Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Олійник Оксана Сергіївна (056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 09:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 12:24 |
Очікувана вартість: | 3 439 430,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 103000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Об'єкти залізниці в межах станцій Пологівського залізничного вузла – Гайчур, Гуляй Поле, Пологи, Челюскін, Новокарлівка, Гусарка, Магедове, Комиш Заря, Кирилівка, Синя Гора та перегонів Гайчур - Синя Гора, Новокарлівка - Комиш Заря. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Розрахунок ЗАМОВНИКА з ВИКОНАВЦЕМ здійснюється шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ суми, що підлягає оплаті за календарний місяць, на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ протягом 30 банківських днів після підписання Акту приймання-передачі наданих послуг, Акту узгодження (при наявності) та після виставлення рахунку – фактури, але не раніше реєстрації податкової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 09:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 09:00 |
ДОДАТОК №4.doc | |
20 лютого 2020 09:00 |
ДОДАТОК №3.docx | |
20 лютого 2020 09:00 |
ДОДАТОК № 1.doc | |
20 лютого 2020 09:00 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Для надання даних послух наше підприємство має достатню матеріально-технічну базу в тому числи наявну кількість співробітників та спецзаходів.
Згідно вимог Додатку №3 «Технічні вимоги» (про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які пропонує учасник торгів) третього розділу, про надання інформації щодо найманих працівників міститься вимоги про надання інформації про персональні данні людей, які захищені Законом України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року № 2297-VI.
Так згідно ст. 10 цього закону «Використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єкта персональних даних чи відповідно до закону. Використання персональних даних володільцем здійснюється у разі створення ним умов для захисту цих даних. Володільцю забороняється розголошувати відомості стосовно суб'єктів персональних даних, доступ до персональних даних яких надається іншим суб'єктам відносин, пов'язаних з такими даними.
Згідно ст. 14 Закону «Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних. Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.»
Таким чином виконання вимог пункту 3 Додатку 3 «Технічні вимоги» призведе до порушення дівочого законодавства України, а саме Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року № 2297-VI, за що передбачена відповідальність згідно ст. 28. Закону «Порушення законодавства про захист персональних даних тягне за собою відповідальність, встановлену законом»
На підставі вище наведеного прошу внести зміни до Додатку №3 пункта 3 та замінити розшифровку персональних даних співробітників на довідки в довільній формі.
Відповідно до ст. 16 Закону Замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Згідно ч.2. ст 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 (Закону) та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно ч.3. ст 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити
Саме надання вказаних документів в Додатку 3 дозволить Службі, як Замовнику, визначитися з відповідністю Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, а також наскільки такий Учасник в змозі забезпечити якісне надання послуг. При наданні документів конфіденційна інформація (зокрема, місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий) може бути скрита (зачернена).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-11-000012 ● 34b235b9b7e44efb99abbd943a74b711
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2020 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.12.2020 № 242
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.12.2020 № 242
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-20-000135-b, 20.02.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків: Risc 1-4_1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-21 14:47:46
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-02-20-000135-b , яка проводилась регіональною філією «Придніпровська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до умов тендерної документації Замовника (п.4.4 розділу «Загальні положення», Додаток 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації, Додаток 4 (проект договору) до тендерної документації), послуги надаються щоденно (цілодобово) протягом 163 діб, період надання послуг: квітень – листопад 2020 року, для охорони об’єкта щоденно (цілодобово) залучаються: автопатруль (3 охоронця + 1 водій), 5 парних піших наряда, в т.ч. один із нарядів з собакою (10 охоронців + 1 собака) протягом 163 діб; охорона об’єкту, забезпечення перепускного режиму здійснюється 5-ма парними пішими нарядами, у т.ч. один із нарядів з собакою (10 охоронців + 1 собака) та автопатрулем (3 охоронця з водієм) 24 години на добу.
Відповідно до укладеного за результатами тендеру договору від 15.04.2020№ПР/НО-20209/НЮ охорона об’єкту, забезпечення перепускного режиму здійснюється 5-ма парними пішими нарядами, у т.ч. один із нарядів з собакою (10 охоронців + 1 собака) та автопатрулем (3 охоронця з водієм) 24 години на добу (п.1.3), фактичне надання виконавцем послуг за договором фіксується сторонами в двосторонньому акті приймання-передачі наданих послуг (п.2.3.), розрахунок замовника з виконавцем здійснюється шляхом перерахування замовником суми, що підлягає оплаті за календарний місяць (п.2.5), послуги за даним договором надаються щоденно (цілодобово) протягом 163 діб, період надання послуг квітень - листопад 2020 року (п.3.1.4.) виконавець зобов’язується щоденно (цілодобово) здійснювати охорону майна замовника та цілодобово патрулювати територію об’єкту з метою недопущення протиправних дій сторонніх осіб (п.4.1.4).
З врахуванням встановлених у тендерній документації та укладеному договорі умов щодо надання послуг охорони щоденно та цілодобово, зазначення періоду надання послуг: квітень – листопад 2020 року та фактичній кількості календарних діб у такому періоді – 244 доби, а з врахуванням укладення договору 15.04.2020 – 229 діб, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Обґрунтування (з належним документальним підтвердженням) щодо встановлення умовами тендерної документації та, відповідно, укладеного договору терміну надання послуг охорони протягом 163 діб при вказанні періоду надання послуг: квітень-листопад 2020 року.
2. Інформацію (з належним документальним підтвердженням шляхом долучення до інформації сканкопій складених та підписаних сторонами актів приймання-передачі наданих послуг, актів узгоджень тощо) про кількість фактично наданих послуг (діб, годин) за договором від 15.04.2020№ПР/НО-20209/НЮ в розрізі місяців та найменувань послуг (послуги з охорони 13 охоронцями, послуги з охорони автопатрулем з водієм та послуги з охорони службової собаки),
3. Інформацію (з належним документальним підтвердженням шляхом долучення до інформації сканкопій рахунків-фактур та платіжних доручень, виписок з банківських рахунків) про здійснену оплату отриманих послуг охорони за договором від 15.04.2020№ПР/НО-20209/НЮ в розрізі місяців та найменувань послуг (послуги з охорони 13 охоронцями, послуги з охорони автопатрулем з водієм та послуги з охорони службової собаки) та їх кількості.
Також під час моніторингу встановлено, що за вимогами Додатку 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для здійснення надання послуг, з відображенням даних що містяться в зразку, у т.ч. обов’язкова наявність (на підтвердження додаються документи, скановані з оригіналів, щодо права власності або найму /оренди/ нерухомого та рухомого майна /договори, акти тощо/): спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013р. не менш 13 одиниць кожного найменування.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 №97 затверджено Перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, до якого включено: бронежилети, захисні каски, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, гумові кийки, наручники пластикові (текстильні) одноразового використання, електрошокові пристрої* та пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (* суб’єктами охоронної діяльності, які надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження).
Під час моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано довідки (№4002 та №4003 від 20.03.2020) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій зазначено про наявність у власності учасника транспортних засобів (2 легкових автомобіля), програмно-апаратного комплексу централізованого спостереження за станом об’єкта, що охороняється, який дозволяє приймати під охорону об’єкти, а також спеціальних засобів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013, а саме: жилетів захисних – 90 шт, шоломів захисних – 90 шт, палиць резинових – 90 шт, пластикових наручників – 90 шт, газових балончиків – 90 шт.
На підтвердження наявності вищевказаного обладнання учасником ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано відповідні документи, зокрема, видаткові накладні щодо придбання жилетів захисних – 90 шт, шоломів захисних – 90 шт, палиць резинових – 90 шт, пластикових наручників – 90 шт, газових балончиків – 90 шт.
Проте, у вищевказаних довідках (№4002 та №4003 від 20.03.2020) відсутня інформація щодо наявності в учасника ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» таких спеціальних засобів, як газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, електрошокові пристрої та пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони, які передбачені постановою Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013.
Крім того, підтверджуючі документи щодо наявності вказаних спеціальних засобів (газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, електрошокові пристрої та пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони) у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» відсутні.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Обґрунтування щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ», яким не виконано умови тендерної документації (Додатку 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації) щодо надання у складі тендерної пропозиції інформації та документів про наявність в учасника спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013, а саме: газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, електрошокові пристрої та пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-24 15:12:53
Відповідь на моніторинг за процедурою № ЦБД UA-2020-02-20-000135-b.
№ НО- 8/_1319_______
Відповідь на моніторинг
за процедурою № ЦБД UA-2020-02-20-000135-b.
Для забезпечення охорони інфраструктури філії, профілактики протиправних проявів, недопущення випадків крадіжки, знищення та пошкодження майна філії «Придніпровська залізниця» планом забезпечення послугами (без ремонтів), що закуповуються за елементом «Інші» у сторонніх організацій на 2020 рік по структурному підрозділу «Служба воєнізованої охорони» регіональної філії «Придніпровська залізниця» передбачено закупівлю послуг з охорони території та приміщень спеціальними організаціями. Строк надання послуг за умовами тендерної документації та умов договору - Надання послуг здійснюється тільки на підставі наданої письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка вважається дозволом на надання послуг та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до приймання послуг. Надання послуг з охорони ВИКОНАВЕЦЕМ починається з 08-00 М. Послуги надаються щоденно (цілодобово) протягом 163діб. Період надання посгодин дня, наступного за днем направлення письмової рознарядки ВИКОНАВЦЕлуг квітень - листопад 2020 р. Строк надання послуг було визначено виходячи з моніторингу ринку послуг, а також період криміногенних випадків. Враховуючи значний проміжок часу проведення процедури закупівлі спрогнозувати точну дату укладання договору дуже складно, тому було визначено орієнтовний період надання послуг, а саме квітень – листопад 2020. Для розрахунку очікуваної вартості та надання пропозицій Учасників мав бути зазначений певний проміжок часу, тому виходячи з фінансування та враховуючи моніторинг ринку було визначено що послуги надаються щоденно (цілодобово) протягом 163діб. Надання послуг з охорони ВИКОНАВЕЦЕМ починається з 08-00 годин дня, наступного за днем направлення письмової рознарядки ВИКОНАВЦЕМ.
Вимогами тендерної документації, а саме Додатку 3 «Технічні вимоги» було Учасник повинен надати у складі своїх пропозицій:
1. Довідку за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для здійснення надання послуг, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку, у т.ч. обов’язкова наявність (на підтвердження додаються документи, скановані з оригіналів, щодо права власності або найму /оренди/ нерухомого та рухомого майна /договори, акти тощо/):
- транспортні засоби – легкові автомобілі (договір/договори оренди /найму/, нотаріально завірений/завірені відповідно до чинного законодавства) в кількості не менш двох одиниць;
- засобів зв’язку (радіостанції, мобільні телефони та ін.) не менш 6 одиниць;
- спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013р. не менш 13 одиниць кожного найменування.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності це є перелік, який дозволений мати охоронним фірмам та не є обов’язковим для використання. Згідно умов тендерної документації Учасником ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» у складі тендерної пропозиції було надано інформацію щодо наявних в нього спецзасобів у кількості не менш 13 одиниць кожного найменування, що не порушує умов тендерної документації, а саме додатку 3 «Технічні вимоги».
Додатки: 1. інформація про кількість фактично наданих послуг (діб, годин) за договором від 15.04.2020 №ПР/НО-20209/НЮ у вигляді сканкопій відповідних документів;
2. інформація про здійснену оплату отриманих послуг охорони за договором від 15.04.2020№ПР/НО-20209/НЮ у вигляді сканкопій відповідних документів.
Заступник начальника служби О.Л. Кірейко
Вик . Мельникова М.В. 3-11-47
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-12-24 15:05:34
Відповідь на моніторинг за процедурою № ЦБД UA-2020-02-20-000135-b.
24.12.2020 № НО- 8/_1319_______
Відповідь на моніторинг
за процедурою № ЦБД UA-2020-02-20-000135-b.
Для забезпечення охорони інфраструктури філії, профілактики протиправних проявів, недопущення випадків крадіжки, знищення та пошкодження майна філії «Придніпровська залізниця» планом забезпечення послугами (без ремонтів), що закуповуються за елементом «Інші» у сторонніх організацій на 2020 рік по структурному підрозділу «Служба воєнізованої охорони» регіональної філії «Придніпровська залізниця» передбачено закупівлю послуг з охорони території та приміщень спеціальними організаціями. Строк надання послуг за умовами тендерної документації та умов договору - Надання послуг здійснюється тільки на підставі наданої письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка вважається дозволом на надання послуг та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до приймання послуг. Надання послуг з охорони ВИКОНАВЕЦЕМ починається з 08-00 М. Послуги надаються щоденно (цілодобово) протягом 163діб. Період надання посгодин дня, наступного за днем направлення письмової рознарядки ВИКОНАВЦЕлуг квітень - листопад 2020 р. Строк надання послуг було визначено виходячи з моніторингу ринку послуг, а також період криміногенних випадків. Враховуючи значний проміжок часу проведення процедури закупівлі спрогнозувати точну дату укладання договору дуже складно, тому було визначено орієнтовний період надання послуг, а саме квітень – листопад 2020. Для розрахунку очікуваної вартості та надання пропозицій Учасників мав бути зазначений певний проміжок часу, тому виходячи з фінансування та враховуючи моніторинг ринку було визначено що послуги надаються щоденно (цілодобово) протягом 163діб. Надання послуг з охорони ВИКОНАВЕЦЕМ починається з 08-00 годин дня, наступного за днем направлення письмової рознарядки ВИКОНАВЦЕМ.
Вимогами тендерної документації, а саме Додатку 3 «Технічні вимоги» було Учасник повинен надати у складі своїх пропозицій:
1. Довідку за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для здійснення надання послуг, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку, у т.ч. обов’язкова наявність (на підтвердження додаються документи, скановані з оригіналів, щодо права власності або найму /оренди/ нерухомого та рухомого майна /договори, акти тощо/):
- транспортні засоби – легкові автомобілі (договір/договори оренди /найму/, нотаріально завірений/завірені відповідно до чинного законодавства) в кількості не менш двох одиниць;
- засобів зв’язку (радіостанції, мобільні телефони та ін.) не менш 6 одиниць;
- спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013р. не менш 13 одиниць кожного найменування.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності це є перелік, який дозволений мати охоронним фірмам та не є обов’язковим для використання. Згідно умов тендерної документації Учасником ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» у складі тендерної пропозиції було надано інформацію щодо наявних в нього спецзасобів у кількості не менш 13 одиниць кожного найменування, що не порушує умов тендерної документації, а саме додатку 3 «Технічні вимоги».
Додатки: 1. інформація про кількість фактично наданих послуг (діб, годин) за договором від 15.04.2020 №ПР/НО-20209/НЮ у вигляді сканкопій відповідних документів;
2. інформація про здійснену оплату отриманих послуг охорони за договором від 15.04.2020№ПР/НО-20209/НЮ у вигляді сканкопій відповідних документів.
Заступник начальника служби О.Л. Кірейко
- відповідь на вимогу Пологи 5311836.doc
- Акти надання послуг та акт узг дог 20209.pdf
- платіжі дог 20209.pdf
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику відділу контролю у сфері Закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби у Львівській області Уляні ГРИГОРЧУК Заперечення Щодо висновку від 28.12.2020, при проведенні моніторингу закупівлі: «код ДК 021-2015 «79710000-4 Охоронні послуги» (Послуги з охорони території та приміщень спеціальними організаціями) Комиш Зоря (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-20-000135-b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №5311836): Аналізуя п.2 ч.2 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, «Тендерна документація повинна містити: «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;». Відповідно п.35 ч.1 ст.1 Закону термін «Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». Таким чином в вимогах тендерної документації встановлених Замовником, до учасників торгів не вимагалась документальне підтвердження передбачене п.2 ч.1 ст.17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, чим не порушено встановлені норми цього Закону. В той час, нами, як Замовником, виконані вимоги ч.3 ст.17 Закону, а саме: «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.». «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.». Згідно п.15 ч.1 ст. 2 Закону «Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір,…….». Враховуючи вищезазначене, порушення Закону з боку Замовника відсутні, так як в тендерній документації від переможця торгів вимагалось документальне підтвердження інформації, згідно з п.2 ч.1 ст.17 Закону згідно вимог прямої норми Закону абз.2 ч.3 ст.17 Закону. Вимогами тендерної документації, а саме Додатку 3 «Технічні вимоги» було Учасник повинен надати у складі своїх пропозицій: 1. Довідку за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для здійснення надання послуг, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку, у т.ч. обов’язкова наявність (на підтвердження додаються документи, скановані з оригіналів, щодо права власності або найму /оренди/ нерухомого та рухомого майна /договори, акти тощо/): - транспортні засоби – легкові автомобілі (договір/договори оренди /найму/, нотаріально завірений/завірені відповідно до чинного законодавства) в кількості не менш двох одиниць; - засобів зв’язку (радіостанції, мобільні телефони та ін.) не менш 6 одиниць; - спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013р. не менш 13 одиниць кожного найменування. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності це є перелік, який дозволений мати охоронним фірмам та не є обов’язковим для використання, тобто Учасник мав надати інформацію щодо наявності спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013р. не менш 13 одиниць кожного найменування , що є у Учасника, тобто Учасник надає довідку щодо наявності спецзасобів у достатній кількості, а саме не менш 13 одиниць кожного найменування, яке є у Учасника задля забезпечення охоронців що виконуватиме послуги з охорони. Обов’язковою наявністю було підтвердження документами, сканованими з оригіналів, щодо права власності або найму /оренди/ нерухомого та рухомого майна /договори, акти тощо/). Згідно умов тендерної документації Учасником ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» у складі тендерної пропозиції було надано інформацію щодо спецзасобів у кількості не менш 13 одиниць кожного найменування наявного у Учасник з підтверджуючими документами, а саме накладними на придбання цих засобів, що не порушує умов тендерної документації, а саме додатку 3 «Технічні вимоги». Враховуючи вищезазначене, порушення закону відсутні. Голова тендерного комітету О.В. Бабенко Секретар тендерного комітету О.С. Олійник
2020-12-31 11:32:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2020 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮРИДИЧНЕ БЮРО-А" |
3 044 083,68
UAH з ПДВ
|
3 044 083,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" |
3 396 398,40
UAH з ПДВ
|
3 396 398,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕЗПЕКА ДНІПРА" |
3 439 430,40
UAH з ПДВ
|
3 439 430,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮРИДИЧНЕ БЮРО-А" #33758741 |
Відхилено |
3 044 083,68
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 15:46
|
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" #38981412 |
Переможець |
3 396 398,40
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 08:22
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 08:17
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2020 11:38
|
ДОГОВОР ПОЛОГИ скан.pdf | укладений |
15 квітня 2020 11:37
|