з відсутністю відповідної інформації в електронній системі закупівель. Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини 1 статті 16 Закону замовник може вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з вимогою Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію Замовник вимагав від учасників лист (довідку) згідно таблиці, наведеної у вказаному додатку, із зазначенням інформації про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) відповідно до предмету закупівлі. При цьому у таблиці слід було зазначити прізвище, ініціали працівника, посаду, стаж роботи на посаді та підставу працевлаштування: трудовий договір, договір ЦПХ, інше. За нормою статті 14 (14.1.195) Податкового кодексу України працівник - це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Відповідно до частини 1 статті 21 КЗпПУ трудовий договір - угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. На цивільно-правовий договір норми трудового права не розповсюджуються, виконавець за цивільно-правовим договором не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку установи, не має права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням. Таким чином, зазначення в таблиці у Додатку №1 до тендерної документації щодо кваліфікації в частині наявності відповідних працівників такої підстави працевлаштування як договір ЦПХ не відповідає нормам статті 16 Закону, за яким визначено один з кваліфікаційних критеріїв - наявність саме працівників (відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід). Відповідно до наданої в складі тендерної пропозиції ТОВ «БК ЕРА» довідці (від 04.03.2020 № 41-т) щодо наявності 8-ми працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, лише 1 особа є працівником учасника (директор, на умовах трудового договору), решта 7 – осіб (виконроб, електрик, малярі-штукатури, гіпсокартонники та сантехнік) прийняті за цивільно-правовими угодами. Також проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до рішення тендерного комітету від 01.04.2020 (протокол № 72) пропозицію ТОВ «ТМ БК ГРУП» визнано такою, що відповідає всім вимогам тендерної документації щодо предмету закупівлі, ТОВ «ТМ БК ГРУП» визначено переможцем процедури відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з вказаним переможцем. Водночас встановлено, що в недотримання вимог Додатку № 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК ТМ ГРУП» не було подано підтвердження наявності власної або орендованої техніки, необхідної для виконання робіт з перевезення сміття при включенні учасником до поданого Локального кошторису №2-1-1 вартості прямих витрат підрядника з навантаження 7,144 тон сміття (позиція 13 Локального кошторису, РН20-40-1) - 836,85 грн та перевезення сміття до 15 км (позиція 14 Локального кошторису, С311-15-М) - 633,39 гривень. Крім того, включення ТОВ «БК ТМ ГРУП» зазначених витрат до вартості робіт за предметом закупівлі суперечить вимогам пункту 4.7 Технічних вимог щодо закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації), за яким прибирання та вивезення побутового та будівельного сміття здійснюється силами підрядника за його кошт. Проте, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БК ТМ ГРУП» Замовником не була відхилена, вказаного учасника було визначено переможцем торгів (протокол від 01.04.2020 № 72) з опублікуванням повідомлення про намір укласти з ним договір. Водночас, пропозиція учасника-переможця ТОВ «БК ТМ ГРУП» була відхилена Замовником 08.04.2020 у зв’язку з ненаданням переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених відповідними пунктами частини 1 статті 17 Закону з підстав. Тендерна пропозиція ФОП Черняк М.М. під час моніторингу не досліджувалась, оскільки пропозиція вказаного учасника Замовником не розглядалася, вказаного учасника не було визначено переможцем торгів. Таким чином, ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зазначені в інформації, отриманій від громадської організації, підтверджено частково.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини 3 статті 17, пункту 2 та пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУЗИК ІГОР АНДРІЙОВИЧ" 598 566,06
UAH з ПДВ
598 566,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ТМ ГРУП" 662 985,62
UAH з ПДВ
662 985,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Креативна фабрика Вікторія 699 293,28
UAH з ПДВ
699 293,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК ЕРА 753 013,74
UAH з ПДВ
753 013,74
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЧЕРНЯК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ 776 025,98
UAH з ПДВ
776 025,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 18:23
sign.p7s
05 березня 2020 18:22
копія декларації.pdf
05 березня 2020 18:22
22 про захист довкілля.pdf
05 березня 2020 18:22
19 про технічні вимоги.pdf
05 березня 2020 18:22
18 про іншу інформацію.pdf
05 березня 2020 18:22
17 про субпідрядників.pdf
05 березня 2020 18:22
16 про якість робіт.pdf
05 березня 2020 18:22
15 про відомості ЄДРПОУ.pdf
05 березня 2020 18:22
14 про відкритий рахунок.pdf
05 березня 2020 18:22
14 довідка з банку.pdf
05 березня 2020 18:22
13 про персональні дані.pdf
05 березня 2020 18:22
12 про повноваження.pdf
05 березня 2020 18:22
11 про проект договору.pdf
05 березня 2020 18:22
9 про 1ДФ.pdf
05 березня 2020 18:22
8 про ЄСВ.pdf
05 березня 2020 18:22
7 про ліцензію.pdf
05 березня 2020 18:22
6 про статут.pdf
05 березня 2020 18:22
3 про досвід.pdf
05 березня 2020 18:22
3 про відгук.pdf
05 березня 2020 18:22
2 про працівників.pdf
05 березня 2020 18:22
1 про обладнання.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 10:41
sign.p7s
06 березня 2020 10:39
технічні.pdf
06 березня 2020 10:39
технічні вимоги.pdf
06 березня 2020 10:39
статут.pdf
06 березня 2020 10:39
решта.pdf
06 березня 2020 10:39
проект договору.pdf
06 березня 2020 10:39
паспорт.pdf
06 березня 2020 10:39
кошторисні.pdf
06 березня 2020 10:39
інші_1.pdf
06 березня 2020 10:39
ЄСВ.pdf
06 березня 2020 10:39
витяг.pdf
06 березня 2020 10:39
аналогічні.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 12:56
sign.p7s
04 березня 2020 12:53
Технічні вимоги.pdf
04 березня 2020 12:53
Пропозиція.pdf
04 березня 2020 12:53
Проект договору.pdf
04 березня 2020 12:53
План графік.pdf
04 березня 2020 12:53
Кошториси.pdf
04 березня 2020 12:53
Кваліфікація.pdf
04 березня 2020 12:53
IMG_0004-1.pdf
04 березня 2020 12:53
IMG_0003-1.pdf
04 березня 2020 12:53
IMG_0002.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 11:06
sign.p7s
27 квітня 2020 10:32
ст. 17
27 квітня 2020 10:32
Довідка з МВС
06 березня 2020 11:06
sign.p7s
06 березня 2020 11:01
Додаток _5.rar
06 березня 2020 11:01
Додаток _4.rar
06 березня 2020 11:01
Додаток _3.rar
06 березня 2020 11:01
Додаток _2.rar
06 березня 2020 11:01
Додаток _1.rar
06 березня 2020 11:01
1. Т.Д.rar

Публічні документи

06 березня 2020 00:42
sign.p7s
06 березня 2020 00:18
Ст.17.PDF
06 березня 2020 00:18
Проект договору.pdf
06 березня 2020 00:18
Повноваження особи.PDF
06 березня 2020 00:18
Підробки.PDF
06 березня 2020 00:18
Персональні дані.PDF
06 березня 2020 00:18
Паспорт Завірений.pdf
06 березня 2020 00:18
Матеріали.PDF
06 березня 2020 00:18
Лист Статут.PDF
06 березня 2020 00:18
Лист матеріали.PDF
06 березня 2020 00:18
Лист ліцензія.PDF
06 березня 2020 00:18
Лист затрати.PDF
06 березня 2020 00:18
Лист забеспеченя.PDF
06 березня 2020 00:18
Тендерна пропозиція.PDF
06 березня 2020 00:18
Лист Демпінг.PDF
06 березня 2020 00:18
Субпідряники.PDF
06 березня 2020 00:18
Лист гарантія.PDF
06 березня 2020 00:18
КАЛЕНДАРНИЙ.PDF
06 березня 2020 00:18
Згода ТВ.PDF
06 березня 2020 00:18
ЄСВ січень 2020.pdf
06 березня 2020 00:18
ЄСВ лютий 2020.pdf
06 березня 2020 00:18
ДЦ_ССР.pdf
06 березня 2020 00:18
ДЦ_ЛС.pdf
06 березня 2020 00:18
ДЦ_ДЦ.pdf
06 березня 2020 00:18
ДЦ_ДФ.pdf
06 березня 2020 00:18
Додаток 3.pdf
06 березня 2020 00:18
Довкілля.PDF
06 березня 2020 00:18
Довідка податок.PDF
06 березня 2020 00:18
Довідка згод.PDF
06 березня 2020 00:18
Відповідність.PDF
06 березня 2020 00:18
Відомості про учасника.PDF
06 березня 2020 00:18
Витяг ЕП.pdf
06 березня 2020 00:18
Виписка.pdf
06 березня 2020 00:18
Банк відкриття рахунку.pdf
06 березня 2020 00:18
1ДФ 4кв-л 2019.pdf
06 березня 2020 00:18
Працівники.PDF
06 березня 2020 00:18
МТБ.pdf
06 березня 2020 00:18
Досвід.PDF
06 березня 2020 00:18
Аналог договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУЗИК ІГОР АНДРІЙОВИЧ"
#3413710037
Відхилено 598 566,06
UAH з ПДВ
16 березня 2020 18:17
ТОВ "БК ТМ ГРУП"
#43356319
Рішення скасоване 662 985,62
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 18:01
ТОВ "БК ТМ ГРУП"
#43356319
Відхилено 662 985,62
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 18:05
ТОВ Креативна фабрика Вікторія
#40178963
Відхилено 699 293,28
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 15:56
ТОВ БК ЕРА
#43427960
Переможець 753 013,74
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 12:35

Документи

16 березня 2020 18:16
sign.p7s
16 березня 2020 18:13
протокол
10 березня 2020 15:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 квітня 2020 18:05
sign.p7s
08 квітня 2020 18:03
протокол 82

Документи

15 квітня 2020 15:56
sign.p7s
15 квітня 2020 15:55
протокол 91

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БК ЕРА
#43427960
753 013,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 травня 2020 16:28
календарний план укладений
12 травня 2020 16:24
Договірна ціна укладений
12 травня 2020 16:24
Договір укладений
12 травня 2020 16:24
sign.p7s зміни до договору
02 червня 2020 11:18
Додаткова угода про розірвання укладений
02 червня 2020 11:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: відсутність коштів для фінансування робіт

Актуальні тендери

До пошуку