Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з прання і сухого чищення для відділення відновного лікування МРЦ МВС України "Перлина Прикарпаття"
Очікувана вартість
124 992,00 UAH
UA-2020-02-20-000036-b e5857fe244e44d7eb4c76c840d83b46b
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галик Ірина Миронівна

+380324761535 IrynaHalyk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Медичний реабілітаційний центр МВС України "Перлина Прикарпаття"
Код ЄДРПОУ: 20760948
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., місто Трускавець, м. Трускавець, вул. Степана Бандери, 71
Контактна особа: Галик Ірина Миронівна
+380324761535
IrynaHalyk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 08:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 08:26
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 08:26
Початок аукціону: 10 березня 2020 11:27
Очікувана вартість: 124 992,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 624,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3749.76 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кг
Постільна білизна (простирадла, наволочки, підодіяльники)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89642, Україна, Закарпатська область, с. Синяк, Мукачівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
1800 кг
Рушники махрові (банні, для лиця, для ніг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89642, Україна, Закарпатська область, с. Синяк, Мукачівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
1300 кг
Халати махрові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89642, Україна, Закарпатська область, с. Синяк, Мукачівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
1840 кг
салфетки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89642, Україна, Закарпатська область, с. Синяк, Мукачівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 08:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 08:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
20 лютого 2020 08:22
ТД-послуги з прання і сухого чищення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-20-000036-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ІГНАЦЕВИЧ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2234004152
Дата подання: 16 березня 2020 22:03
скарга по дискваліфікації
Учасник не згідний з рішенням тендерної комісії з наступних мотивів : 1. Щодо відсутності документа про повноваження посадової особи на підписання тендерної пропозиції - у Учасника немає таких посадових осіб і він подавав / підписував тендерну пропозицію особисто, як фізична особа - підприємець, отже обов'язок подання такого документа відсутній. 2. Щодо недостатньої деталізації Технології обробки (прання) білизни - технологія достатньо деталізована для відображення основних етапів прання і їх тривалості (для розуміння Замовником рівня якості результату). Запропонована Замовником додаткова деталізація не є необхідною для підтвердження якості результату, а зауваження є надуманим і спрямованим на штучну дискваліфікацію переможця. Вимагаємо переглянути протокол тендерної комісії.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-20-000036-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ІГНАЦЕВИЧ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2234004152
Дата подання: 16 березня 2020 22:01
скарга по дискваліфікації
Учасник не згідний з рішенням тендерної комісії з наступних мотивів : 1. Щодо відсутності документа про повноваження посадової особи на підписання тендерної пропозиції - у Учасника немає таких посадових осіб і він подавав / підписував тендерну пропозицію особисто, як фізична особа - підприємець, отже обов'язок подання такого документа відсутній. 2. Щодо недостатньої деталізації Технології обробки (прання) білизни - технологія достатньо деталізована для відображення основних етапів прання і їх тривалості (для розуміння Замовником рівня якості результату). Запропонована Замовником додаткова деталізація не є необхідною для підтвердження якості результату, а зауваження є надуманим і спрямованим на штучну дискваліфікацію переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 19.02.2020№5252.pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 17:45

Документи Органу Оскарження

19 березня 2020 17:45
рішення від 19.02.2020№5252.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ІГНАЦЕВИЧ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ 119 040,00
UAH з ПДВ
119 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бурч Антоній Іванович 124 992,00
UAH з ПДВ
124 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 10:38
банкрутство.pdf
13 березня 2020 10:12
Довідка.pdf
05 березня 2020 13:16
Виписка ЄДРЮОФОПта ГФ.pdf
05 березня 2020 13:16
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
05 березня 2020 13:16
Підписаний_G0320-3338-spravkа.pdf
05 березня 2020 13:16
технічне завдання.pdf
05 березня 2020 13:16
Підписаний_G0320-3338-GL_tender.pdf
05 березня 2020 13:16
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
05 березня 2020 13:16
Акт СЕС.pdf
05 березня 2020 13:16
Свідоцтво платника ЄП.pdf
05 березня 2020 13:16
цінова пропозиція.pdf
05 березня 2020 13:16
згода (персональні дані).pdf
05 березня 2020 13:16
лист-відгук (Новака).pdf
05 березня 2020 13:16
проект договору.pdf
05 березня 2020 13:16
Паспорт+РНОКПП.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 12:30
Бурч А.І. 2020.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ІГНАЦЕВИЧ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ

ФОП Бурч Антоній Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ІГНАЦЕВИЧ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
#2234004152
Відхилено 119 040,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 12:00
ФОП Бурч Антоній Іванович
#1832502412
Переможець 124 992,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 12:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бурч Антоній Іванович
#1832502412
124 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 09:20
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 15:30
додатковий договір 4 до 387-40.pdf зміни до договору
25 січня 2021 15:29
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:09
договір прання.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:06
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:45
додатковий договір 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:40
додатковий договір 1 до 387-40.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 12:09
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 12:21
договір 387-40.pdf укладений
26 березня 2020 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 387/40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 387/40
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 387/40
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 387/40
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 6 120,76
UAH