Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
195 336,00 UAH
UA-2020-02-20-000574-b 71f0dfe4ce78462fa81de462288c4237
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено тендер (UA-2020-01-17-002755-b та UA-2020-02-03-000189-a) на закупівлю: ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) через відсутність достатньої кількості учасників. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) відповідно до п.4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 10:25
Оскарження наміру укласти договір: 02 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15400 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (джерело фінансування – місцевий бюджет )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 20 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі в повному обсязі на свій реєстраційний рахунок. Замовник здійснює оплату товару Постачальника на підставі товаросупровідних документів (накладної), виписаних на кожний дошкільний навчальний заклад. Відповідно до ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання здійснюються при наявності відповідного бюджетного призначення.Оплата за товар за дійсним договором здійснюється у безготівковій формі. Замовник здійснює оплату Товару Постачальника на підставі товаросупровідних документів (накладної), виписаних на кожний навчальний заклад. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

20 лютого 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 10:20
повідомлення.pdf
20 лютого 2020 10:20
протокол переговорів.pdf
20 лютого 2020 10:20
обгрунтування.pdf
20 лютого 2020 10:20
перелік.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДЦЕНТР - ПЛЮС"
#37677991
Переможець 195 336,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 10:25

Документи

20 лютого 2020 10:25
Електронний підпис
20 лютого 2020 10:24
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 10:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДЦЕНТР - ПЛЮС"
#37677991
195 336,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2020 10:25
Електронний підпис
20 лютого 2020 10:24
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 16:49
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 11:48
додаткова угода №17-1 від 24.11.2020 до договору №17 від 02.03.2020.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 11:41
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 08:34
договір №17 від 02.03.2020.pdf укладений
02 березня 2020 08:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 176 324,40
UAH (в тому числі ПДВ 29 387,40 UAH)