Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧМИРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СТАРОБІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41107622 |
Місцезнаходження: | 92740, Україна , Луганська обл., с. Чмирівка, вул. Запорізька, буд. 15 |
Контактна особа: |
Максим Володимирович Поповиченко +380993624248 04337587@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 08:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 11:57 |
Очікувана вартість: | 1 755 747,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 778,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | джерело фінансування - місцевий бюджет | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 08:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 08:25 |
Додаток 5.2. Відомість ресурсів ІІ черга.rtf | |
20 лютого 2020 08:25 |
Додаток 5.1. Відомість ресурсів І черга.rtf | |
20 лютого 2020 08:25 |
ТД Улаштування освітлення 2020 рік-2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-31-000038 ● adfb4461e08a417fa192a5583db28478
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 13:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2020 № 16
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 31.03.2020 № 16
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-20-000040-b 20.02.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами вивчення констатуючої частини до моніторингу закупівлі, Замовник повідомляє, про відсутність в діях порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та не погоджується з наведеними невідповідностями. Замовник Керуючись положенням ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Розгляд та оцінка пропозицій конкурсних торгів) здійснено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. В ході розгляду наступної тендерної пропозиції учасника за результатами аукціону – ФОП Бутенко Андрій Олександрович, підстав для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також інших умовам Тендерної документації не встановлено. Звертаємо увагу, що згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підставі викладеного, Замовником встановлено для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: (зазначити інформацію про наявну у власності чи в оренді техніку та механізми, обладнання, яке буде використовуватись під час виконання умов договору відповідно до вимог Технічного завдання згідно Додатку № 5. 1.2. Додатково у складі довідки учасник повинен вказати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання робіт, згідно наведеного переліку, а саме: Гідропідйомник – не менше 1 од. На підставі викладеного, Замовник обов’язково вимагав вказати інформацію про наявність Гідропідйомника – не менше 1 од, додаткових вимог щодо надання інформації про наявність екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколiсному ходу, мiсткiсть ковша 0,25 м3, тракторів на гусеничному ходу з лебiдкою, потужнiстю132 кВт [180 к.с.] не встановлював. В ході розгляду наданої учасником інформації, Замовник вважає, що учасник в повній мірі виконав вимогу про наявну у власності чи в оренді техніку та механізми, обладнання, яке буде використовуватись під час виконання умов договору відповідно до вимог Технічного завдання згідно Додатку № 5. Стосовно другого питання, наголошуємо, що згідно пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не вимагалось надання дозволу на використання гідравлічного підйомника. Щодо третього питання Замовник пояснює, що згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», відсутня вимога щодо підпису пропозиції Електронним цифровим підписом. Додатково роз’яснюємо, що згідно пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, документи та дані створюються та подаються замовником та учасником з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Згідно Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" не встановлена вимога після завантаження документів тендерної пропозиції накладання електронного підпису. На підставі викладеного, Замовник не мав законних підстав для відхилення пропозиції учасника згідно пункту 1 частини першої статті 30 Закону та вживати заходів щодо усунення порушень. Враховуючи зазначене Замовником надано аргументовані заперечення до висновку.
2020-04-18 23:37:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Ромалекс" |
1 631 675,09
UAH з ПДВ
|
1 318 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Лосенко Віталій Владиславович |
1 706 426,45
UAH з ПДВ
|
1 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бутенко Андрій Олександрович |
1 748 172,08
UAH з ПДВ
|
1 430 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК" |
1 753 712,58
UAH з ПДВ
|
1 510 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Ромалекс" #35283016 |
Відхилено |
1 318 900,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 12:47
|
Фізична особа-підприємець Лосенко Віталій Владиславович #2642517958 |
Відхилено |
1 320 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 12:49
|
ФОП Бутенко Андрій Олександрович #2562612556 |
Переможець |
1 430 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 12:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 09:07
|
Дод уг 2.pdf | укладений |
11 серпня 2020 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2020 09:00
|
SCAN0065.PDF | зміни до договору |
10 червня 2020 08:59
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 15:58
|
SCAN0113.PDF | укладений |
01 квітня 2020 15:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в пункт 15.1. Договору, виклавши його в наступній редакції: 15.1. Підрядник гарантує якість виконаних робіт протягом трьох років після здачі об'єкта. Гарантія якості поширюється на все, що становить результат роботи. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва - 10 років. |
Номер договору про закупівлю: | 3003/20-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |