Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція з використанням заходів термомодернізації будівлі ЗОШ № 2 у м. Лиман» (Коригування)
Очікувана вартість
38 058 279,00 UAH
UA-2020-02-19-004611-b 2c4daa00e56a4cb3ad4dccd094a7f3fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Міан

+380997591934 liman_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41832960
Місцезнаходження: 84406, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. Незалежності, буд.15
Контактна особа: Світлана Міан
+380997591934
liman_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 20:16
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 21:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 13:01
Очікувана вартість: 38 058 279,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190 291,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 189500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція з використанням заходів термомодернізації будівлі ЗОШ № 2 у м. Лиман» (Коригування) (Джерело фінансування – субвенція з державного бюджету та кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84401, Україна, Донецька область, м. Лиман, вул. Пушкіна, 13 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору. Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 20:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 20:16
Пояснювальна записка.pdf
19 лютого 2020 20:16
Експертний звіт.pdf
19 лютого 2020 20:16
Технічне завдання.rar
19 лютого 2020 20:16
ТД ЗОШ №2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Сучасні будівельні технології - 12" 37 800 000,00
UAH з ПДВ
37 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ" 38 000 500,00
UAH з ПДВ
38 000 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 13:31
Електронний підпис
05 березня 2020 18:52
Електронний підпис
05 березня 2020 18:51
15. Фін.звіти.rar
05 березня 2020 18:51
14 Тендерне забезпечення.rar
05 березня 2020 18:51
13 Підписант договору (7).rar
05 березня 2020 18:51
12 Інші документи (6).rar
05 березня 2020 18:51
11 ст. 17 (8).rar
05 березня 2020 18:51
10 Технічна (4) (3).rar
05 березня 2020 18:51
09 Кошторис.rar
05 березня 2020 18:51
08 Аналогічні Теребовля 3.rar
05 березня 2020 18:51
07 Аналогічні Теребовля 2.rar
05 березня 2020 18:51
06 Аналогічні Теребовля 1.rar
05 березня 2020 18:51
05 Аналог.договір (3).rar
05 березня 2020 18:51
04 Інші довідки 3 (6).rar
05 березня 2020 18:51
03 Інші довідки 2 скан.rar
05 березня 2020 18:51
02 Інші довідки 2 (6).rar
05 березня 2020 18:51
00 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 09:21
Електронний підпис
02 березня 2020 15:57
File.PDF
02 березня 2020 15:57
Ліцензія.PDF
02 березня 2020 15:57
Ліцензія 2.PDF
02 березня 2020 15:57
Витяг 2.jpg
02 березня 2020 15:57
Витяг 1.jpg
02 березня 2020 15:57
тенд.проп..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Сучасні будівельні технології - 12"

ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Сучасні будівельні технології - 12"
#38889859
Переможець 37 800 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Сучасні будівельні технології - 12"
#38889859
37 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2023 12:59
доп уг 11 дог 189.pdf зміни до договору
13 червня 2023 12:56
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2022 17:45
допка зош 2.pdf зміни до договору
29 липня 2022 17:44
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2022 16:05
еіб дог 189 від 30.03.20 ду 9 зош 2.pdf зміни до договору
28 липня 2022 14:22
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 11:28
ду 8 дог 189 ЕІБ зош № 2.PDF зміни до договору
07 грудня 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 10:57
ду 7 дог 189 від 30.03.2020р. ЕІБ ОШ 2.PDF зміни до договору
16 вересня 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 16:22
ду 6 дог 189 ЕІБ ЗОШ № 2.PDF зміни до договору
02 серпня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2021 08:27
ду 5 дог 189 ЗОШ 2 ЕІБ 30.03.20.PDF зміни до договору
19 травня 2021 08:26
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 09:41
ду №4 ЕІБ ЗОШ 2 дог 189 30.03.20.PDF зміни до договору
18 травня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 14:30
додаткова угода №3.pdf зміни до договору
07 травня 2021 14:29
календарний графік виконання робіт.pdf зміни до договору
07 травня 2021 14:29
план фінансування будівництва.pdf зміни до договору
07 травня 2021 14:29
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:36
ду 2 дог 189 еіб зош2 30.03.20.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 08:35
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 09:33
ду № 1 від 28.09.20 реквіз дог 189 ош2 ЕІБ від 30.03.2020.PDF зміни до договору
28 вересня 2020 09:32
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 14:35
дог 189 реконструк ЗОШ 2 ЕІБ 30.03.20.PDF укладений
30 березня 2020 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): арифметична помилка в плані фінансування
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): арифметична помилка в плані фінансування
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна обсягів робіт та вартісних показників
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в п.18.1 Договору, Додаток №2 Календарний графік виконання робіт, Додаток №3 План фінансування виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в п.18.1 Договору, Додаток №2 Календарний графік виконання робіт, Додаток №3 План фінансування виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в п.18.1 Договору, Додаток №2 Календарний графік виконання робіт, Додаток №3 План фінансування виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в план фінансування
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в п.18.1 Договору, Додаток №2 Календарний графік виконання робіт, Додаток №3 План фінансування виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML