Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна панель
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-02-20-000255-c ecc691eb173340a6adee9e28f37178c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смірнова Тетяна Володимирівна

+380983274700 osvitagromadu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти молоді,спорту та зовнішніх зв`язків виконавчого комітету ради Пісківської селищної об`єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 41089661
Місцезнаходження: 07820, Україна , Київська обл., Пісківка, вул. Дачна 66
Контактна особа: Смірнова Тетяна Володимирівна
+380983274700
osvitagromadu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 11:25
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Інтерактивна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Пісківка, вул. Дачна 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 10:58
Перелік змін до ТД.pdf
26 лютого 2020 10:54
ТД Пісківка інтерактивна панель (1).docx
20 лютого 2020 11:07
Оголошення про відкриті торги.pdf
20 лютого 2020 11:04
проєкт договору ДОДАТОК (ТД).docx
26 лютого 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 10:58
Перелік змін до ТД.pdf
26 лютого 2020 10:54
ТД Пісківка інтерактивна панель (1).docx
20 лютого 2020 11:04
ТД Пісківка інтерактивна панель (1).docx
20 лютого 2020 11:07
Оголошення про відкриті торги.pdf
20 лютого 2020 11:04
проєкт договору ДОДАТОК (ТД).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 10:35
Дата відповіді: 21 лютого 2020 13:49
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До участі в закупівлі допускаються будь які суб'єкти господарювання не залежно від статусу платника податку. Оцінка тендерної пропозиції буде здійснюватися на основі критерію "Ціна". Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Всі пропозиції, що надійдуть від учасників торгів будуть розглянуті тендерним комітетом. Торгова марка предмета закупівлі не є пріоритетною вимогою, тому в Тендерній документації і вказана можливість подання аналогу, головне щоб Тендерна пропозиція відповідала всім технічним характеристикам, зазначеним у Тендерній документації. Поняття "очікувана вартість...з ПДВ" та "бюджет закупівлі...з ПДВ" означає, що в разі, якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ, то цінова пропозиція має бути вказана з ПДВ і не повинна перевищувати очікувану вартість закупівлі.
Тендерна документація
Дата подання: 21 лютого 2020 12:08
Дата відповіді: 21 лютого 2020 15:38
Шановний Замовник, відповідно до вимоги п. 5 Додатку №3 до Тендерної документації від постачальників вимагається надання копії декларації про відповідність запропонованих інтерактивних панелей вимогам відповідних технічних регламентів: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (від 16 грудня 2015 №1067), Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (від 16 грудня 2016 р. №10770). Чи буде вважатися порушенням вимог Тендерної документації надання замість «ДЕКЛАРАЦІЇ про відповідність запропонованих інтерактивних панелей вимогам відповідних технічних регламентів: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (від 16 грудня 2015 №1067, Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (від 16 грудня 2016 р. №10770)» «СЕРТИФІКАТУ дослідження конструкції » виданого Українським державним центром радіочастот органу з оцінки відповідності (ООВ УКРЧАСТОТНАГЛЯД) , що підтверджує відповідність інтерактивних панелей, які будуть пропонуватися учасником торгів, вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (від 16 грудня 2015 №1067) та Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (від 16 грудня 2016 р. №10770).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час розгляду Тендерних пропозицій, тендерним комітетом будуть розглядатися будь які документи, які учасник надасть для підтвердження якості товару
Про несертифікацію продукції
Дата подання: 24 лютого 2020 15:38
Дата відповіді: 25 лютого 2020 13:25
Шановний Замовнику! Повідомляємо Вам, що з 1 січня 2018 року скасовується обовʼязкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету, а отже і сам Декрет втрачає свою силу. Це означає , що з цієї дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обовʼязковій сертифікації України, Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року №28, не підлягає обовʼязковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до Наказу ДП “УкрНДНЦ” від 29 грудня 2017 року №500 “Про скасування національних нормативних документів”, з 1 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації, а саме: ДСТУ 2296-93 “Державна система сертифікації. Знак відповідності. Форма, розміри, технічні вимоги та правила застосування.” ДСТУ 3410-96 “Державна система сертифікації. Основні положення.” ДСТУ 3411:2004 “Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до стандартів сертифікації продукції та порядок їх призначення та надання повноважень на діяльність у Системі.” ДСТУ 3412-96 “Державна система сертифікації. Вимоги до випробувальних лабораторій”. ДСТУ 3413-96 “Система сертифікації УкрСЕПРО. Порядок проведення сертифікації продукції. ДСТУ 3414-96 “ Державна система сертифікації. Атестація виробництва. Порядок проведення.” ДСТУ 3415-96 “Державна система сертифікації. Реєстри системи.” ДСТУ 3417-96 “Державна система сертифікації. Процедура визнання результатів сертифікації продукції, що імпортується.” ДСТУ 3418-96 “Державна система сертифікації. Вимоги до аудиторів та порядок їх атестації”. ДСТУ 3419-96 “Державна система сертифікації. Сертифікація систем якості Порядок їх проведення.” ДСТУ 3420-96 “Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію систем управління.” ДСТУ 3498-96 “Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис.” ДСТУ 3957-2000 “Державна система сертифікації. Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції.” Тому, просимо Вас вилучити вимогу надання "Копію декларації про відповідність запропонованих інтерактивних панелей вимогам відповідних технічних регламентів: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (від 16 грудня 2015 №1067, Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (від 16 грудня 2016 р. №10770". Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 1067 від 16.12.2025 та Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 1077 від 16.12.2015, станом на сьогодні є чинними. Відповідно до положень зазначених Технічних регламентів, обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам Технічних регламентів.Якщо відповідність апаратури вимогам, які до неї застосовуються, була доведена в результаті проведення відповідної процедури оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність та наносять знак відповідності технічним регламентам, а імпортери зберігають копію декларації про відповідність протягом 10 років після введення електрообладнання в обіг. Зважаючи на те, що інтерактивні панелі будуть встановлені та використовуватимуться в закладах освіти, ми маємо бути впевнені, що обладнання відповідає вимогам стосовно захисту здоров'я та безпеки людей. Тому, ми не маємо жодних законних підстав для вилучення вимоги щодо надання учасником торгів копії декларації про відповідність запропонованих інтерактивних панелей вимогам відповідних технічних регламентів: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (від 16 грудня 2015 №1067, Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (від 16 грудня 2016 р. №10770.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-20-000255-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 24 лютого 2020 15:24
Усунення дискримінаційних вимог.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Відділ освіти Пісківської селищної ОТГ було оголошено закупівлю ID UA-2020-02-20-000255-c на 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ( Інтерактивна панель).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. Технічними вимогами (Додаток 3) щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними пунктами технічного завдання:
- Сенсорна технологія: P-Cap (ємнісна технологія);
- Загальні розміри: 1509 x 886 x 86 мм;
- Вага нетто: 36 кг;
- Вага брутто 46,5 кг;
- Розміри упаковки: 1640 x 221 x 1036 мм.
Повідомляємо Вам, що ємнісна технологія і детально до міліметрів розписані розміри та конкретно вказана вага притаманні лише одній моделі інтерактивної панелі - Інтерактивний дисплей TT-6519IP. Жоден інший виробник інтерактивного обладнання не може запропонувати для участі у Вашому тендері своє обладнання!

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а саме:
1.1 Додати: Сенсорна технологія: P-Cap (ємнісна технологія) або інфрачервона;
1.2 Додати: Загальні розміри: не менше 1509 x 886 x 86 мм;
1.3 Додати: Вага нетто: до 50 кг; 1.4 Додати: Вага брутто до 60 кг;
1.5 Додати: Розміри упаковки: не менше 1640 x 221 x 1036 мм.
1.6 Видалити вимогу: надати Копію декларації про відповідність запропонованих інтерактивних панелей вимогам відповідних технічних регламентів: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (від 16 грудня 2015 №1067, Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (від 16 грудня 2016 р. №10770.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

В разі нереагування Замовником звернень Учасників, або незадоволення Вимоги, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2020 11:23
Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.Рішенням тендерного комітету від 26.02.2020 було внесено зміни до тендерної документації по закупівлі UA-2020-02-20-000255-с ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель), зокрема в Додаток 3 (Технічні характеристики) в частині, що стосується кількості одночасних дотиків, загального розміру, маси нетто, маси брутто та розміру упаковки. Нову редакцію тендерної документації оприлюднено в електронній системі закупівель. Стосовно нашої вимоги щодо застосування сенсорної технології інтерактивної панелі: Р-Сар (ємнісна технологія), то цю вимогу ми залишаємо незмінною, оскільки вважаємо цю технологію більш ефективною. Крім того, її застосовують різні виробники, тому така вимога жодним чином не обмежує конкуренцію. Щодо видалення вимоги про надання учасниками торгів копії декларації про відповідність предмета закупівлі вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 1067 від 16.12.2025 та Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 1077 від 16.12.2015, то зважаючи на те, що станом на сьогодні обидва ці регламенти є чинними і відповідно до їх положень, обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам зазначених Технічних регламентів. Тому, ми не маємо жодних законних підстав для вилучення цієї вимоги. Таким чином, Ваша вимога задоволена частково.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА" 428 200,00
UAH з ПДВ
428 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 475 800,00
UAH з ПДВ
475 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 599 400,00
UAH з ПДВ
593 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" 596 816,00
UAH з ПДВ
596 816,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 15:01
Електронний підпис
10 березня 2020 15:01
Порівняльна таблиця.pdf
10 березня 2020 12:49
Електронний підпис
06 березня 2020 15:08
Електронний підпис
06 березня 2020 15:06
4.18.Довідка санкції.pdf
06 березня 2020 15:06
4.17.Довідка строк дії ТП.pdf
06 березня 2020 15:06
4.13.Згода щодо умов.pdf
06 березня 2020 15:06
4.10.Лист-гарантія.pdf
06 березня 2020 15:06
4.7.Проект договору.pdf
06 березня 2020 15:06
3.10.Паспорт.pdf
06 березня 2020 15:06
3.8.Витяг податок.PDF
06 березня 2020 15:06
3.6.Витяг розширений.pdf
06 березня 2020 15:06
3.5.Копія паспорту.pdf
06 березня 2020 15:06
3.3.Витяг з ЭДРЮФОПГФ.pdf
06 березня 2020 15:06
3.1.Виписка.pdf
06 березня 2020 15:06
1.6.Авторизаційний лист.pdf
06 березня 2020 15:06
1.2.Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 15:36
Електронний підпис
05 березня 2020 15:28
Пропозиція ТОВ В.М..pdf

Публічні документи

16 березня 2020 14:51
Податкова.pdf
16 березня 2020 14:51
Довідка МВС.pdf
03 березня 2020 11:51
Електронний підпис
03 березня 2020 11:50
Проект договору.pdf
03 березня 2020 11:50
Технічні вимоги.pdf
03 березня 2020 11:50
Технічна специфікація.pdf
03 березня 2020 11:50
Статут.PDF
03 березня 2020 11:50
Стаття 17.pdf
03 березня 2020 11:50
Специфікація.pdf
03 березня 2020 11:50
Пед. вимоги на панель.pdf
03 березня 2020 11:50
Опис.PDF
03 березня 2020 11:50
Лист щодо сертефікації.pdf
03 березня 2020 11:50
Лист ліцензування.pdf
03 березня 2020 11:50
Згода щодо умов.pdf
03 березня 2020 11:50
Згода на обробку даних.pdf
03 березня 2020 11:50
ДСЕЕ на панель.pdf
03 березня 2020 11:50
Договір оренди ТЗ Елім.pdf
03 березня 2020 11:49
Довідка МТБ.pdf
03 березня 2020 11:49
Довідка захист довкілля.pdf
03 березня 2020 11:49
Декларация и сертификат.pdf
03 березня 2020 11:49
Гарантійний ціна.pdf
03 березня 2020 11:49
Гарантійний санкції.pdf
03 березня 2020 11:49
Гарантійний на товар.pdf
03 березня 2020 11:49
Гарантійний на доставку.pdf
03 березня 2020 11:49
Гарантійний екологія.pdf
03 березня 2020 11:49
Гарантійний витрати.pdf
03 березня 2020 11:49
Відомості про учасника.pdf
03 березня 2020 11:49
Відомості з ЄДР.PDF
03 березня 2020 11:49
Відгук Чернівці.pdf
03 березня 2020 11:49
Відгук Сарни.pdf
03 березня 2020 11:49
Витяг з протоколу.pdf
03 березня 2020 11:49
Витяг ЄДРПОУ.PDF
03 березня 2020 11:49
Витяг ПДВ.pdf
03 березня 2020 11:49
Виписка з ЄДР.PDF
03 березня 2020 11:49
Видаткова Чернівці.PDF
03 березня 2020 11:49
Видаткова Сарни.PDF
03 березня 2020 11:49
Авторизація АВ-ПРО.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 14:44
Електронний підпис
03 березня 2020 14:44
Тендерна документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА"
#2268718204
Відхилено 428 200,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 12:58
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 475 800,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 13:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
Переможець 593 400,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 13:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
593 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 11:26
Додаткова угода 67 нова.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 11:24
Додаткова угода 67.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 13:05
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 13:01
договір 67.pdf укладений
02 квітня 2020 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода у зв'язку з покращенням якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML