Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання для кабінету НУШ
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-02-20-000221-b ● 879de6652fdc4de2b0096b8281999a76
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАРІУПОЛЬСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №37 ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23031575 |
Місцезнаходження: | 87520, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь , проїзд Шопена, буд. 4 |
Контактна особа: |
Вікторія Миколаївна Ропатюк +380677220987 shopenn86@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 09:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2020 09:12 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 09:12 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
комплект комп'ютерного обладнання для кабінетів НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87520, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, проїзд Шопена, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування обласний бюджет | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 09:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 09:19 |
Оголошення допорогова закупiвля (1).doc | |
20 лютого 2020 09:19 |
інформація про учасника 1.docx | |
20 лютого 2020 09:19 |
вимоги до учасників 2.docx | |
20 лютого 2020 09:19 |
пропозиція 3.docx | |
20 лютого 2020 09:19 |
Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технологія дошки
Дата подання: 20 лютого 2020 14:45
Дата відповіді: 21 лютого 2020 13:45
Уточніть, будь ласка, чи підходить Вам дошка, яка за своїми характеристиками відповідає технічним вимогам, що зазначені Вами, але яка має інфрачервону технологію?
Відповідь: Ми будемо розглядати тільки ті марки та моделі які вказані в
технічному завданні, тому наша відповідь ні, ми не будемо розглядати
дошку з інфрачервоною технологією.
Дякуємо за запитання!
технічному завданні, тому наша відповідь ні, ми не будемо розглядати
дошку з інфрачервоною технологією.
Дякуємо за запитання!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 10:14
Дата відповіді: 21 лютого 2020 13:45
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми будемо розглядати тільки торгові марки, які прописані
в технічному завданні, аналоги розглядати не будемо.
У вимогах щодо якості товару у пункті 2 ми прописали, що мають бути
чітко прописані моделі та марки запропонованого товару, тому прохання
будте уважні коли читаєте документацію.
Ми допускаемо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців
неплатників ПДВ і будемо розглядатит их пропозицію як кінцеву.
Дякуємо за запитання!
в технічному завданні, аналоги розглядати не будемо.
У вимогах щодо якості товару у пункті 2 ми прописали, що мають бути
чітко прописані моделі та марки запропонованого товару, тому прохання
будте уважні коли читаєте документацію.
Ми допускаемо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців
неплатників ПДВ і будемо розглядатит их пропозицію як кінцеву.
Дякуємо за запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-20-000221-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 20 лютого 2020 14:49
Щодо технічних характеристик дошки
Шановний Замовнику, в Оголошенні про проведення закупівлі зазначено, що Технологія дошки має бути Digital Vision Touch (DViT™). Дану технологію мають лише дошки торгової марки SMART. Така вимога обмежує права інших Учасників на участь в даній закупівлі, оскільки не дає можливості запропонувати аналог. До того ж, дошки з іншими технологіями мають таку ж функціональну можливість, що не пов'язана з конкретною технологією. Звертаємо також Вашу увагу, що жоден з наказів МОН (в тому числі, наказ №704) не містить вимог щодо технології роботи інтерактивних дошок. Таким чином, вимагаємо не порушувати принципи здійснення державних закупівель, а саме - недискримінація Учасників, добросовісна конкуренція та внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі прибравши вимогу щодо конкретної технології дошки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 13:43
Доброго дня! Положення Закону України «Про публічні закупівлі» не розповсюджуються на процедуру допорогових закупівель.
Відповідно до розділу 6 п.6.4.Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав України»
Замовник може встановлювати вимоги до предмета Закупівлі. Тому замовник залишає за собою право вибрати те, що необхідно для процесу навчання.
Дякуємо за звернення!
Відповідно до розділу 6 п.6.4.Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав України»
Замовник може встановлювати вимоги до предмета Закупівлі. Тому замовник залишає за собою право вибрати те, що необхідно для процесу навчання.
Дякуємо за звернення!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" #38242978 |
Рішення скасоване |
89 700,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 09:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" #38242978 |
Переможець |
89 700,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 14:09
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Період оскарження
Коментар щодо відміни: | у зв’язку з помилкою постачальника при розрахуванні ціни та неможливості постачання комп’ютерного обладнання для кабінету НУШ за вказаною ціною у тендерній пропозиції ,згідно листа постачальника.( Копія листа додається ) |
Документи:
11 березня 2020 12:58
|
Протокол скасування процедури.docx |
Виконано
Дата відміни: | 11 березня 2020 13:00 |
Коментар щодо відміни: | у зв’язку з помилкою постачальника при розрахуванні ціни та неможливості постачання комп’ютерного обладнання для кабінету НУШ за вказаною ціною у тендерній пропозиції ,згідно листа постачальника.( Копія листа додається ) |
Документи:
11 березня 2020 13:00
|
Лист-відмова _.pdf |
11 березня 2020 13:00
|
Протокол скасування процедури.docx |