Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-4).
Очікувана вартість
7 700,00 UAH
UA-2020-02-20-000636-b ● ab5ec8590c5e4feca511fa0fa467bb72
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство " Міська клінічна лікарня №11" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01983944 |
Місцезнаходження: | 49068, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Ганни Барвінок,1 |
Контактна особа: |
Арутюнян Неля Суренівна +380567662606 kzgkb11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 10:34 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 10:34 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 13:29 |
Очікувана вартість: | 7 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-4).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49068, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ганни Барвінок, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-4). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 10:30 |
Договір Папір .docx |
20 лютого 2020 10:30 |
ogoloshennya .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 10:34
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:48
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Пропозиції приймаються згідно технічних параметрів вказаних в оголошені закупівлі. Ми будемо розглядати всіх учасників закупівлі, в тому числі Фізичних осіб- підприємців не платників ПДВ. Очікувана вартість - це остаточна цінова пропозиція з усіма податками та зборами.
Пропозиції приймаються згідно технічних параметрів вказаних в оголошені закупівлі. Ми будемо розглядати всіх учасників закупівлі, в тому числі Фізичних осіб- підприємців не платників ПДВ. Очікувана вартість - це остаточна цінова пропозиція з усіма податками та зборами.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
6 495,60
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
06 березня 2020 11:21
|