Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (30210000-4 персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-02-20-000237-a ● ad58eadf9f62484e9ba29ec31dd392a9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 25680355 |
Вебсайт: | http://www.medgorodok.org.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 3 |
Контактна особа: |
Острянко Ганна Петрівна 380444972011 medgorodok.kmkl6@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Деталі в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (30210000-4 персональний комп’ютер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Любомира Гузара
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 14:09 |
Оголошення Персональні компьютери.docx |
24 лютого 2020 14:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2020 14:09 |
Оголошення Персональні компьютери.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 10:33
Дата відповіді: 21 лютого 2020 10:38
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий ранок!
1)Допускаємо, головне щоб товар був якісний;
2)В оголошенні це вказано;
3)До участі ФОП, не платники ПДВ допускаються. До остаточної ціни ПДВ 20% додаватись не будуть. Цінові пропозиції всіх учасників без ПДВ порівнюватись не будуть.
1)Допускаємо, головне щоб товар був якісний;
2)В оголошенні це вказано;
3)До участі ФОП, не платники ПДВ допускаються. До остаточної ціни ПДВ 20% додаватись не будуть. Цінові пропозиції всіх учасників без ПДВ порівнюватись не будуть.
Тендерна Документація
Дата подання: 24 лютого 2020 13:47
Дата відповіді: 24 лютого 2020 14:12
Доброго дня!
В вашій документації п.4 вказано 15 комплектів комп'ютерів, а в пункті 12 технічних вимог вказано 20 комплектів. Уточніть будь-ласка яка кількість вам потрібна комп'ютерів?
Дякуємо!
Відповідь: Добрий день!
Дякуємо за зауваження, в оголошення внесено зміни.
Кількість: персональні комп’ютери – 20 шт., Монітори – 20 шт.
Дякуємо за зауваження, в оголошення внесено зміни.
Кількість: персональні комп’ютери – 20 шт., Монітори – 20 шт.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Переможець |
197 760,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 14:52
|
Звіт про укладенні договори ПК.pdf | укладений |
23 березня 2020 14:51
|
Договір 36.pdf | укладений |
23 березня 2020 14:50
|