Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Улаштування освітлення вулиць населених пунктів Чмирівської об'єднаної територіальної громади Старобільського району Луганської області
Очікувана вартість
1 755 747,20 UAH
UA-2020-02-20-000040-b 2d2602150973464eb798de7346416220
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Володимирович Поповиченко

+380993624248 04337587@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧМИРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СТАРОБІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41107622
Місцезнаходження: 92740, Україна , Луганська обл., с. Чмирівка, вул. Запорізька, буд. 15
Контактна особа: Максим Володимирович Поповиченко
+380993624248
04337587@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 08:25
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 09:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 11:57
Очікувана вартість: 1 755 747,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 778,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Улаштування освітлення вулиць населених пунктів Чмирівської об'єднаної територіальної громади Старобільського району Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-31-000038 ● adfb4461e08a417fa192a5583db28478
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 13:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З


31.03.2020 № 16

Сєвєродонецьк



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 31.03.2020 № 16

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-20-000040-b 20.02.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами вивчення констатуючої частини до моніторингу закупівлі, Замовник повідомляє, про відсутність в діях порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та не погоджується з наведеними невідповідностями. Замовник Керуючись положенням ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Розгляд та оцінка пропозицій конкурсних торгів) здійснено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. В ході розгляду наступної тендерної пропозиції учасника за результатами аукціону – ФОП Бутенко Андрій Олександрович, підстав для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також інших умовам Тендерної документації не встановлено. Звертаємо увагу, що згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підставі викладеного, Замовником встановлено для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: (зазначити інформацію про наявну у власності чи в оренді техніку та механізми, обладнання, яке буде використовуватись під час виконання умов договору відповідно до вимог Технічного завдання згідно Додатку № 5. 1.2. Додатково у складі довідки учасник повинен вказати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання робіт, згідно наведеного переліку, а саме: Гідропідйомник – не менше 1 од. На підставі викладеного, Замовник обов’язково вимагав вказати інформацію про наявність Гідропідйомника – не менше 1 од, додаткових вимог щодо надання інформації про наявність екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколiсному ходу, мiсткiсть ковша 0,25 м3, тракторів на гусеничному ходу з лебiдкою, потужнiстю132 кВт [180 к.с.] не встановлював. В ході розгляду наданої учасником інформації, Замовник вважає, що учасник в повній мірі виконав вимогу про наявну у власності чи в оренді техніку та механізми, обладнання, яке буде використовуватись під час виконання умов договору відповідно до вимог Технічного завдання згідно Додатку № 5. Стосовно другого питання, наголошуємо, що згідно пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не вимагалось надання дозволу на використання гідравлічного підйомника. Щодо третього питання Замовник пояснює, що згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», відсутня вимога щодо підпису пропозиції Електронним цифровим підписом. Додатково роз’яснюємо, що згідно пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, документи та дані створюються та подаються замовником та учасником з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Згідно Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" не встановлена вимога після завантаження документів тендерної пропозиції накладання електронного підпису. На підставі викладеного, Замовник не мав законних підстав для відхилення пропозиції учасника згідно пункту 1 частини першої статті 30 Закону та вживати заходів щодо усунення порушень. Враховуючи зазначене Замовником надано аргументовані заперечення до висновку.

2020-04-18 23:37:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Ромалекс" 1 631 675,09
UAH з ПДВ
1 318 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Лосенко Віталій Владиславович 1 706 426,45
UAH з ПДВ
1 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бутенко Андрій Олександрович 1 748 172,08
UAH з ПДВ
1 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК" 1 753 712,58
UAH з ПДВ
1 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 10:06
Електронний підпис
11 березня 2020 10:02
Електронний підпис
11 березня 2020 09:57
Електронний підпис
11 березня 2020 09:52
1324_.imd
11 березня 2020 09:52
Локальні кошториси.pdf
11 березня 2020 09:52
1. Пропозиція_.PDF
05 березня 2020 12:50
Електронний підпис
05 березня 2020 12:49
4. Довідка про досвід.PDF
05 березня 2020 12:21
Електронний підпис
05 березня 2020 11:51
1.1. Реєстр.PDF
05 березня 2020 11:51
1324_.imd
05 березня 2020 11:51
27. Локальні кошториси.pdf
05 березня 2020 11:51
24. Паспорт директора.PDF
05 березня 2020 11:51
23. Виписка.PDF
05 березня 2020 11:51
22. Витяг з ЄДРПОУ.PDF
05 березня 2020 11:51
21. Ліцензія+Дозволи.pdf
05 березня 2020 11:51
19. Витяг ПДВ.PDF
05 березня 2020 11:51
18. Статут.pdf
05 березня 2020 11:51
12. Лист_гарантія якості.PDF
05 березня 2020 11:51
6. Лист-гарантія_Ст. 17.PDF
05 березня 2020 11:51
4. Довідка про досвід.PDF
05 березня 2020 11:51
1. Пропозиція.PDF

Публічні документи

04 березня 2020 11:34
Наказ на ФОП Лосенко.pdf
04 березня 2020 11:33
Паспорт+ ІПН-Лосенко В.В..pdf
04 березня 2020 11:33
Витяг з ЄДР.pdf
04 березня 2020 11:32
Дозвiл.jpg
04 березня 2020 11:32
Договір.pdf
04 березня 2020 11:31
Графік.pdf
04 березня 2020 11:31
Гарантія №5(на ТМЦ).pdf
04 березня 2020 11:30
Гарантія №3(на роботи).pdf
04 березня 2020 11:30
Гарантія №2(ТЗ).pdf
04 березня 2020 11:29
Гарантія №1(ст.17).pdf
04 березня 2020 11:28
Лист№2 (істотні умови).pdf
04 березня 2020 11:27
Довідка№5 (робітники).pdf
04 березня 2020 11:27
Довідка№4 (МТБ).pdf
04 березня 2020 11:27
Довідка№2 (санкції).pdf
04 березня 2020 11:26
Довідка№1 (підпис).pdf
04 березня 2020 11:26
Відомості .pdf
04 березня 2020 11:26
ОПР.pdf
04 березня 2020 11:25
ЛС-4-2-3.pdf
04 березня 2020 11:25
ЛС-4-2-1.pdf
04 березня 2020 11:24
ЛС-4-1-3.pdf
04 березня 2020 11:24
ЛС-4-1-2, ЛС4-2-2.pdf
04 березня 2020 11:24
ЛС-4-1-1.pdf
04 березня 2020 11:23
ИВР 2черга.pdf
04 березня 2020 11:23
ИВР 1черга.pdf
04 березня 2020 11:22
Розрахунок (1-4).pdf
04 березня 2020 11:22
Дефектні акти (1-4).pdf
04 березня 2020 11:21
Договірна ціна.pdf
04 березня 2020 11:21
Пояснювальна записка.pdf
04 березня 2020 11:20
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 12:12
Довідка про несудимість
17 березня 2020 15:03
ПРОПОЗИЦІЯ 17.03.20
03 березня 2020 10:40
Лист-гарантія _1(ст.17 ЗУ).pdf
03 березня 2020 10:40
Довідка _7(субпідряд).pdf
03 березня 2020 10:40
Довідка _1( досвід).pdf
03 березня 2020 10:40
Відомості про учасника.pdf
03 березня 2020 10:40
ІПН- Бутенко.jpg
03 березня 2020 10:40
ПАСПОРТ-Бутенко А О.rar
03 березня 2020 10:40
Наказ _1 ФОП Бутенко.pdf
03 березня 2020 10:40
ВИТЯГз ЭДР( Бутенко)- 2019.rtf
03 березня 2020 10:40
Дозвіл на підіймач.jpg
03 березня 2020 10:40
230.imd
03 березня 2020 10:40
Дозвіл _0075.17.09 (роботи).rar
03 березня 2020 10:40
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 березня 2020 10:40
Проект договору підряду.pdf
03 березня 2020 10:40
Календарний графік.pdf
03 березня 2020 10:40
РЕЄСТР документів-03.03.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 08:38
Електронний підпис
06 березня 2020 08:37
0 Реєстр.pdf
06 березня 2020 07:20
Пояснювальна записка.pdf
06 березня 2020 07:16
дог 194 договірна частина.pdf
06 березня 2020 07:16
дог 194 відгук.pdf
06 березня 2020 07:16
дог 194 виконання кб-3.pdf
06 березня 2020 07:06
Договірна ціна.pdf
06 березня 2020 07:06
дог 69 виконання = 396-446.pdf
06 березня 2020 07:06
дог 69 виконання = 364-395.pdf
06 березня 2020 07:06
дог 69 виконання = 323-363.pdf
06 березня 2020 07:06
дог 69 виконання = 267-322.pdf
06 березня 2020 07:06
дог 69 виконання = 74-123.pdf
06 березня 2020 07:06
дог 69 виконання = 209-266.pdf
06 березня 2020 07:06
дог 69 виконання = 162-208.pdf
06 березня 2020 07:06
дог 69 виконання = 124-161.pdf
06 березня 2020 06:23
дог 69 відгук.pdf
06 березня 2020 06:23
дог 69 виконання кб-3.pdf
06 березня 2020 06:23
дог 69 виконання = 39-73.pdf
06 березня 2020 06:23
дог 69 виконання = 1-38.pdf
06 березня 2020 05:30
дог 69 відгук.pdf
06 березня 2020 05:30
дог 69 виконання кб-3.pdf
06 березня 2020 02:41
дог 2319-9 відгук.pdf
06 березня 2020 02:41
дог 2319-9 виконання.pdf
06 березня 2020 01:54
=дог 24 договірна частина.pdf
06 березня 2020 01:54
=дог 24 відгук.pdf
06 березня 2020 01:54
=дог 24 виконання кб-3.pdf
06 березня 2020 01:43
594-6 Лист-гарантія ст17.pdf
06 березня 2020 01:43
Опис к Уставу2019.pdf
05 березня 2020 19:14
витяг платника ПДВ.PDF
05 березня 2020 11:34
Витяг з ЄДР.pdf
05 березня 2020 11:34
Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Ромалекс"

ФОП Лосенко Віталій Владиславович

ФОП Бутенко Андрій Олександрович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Ромалекс"
#35283016
Відхилено 1 318 900,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 12:47
Фізична особа-підприємець Лосенко Віталій Владиславович
#2642517958
Відхилено 1 320 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 12:49
ФОП Бутенко Андрій Олександрович
#2562612556
Переможець 1 430 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 12:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бутенко Андрій Олександрович
#2562612556
1 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 09:07
Дод уг 2.pdf укладений
11 серпня 2020 09:06
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 09:00
SCAN0065.PDF зміни до договору
10 червня 2020 08:59
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 15:58
SCAN0113.PDF укладений
01 квітня 2020 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в пункт 15.1. Договору, виклавши його в наступній редакції: 15.1. Підрядник гарантує якість виконаних робіт протягом трьох років після здачі об'єкта. Гарантія якості поширюється на все, що становить результат роботи. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва - 10 років.
Номер договору про закупівлю: 3003/20-М
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв'язку з укладанням договору з порушенням вимог Закону України "Про публічні закупівлі"