Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарби (фарби та лаки) - (код ДК 021:2015 – 44810000-1)
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2020-02-20-000204-a 73e8cb50968d4016a97522a206a520bb
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Александров В'ячеслав

+380445280338 avtobaza.vr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Автобаза управління справами Апарату Верховної Ради України
Код ЄДРПОУ: 05907124
Місцезнаходження: 01133, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ Євгена Коновальця, 24
Контактна особа: Александров В'ячеслав
+380445280338
avtobaza.vr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 10:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 10:10
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Контактні особи - Александров В’ячеслав Юрійович; Погодін Сергій Олексійович (тел. факс +38 (050) 782-98-55).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
403 од.
фарби (фарби та лаки) - (код ДК 021:2015 – 44810000-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 березня 2020  —  25 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлену Товару (її партію) здійснюються протягом 30 банківських днів з дня її отримання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлену Товару (її партію) здійснюється протягом 10 банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на власний реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 09:58
Документація (44810000-1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 10:28
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 10:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛКМ ПЛЮС" 164 588,90
UAH з ПДВ
164 588,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 10:20
Проект договору.pdf
27 лютого 2020 10:09
витяг.rar
27 лютого 2020 10:09
Доверенность.jpg
27 лютого 2020 10:07
КП ВРУ.pdf
27 лютого 2020 10:07
Місце знах у Київі.PDF
27 лютого 2020 10:07
Довідка 17.pdf
27 лютого 2020 10:07
Згода з техн. вимогами.PDF
27 лютого 2020 10:07
Довідка з вик печатки.PDF
27 лютого 2020 09:24
Паспорт + код директор.doc
27 лютого 2020 09:24
Прийом на роботу.PDF
27 лютого 2020 09:24
Наказ про призначення.PDF
27 лютого 2020 09:24
1.13 письмо відгук.jpg
27 лютого 2020 09:24
Статут.pdf
27 лютого 2020 09:24
СЄС.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛКМ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛКМ ПЛЮС"
#39415116
Переможець 164 588,90
UAH з ПДВ
02 березня 2020 08:48

Документи

02 березня 2020 08:48
Рішення о перемозі.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 08:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛКМ ПЛЮС"
#39415116
164 588,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2020 08:48
Рішення о перемозі.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 36.pdf укладений
12 березня 2020 09:28