Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
(Бензин А-92, Дизельне паливо)
Очікувана вартість
866 670,00 UAH
UA-2020-02-20-000184-b 22aaf086b37c477dab8500a9ea60a86d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ремига

+380673682892 1navigator_pl@i.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСТИТУТ СВИНАРСТВА І АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 00497006
Місцезнаходження: 36013, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шведська могила, 1
Контактна особа: Світлана Ремига
+380673682892
1navigator_pl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 15:14
Очікувана вартість: 866 670,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 333,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


джерело фінансування державний бюджет України
Місце поставки товарів: (талони) номіналом по 10, 20 літрів.) Україна, 36013, м. Полтава, вул. Шведська Могила,1
Товар на АЗС переможця
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 літр
бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36013, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Шведська Могила, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
30000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36013, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Шведська Могила, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору післяоплата Пiсляоплата 270 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 лютого 2020 10:14
Електронний цифровий підпис
20 лютого 2020 09:12
додаток №3 проект договору.docx
20 лютого 2020 09:12
ТД.docx
20 лютого 2020 10:14
Електронний цифровий підпис
20 лютого 2020 09:16
Електронний цифровий підпис
20 лютого 2020 09:12
додаток №3 проект договору.docx
20 лютого 2020 09:12
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-20-000184-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 25 березня 2020 14:51
ВИМОГА
керуючись ч. 1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі», –

ВИМАГАЮ:

1. Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2020-02-20-000184-b, з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2020 22:24
Шановний учасник! Доводимо до Вашого відому, що ЗАМОВНИКОМ, було виконано норми ЗУ «Про публічні закупівлі» у повному обсязі у частині оприлюднення інформації.
Якби ВИ не могли відкрити Файл ТД розміщений у електронній системі закупівель уповноваженого органу, то не з могли б підготувати свою пропозицію, як учасника.
Ви надали у складі пропозицію на оптову торгів, а не на роздрібну, що є не дотриманням норм тендерної документації. Чинним Законодавством України відповідно до ст. 15 Закону №481 у редакції Закону №2628 роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Отже, вище зазначена вимога не є дискримінаційною, а є вимогою чинного Законодавства України.
Оптова та роздрібна торгівля паливно мастильними матеріалами за чинним Законодавством України є ліцензованим видом діяльності відповідно до Законом України від 23.11.2018 р. №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон №2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19.12.1995 р. №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон №481), відповідно до яких з 01.07.2019 р. запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Оптова Ліцензія на продаж пального та Ліцензія на роздрібну торгівлю за чинним Законодавством України має суттєві відмінності та не можуть бути взаємозамінним, бо це призведе до порушення чинних норм Законодавства, а саме: статус оптового торговця пальним загрожує кожному пересічному продавцю пального (у широкому тлумаченні пп.14.1.1411, пп.215.3.4 ПКУ), який продає його НЕ через паливо- чи оливороздавальну колонку.
Відсутні листи від партнерів із зазначенням на посилання про закупівлю та погодженням щодо заміни талонів. Відсутній лист про термін дії талонів. Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п 1.» Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» передбачає надання наступної інформації «документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з таких документів: випискою з протоколу засновників (учасників), копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів» дана інформація відсутня. Виходячи із вище викладеного ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" не відповідає умовам тенлерної документації щодо закупівілі код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Дизельне паливо)
Номер вимоги: UA-2020-02-20-000184-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 23 березня 2020 12:39
порушення процедури проведення закупівлі
Вимагаємо відміни закупівлі UA-2020-02-20-000184-b у зв'язку з неможливістю її підготовки Учасниками на рівних умовах. Доводимо до Вашого відома, що файл з тендерною документацією пошкоджений та не відкривається. Цей факт не дав змогу повністю дізнатися про умови Закупівлі Учасникам, які не отримали документацію з інших джерел. Вимагаємо перепроведення Закупівлі на рівних для всіх умовах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2020 22:23
Шановний учасник! Доводимо до Вашого відому, що ЗАМОВНИКОМ, було виконано норми ЗУ «Про публічні закупівлі» у повному обсязі у частині оприлюднення інформації.
Якби ВИ, не могли відкрити Файл «ТД» розміщений у електронній системі закупівель уповноваженого органу, то не з могли б підготувати свою пропозицію, як учасника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000064 ● f18ccb92e2c14a6dbbfcd1802286c9f6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-09 20:40:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
09.04.2020 № 22
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 09.04.2020 № 22

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-02-20-000184-b, 20.02.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі".
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ІНСТИТУТ СВИНАРСТВА І АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ , 00497006, Україна, м. Полтава, вул. Шведська могила, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Дизельне паливо , 866670UAH, 09130000-9, ДК021, 30000, літр
  3. Інформація про оприлюднення: 22aaf086b37c477dab8500a9ea60a86d, 2020-02-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 09 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 08.02.2020 (далі – Закон) при забезпеченні доступу до тендерної документації, розгляд тендерних пропозицій, наявності підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту свинарства і агропромислового виробництва Національної академії аграрних наук України (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; протоколи уповноваженої особи Ремиги С.В. від 23.03.2020 № 3, 4; тендерні пропозиції ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС», ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017»; повідомлення про намір укласти договір. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу, на що вказують норми частини першої статті 22 Закону. При цьому, тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках, про що свідчить пункт 29 частини першої статті 1 Закону. Моніторингом установлено, що замовником 20.02.2020 оприлюднено файл під назвою «ТД.docx», що підтверджується відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. При цьому, вказаний файл не доступний до перегляду, про що також свідчать вимоги учасників ТОВ «ВОГ КАРД» та ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» про усунення порушень, які оприлюднені 23.03.2020 та 25.03.2020. Таким чином, замовником не забезпечено загального доступу до тендерної документації, що не відповідає нормам частини першої статті 22 Закону. Зазначене є передумовою порушення принципів здійснення публічних закупівель, закріплених в статті 3 Закону. Відповідно до норм частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником 18.04.2020 відмінено процедуру закупівлі на підставі частини другої статті 31 Закону – через скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. Необхідно зазначити, що відсутність можливості перегляду тендерної документації унеможливлює аналіз тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону при забезпеченні доступу до тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на відміну замовником процедури закупівлі за предметом «Нафта і дистиляти» (UA-2020-02-20-000184-b), зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель не надаються.

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону при забезпеченні доступу до тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 22 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 743 400,00
UAH з ПДВ
702 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" 843 570,00
UAH з ПДВ
704 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 866 600,00
UAH з ПДВ
704 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" 866 670,00
UAH з ПДВ
866 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 18:11
sign.p7s
06 березня 2020 18:09
11. ПУМБ 04.03.2020.pdf
06 березня 2020 18:09
9.Ліцензія Солвінг.pdf
06 березня 2020 18:09
9. Ліцензія СС копія.pdf
06 березня 2020 18:09
4. Гарантійний лист БРСМ.pdf
06 березня 2020 18:09
2. Статут ТОВ СС.pdf
06 березня 2020 18:09
2. Статут копия.pdf
06 березня 2020 18:09
2. Рішеня ЗУ про ТОВ 2020.pdf
06 березня 2020 18:09
2. Опис.pdf
06 березня 2020 18:09
2. Витяг ПДВ.pdf
06 березня 2020 18:09
2. Витяг 20.02.2020.pdf
06 березня 2020 18:09
1. рішення ТОВ.pdf
06 березня 2020 18:09
1. Рішення Статут.pdf
06 березня 2020 18:09
1. Рішення адреса.pdf
06 березня 2020 18:09
1. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

23 березня 2020 15:14
sign.p7s
23 березня 2020 15:08
Довідка МВС.pdf
23 березня 2020 15:08
Довідка ДФС.pdf
06 березня 2020 12:00
sign.p7s
06 березня 2020 11:57
28. Тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2020 11:57
30. Установчі документи.pdf
06 березня 2020 11:57
27. Проект договору.pdf
06 березня 2020 11:57
24. Копії ліцензій.pdf
06 березня 2020 11:57
23. Лист від партнера.pdf
06 березня 2020 11:57
22. Договір з партнером.pdf
06 березня 2020 11:57
21. Гарантія від партнера.pdf
06 березня 2020 11:57
19. Зразки талонів.pdf
06 березня 2020 11:57
18. Довідка щодо емітента.pdf
06 березня 2020 11:57
14. Технічні вимоги.pdf
06 березня 2020 11:57
10. Довідки щодо статті 17.pdf
06 березня 2020 11:57
8. Договори оренди 2 НР2017.pdf
06 березня 2020 11:57
8. Договори оренди 1 НР2017.pdf
06 березня 2020 11:57
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 16:08
sign.p7s
06 березня 2020 16:06
Договір 108.pdf
06 березня 2020 16:06
Сертифікати.pdf
06 березня 2020 16:06
Фінансова звітність 2019.pdf
06 березня 2020 16:06
Статут.pdf
06 березня 2020 16:06
Аналогічні договори.pdf
06 березня 2020 16:06
Мат_техн база.pdf
06 березня 2020 16:06
Довідка про АЗС.pdf
06 березня 2020 16:06
Стаття 17.pdf
06 березня 2020 16:06
Відгук Турбоатом.pdf
06 березня 2020 16:06
Протокол директора.pdf
06 березня 2020 16:06
Довкілля_санкції.pdf
06 березня 2020 16:06
Довіреність Кучер С.І.3279.jpg
06 березня 2020 16:06
Довідка про договори.pdf
06 березня 2020 16:06
Довідка про учасника.pdf
06 березня 2020 16:06
Емітент талонів.pdf
06 березня 2020 16:06
Довідка про працівників.pdf
06 березня 2020 16:06
Лист _відгук Фінаналіз.pdf
06 березня 2020 16:06
ВідгукНафтогаз.pdf
06 березня 2020 16:06
Протокол на підписанта.pdf
06 березня 2020 16:06
Витяг ПДВ Вог Кард.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Відхилено 702 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 12:05
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
Переможець 704 220,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 12:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
704 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 квітня 2020 19:26
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг ст.31. ц.2 абз.3 ЗУ "Про публічні закупівлі""
Документи:
18 квітня 2020 19:26
Електронний цифровий підпис
18 квітня 2020 19:26
витяг із решення.docx

Актуальні тендери

До пошуку