Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-02-20-000265-c ● 5114702eaabe438e94b3c653a29547ec
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне Некомерційне Підприємство ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 34167494 |
Місцезнаходження: | 82540, Україна , Львівська обл., Турківський район село Завадівка, вулиця Військове Містечко, будинок 8а |
Контактна особа: |
Башта Галина Ігорівна +380322249005 lvivemdmk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 10:54 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 10:54 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
868660 шт
Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.І.Миколайчука,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно товарних накладних; Кошти обласного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 10:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 10:50 |
Проект договору поставки.docx | |
20 лютого 2020 10:50 |
Бланки тендерна документація (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка
Дата подання: 20 лютого 2020 11:25
Дата відповіді: 21 лютого 2020 15:56
Доброго дня.
1. Просимо вказати, хоча би приблизно, кількість поставок.
2. Який термін від моменту затвердження заявки до моменту поставки товару.
Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня.
Як вбачається з технічної документації Додатку 2 пункту 4, поставка товару здійснюється автотранспортом Постачальника. Порядок та умови поставки також передбаченим проектом Договору поставки, а саме розділом 4, тому передбачити технічні можливості автотранспорту Постачальника та кількість поставок замовник не може з об’єктивних на то причин. Термін поставки визначений на протязі місяця, але не пізніше 31.03.2020року. (розділ 2 технічної документації).
Як вбачається з технічної документації Додатку 2 пункту 4, поставка товару здійснюється автотранспортом Постачальника. Порядок та умови поставки також передбаченим проектом Договору поставки, а саме розділом 4, тому передбачити технічні можливості автотранспорту Постачальника та кількість поставок замовник не може з об’єктивних на то причин. Термін поставки визначений на протязі місяця, але не пізніше 31.03.2020року. (розділ 2 технічної документації).
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 21 лютого 2020 10:36
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:07
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) До допорогових закупівель допускається учасники усіх форм оподаткування. Їхні пропозиції розглядаються на загальних основах і додаткових відсотків до пропозиції не нараховується. Отже, остаточна ціна учасника це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.
2) Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. В тендерній документації зазначено, що "До вартості тендерної пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі транспортні витрати до місця призначення, завантаження та розвантаження, прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником стосовно постачання запропонованого товару". Одночасно повідомляємо, що замовник є платником ПДВ.
2) Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. В тендерній документації зазначено, що "До вартості тендерної пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі транспортні витрати до місця призначення, завантаження та розвантаження, прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником стосовно постачання запропонованого товару". Одночасно повідомляємо, що замовник є платником ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НЕО ДРУК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #40547038 |
Переможець |
193 830,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
05 березня 2020 16:46
|