Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з дератизації (Послуги з проведення дератизації на прибережних захисних смугах внутрішніх водойм, міських пляжах)
Очікувана вартість
690 000,00 UAH
UA-2020-02-19-004591-b ● 6282e25c2ec2470bae8e315f1e341942
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Вебсайт: | http://pleso.com.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3 |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +380675493905 09876an@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 19:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2020 11:01 |
Очікувана вартість: | 690 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення дератизації на прибережних захисних смугах внутрішніх водойм, міських пляжах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90923000-3 — Послуги з дератизації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 19:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2020 19:36 |
ТД_.docx | |
19 лютого 2020 19:36 |
Договір.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2020 15:02
Дата відповіді: 24 лютого 2020 20:30
Доброго дня!
Питання до пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 ЗУ до розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції":
зазначте, будь-ласка, конкретний перелік кваліфікаційних документів, копії яких необхідно представити Учаснику, щоб запевнити Замовника в наявності необхідної кваліфікації працівників Учасника та відсутності підстав для відхилення поданої тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами підпункту «б» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі завірену підписом уповноваженої особи учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення; Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників учасника.
Вимоги до предмету закупівлі наведені у пункті 6 тендерної документації та у Додатку 2 до тендерної документації.
Отже, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників учасника з урахуванням вимог, встановлених пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації та Додатком 2 до тендерної документації.
Вимоги до предмету закупівлі наведені у пункті 6 тендерної документації та у Додатку 2 до тендерної документації.
Отже, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників учасника з урахуванням вимог, встановлених пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації та Додатком 2 до тендерної документації.
Щодо вимог тендерної документації.
Дата подання: 21 лютого 2020 16:43
Дата відповіді: 24 лютого 2020 20:31
Доброго дня!
В оголошеній закупівлі визначено назву предмета закупівлі – «Послуги з проведення дератизації на прибережних захисних смугах внутрішніх водойм, міських пляжах».
Серед прописаних вимог, що стосуються кваліфікації учасників, наголошено на необхідній кількості спеціалістів, які повинен мати Учасник закупівлі.
Прохання надати пояснення, яке відношення до предмету закупівлі має зазначена у вимогах особа - «спеціаліст, який пройшов навчання та перевірку знань з пожежної безпеки» і яким нормативним документом передбачена наявність такого спеціаліста ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації послуги, що є предметом закупівлі відносяться до переліку робіт з підвищеною небезпекою, також, послуги надаються у спорудах та будівлях підприємства, які розташовані в прибережних захисних смугах внутрішніх водойм, міських пляжах. Отже, учасник повинен мати спеціаліста, який пройшов навчання та перевірку знань з пожежної безпеки. Вимоги щодо проходження навчання передбачені статтею 40 Кодексу цивільного захисту України, постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-19-004591-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: КП "Профдезінфекція", Код ЄДРПОУ:39064171
Дата подання: 21 лютого 2020 18:13
Щодо вимог тендерної документації
Доброго дня !
У Додатку №2 до тендерної документації під назвою «Обсяги надання послуг та графік надання послуг» Замовник посилається на вимоги наступного Закону:
«Проведення послуг з дератизації на прибережних захисних смугах внутрішніх водойм, міських пляжах відповідно до вимог Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб».
Відповідно до цього Закону - Статтею 16 «Захист населення від інфекційних хвороб, спільних для тварин і людей (зооантропонозних інфекцій)» встановлено вимогу щодо систематичного проведення дератизації на територіях населених пунктів, у місцях масового відпочинку населення та рекреаційних зонах.
Стаття 18 Закону «Права та обов'язки підприємств, установ і організацій у сфері захисту населення від інфекційних хвороб» - передбачає, що «Юридичні особи незалежно від форм власності та громадяни забезпечують проведення профілактичних дезінфекційних заходів у жилих, виробничих та інших приміщеннях (будівлях) і на земельних ділянках, що належать їм на праві власності чи надані в користування, здійснюють інші заходи з метою недопущення розмноження гризунів і комах у приміщеннях (будівлях) і на земельних ділянках».
В статті 34 «Дезінфекційні засоби» - зазначено, що хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в Порядку, встановленому законодавством.
Зазначений Порядок затверджений Постановою КМ України № 908 від 3 липня 2006 р. (із змінами № 178 від 14.03.2018р) та визначає механізм проведення державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, відомості про які вносяться до Державного реєстру дезінфекційних засобів, який розміщується на офіційному веб-сайті МОЗ. Тобто - ні в якому разі не до реєстру пестицидів і агрохімікатів.
Вищезгаданим Законом України, на який посилається Замовник у вимогах до «Обсягів надання послуг» (додаток №2 до тендерної документації), не визначено вимог щодо застосування пестицидів і агрохімікатів при проведенні заходів з профілактичної дезінфекції. Вимоги даного Закону переважно стосуються проведення комплексу профілактичних та протиепідемічних заходів з метою запобігання виникненню і поширенню інфекційних хвороб, в тому числі і проведення дезінфекційних заходів.
В Додатку №2, Замовник, прописуючи вимоги стосовно водіїв і заходів щодо перевезення небезпечних вантажів нівелює визначення самого предмета закупівлі. Виникає питання: яку закупівлю Замовником оголошено: "Перевезення пестицидів та отрутохімікатів у вигляді небезпечних вантажів» чи надання «Послуг з дератизації на прибережних захисних смугах внутрішніх водойм, міських пляжах» ???
До того ж, у вимогах тендерної документації сам Замовник наголошує на застосуванні якісних та безпечних дезінфекційних засобів для навколишнього середовища. Тоді про які пестициди, агрохімікати і небезпечні вантажі йдеться у прописаних вимогах на закупівлю?
З урахуванням викладеного, вимагаємо виключити з тендерної документації прописані вимоги щодо пестицидів, агрохімікатів та небезпечних вантажів як такі, що є дискримінаційними та не відповідають предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
У Додатку №2 до тендерної документації під назвою «Обсяги надання послуг та графік надання послуг» Замовник посилається на вимоги наступного Закону:
«Проведення послуг з дератизації на прибережних захисних смугах внутрішніх водойм, міських пляжах відповідно до вимог Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб».
Відповідно до цього Закону - Статтею 16 «Захист населення від інфекційних хвороб, спільних для тварин і людей (зооантропонозних інфекцій)» встановлено вимогу щодо систематичного проведення дератизації на територіях населених пунктів, у місцях масового відпочинку населення та рекреаційних зонах.
Стаття 18 Закону «Права та обов'язки підприємств, установ і організацій у сфері захисту населення від інфекційних хвороб» - передбачає, що «Юридичні особи незалежно від форм власності та громадяни забезпечують проведення профілактичних дезінфекційних заходів у жилих, виробничих та інших приміщеннях (будівлях) і на земельних ділянках, що належать їм на праві власності чи надані в користування, здійснюють інші заходи з метою недопущення розмноження гризунів і комах у приміщеннях (будівлях) і на земельних ділянках».
В статті 34 «Дезінфекційні засоби» - зазначено, що хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в Порядку, встановленому законодавством.
Зазначений Порядок затверджений Постановою КМ України № 908 від 3 липня 2006 р. (із змінами № 178 від 14.03.2018р) та визначає механізм проведення державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, відомості про які вносяться до Державного реєстру дезінфекційних засобів, який розміщується на офіційному веб-сайті МОЗ. Тобто - ні в якому разі не до реєстру пестицидів і агрохімікатів.
Вищезгаданим Законом України, на який посилається Замовник у вимогах до «Обсягів надання послуг» (додаток №2 до тендерної документації), не визначено вимог щодо застосування пестицидів і агрохімікатів при проведенні заходів з профілактичної дезінфекції. Вимоги даного Закону переважно стосуються проведення комплексу профілактичних та протиепідемічних заходів з метою запобігання виникненню і поширенню інфекційних хвороб, в тому числі і проведення дезінфекційних заходів.
В Додатку №2, Замовник, прописуючи вимоги стосовно водіїв і заходів щодо перевезення небезпечних вантажів нівелює визначення самого предмета закупівлі. Виникає питання: яку закупівлю Замовником оголошено: "Перевезення пестицидів та отрутохімікатів у вигляді небезпечних вантажів» чи надання «Послуг з дератизації на прибережних захисних смугах внутрішніх водойм, міських пляжах» ???
До того ж, у вимогах тендерної документації сам Замовник наголошує на застосуванні якісних та безпечних дезінфекційних засобів для навколишнього середовища. Тоді про які пестициди, агрохімікати і небезпечні вантажі йдеться у прописаних вимогах на закупівлю?
З урахуванням викладеного, вимагаємо виключити з тендерної документації прописані вимоги щодо пестицидів, агрохімікатів та небезпечних вантажів як такі, що є дискримінаційними та не відповідають предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 20:32
Згідно з вимогами статті 1 Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів» небезпечний вантаж це речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити вибух, пожежу, пошкодження технічних засобів, пристроїв, споруд та інших об'єктів, заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, а також призвести до загибелі, травмування, отруєння людей, тварин і які за міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, або за результатами випробувань в установленому порядку залежно від ступеня їх впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин;
При перевезенні небезпечних вантажів автомобільним транспортом класифікація небезпечних вантажів здійснюється на підставі частини 2 ДОПНВ і критеріїв, розроблених Комітетом експертів ООН. Вимоги до персоналу та транспорту, що задіяний у процесі перевезення небезпечних вантажів в Україні встановлені у наказі МВС № 656 від 04.08.2018 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», яким затверджені: 1) Правила дорожнього перевезення небезпечних вантажів; 2) Порядок видачі та оформлення свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів; 3) Порядок погодження та оформлення маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів.
Класифікація небезпечних вантажів регламентована відповідно до ДСТУ 4500-3 і ДОПНВ та налічує 9 класів, що включають в себе: вибухові речовини і вироби; гази; легкозаймисті рідини; легкозаймисті тверді речовини, самореактивні речовини, речовини, які полімеризуються і тверді десенсибілізовані вибухові речовини; речовини, здатні до самозаймання; речовини, що виділяють легкозаймисті гази при зіткненні з водою; речовини, що окислюють; органічні пероксиди; токсичні речовини; інфекційні речовини; радіоактивні матеріали; корозійні речовини; інші небезпечні речовини та вироби.
Класифікація, що наведена у свідоцтвах про реєстрацію деззасобів та висновках Держсанепідекспертизи, встановлена ГОСТ 12.1.007-76 «Система стандартів безпеки праці. Шкідливі речовини. Класифікація і загальні вимоги безпеки» і передбачає тільки I-IV класи і не має відношення до класифікації ДОПНВ.
Водночас до переліку небезпечних вантажів за ДОПНВ відносяться дезінфекційні засоби та пестициди (зокрема Номер ООН: 2588, 1601, 3142, 2902, 3352 та інші).
З урахуванням викладеного та з метою дотримання вимог законодавства, замовник встановив у тендерній документації вимогу, зокрема, щодо наявності спеціалістів, як мають свідоцтво про підготовку водія транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі та свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів.
Зазначена вимога тендерної документації не носить дискримінаційного характеру, а отже, ваша вимога не може бути задоволена та підлягає відхиленню.
При перевезенні небезпечних вантажів автомобільним транспортом класифікація небезпечних вантажів здійснюється на підставі частини 2 ДОПНВ і критеріїв, розроблених Комітетом експертів ООН. Вимоги до персоналу та транспорту, що задіяний у процесі перевезення небезпечних вантажів в Україні встановлені у наказі МВС № 656 від 04.08.2018 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», яким затверджені: 1) Правила дорожнього перевезення небезпечних вантажів; 2) Порядок видачі та оформлення свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів; 3) Порядок погодження та оформлення маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів.
Класифікація небезпечних вантажів регламентована відповідно до ДСТУ 4500-3 і ДОПНВ та налічує 9 класів, що включають в себе: вибухові речовини і вироби; гази; легкозаймисті рідини; легкозаймисті тверді речовини, самореактивні речовини, речовини, які полімеризуються і тверді десенсибілізовані вибухові речовини; речовини, здатні до самозаймання; речовини, що виділяють легкозаймисті гази при зіткненні з водою; речовини, що окислюють; органічні пероксиди; токсичні речовини; інфекційні речовини; радіоактивні матеріали; корозійні речовини; інші небезпечні речовини та вироби.
Класифікація, що наведена у свідоцтвах про реєстрацію деззасобів та висновках Держсанепідекспертизи, встановлена ГОСТ 12.1.007-76 «Система стандартів безпеки праці. Шкідливі речовини. Класифікація і загальні вимоги безпеки» і передбачає тільки I-IV класи і не має відношення до класифікації ДОПНВ.
Водночас до переліку небезпечних вантажів за ДОПНВ відносяться дезінфекційні засоби та пестициди (зокрема Номер ООН: 2588, 1601, 3142, 2902, 3352 та інші).
З урахуванням викладеного та з метою дотримання вимог законодавства, замовник встановив у тендерній документації вимогу, зокрема, щодо наявності спеціалістів, як мають свідоцтво про підготовку водія транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі та свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів.
Зазначена вимога тендерної документації не носить дискримінаційного характеру, а отже, ваша вимога не може бути задоволена та підлягає відхиленню.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спецтехнология Украина" #36856377 |
Відхилено |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 22:59
|
ТОВ "ЕМПЕКС" #40100480 |
Переможець |
688 500,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 21:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 20:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2020 09:26
|
ДУ 1 до 926Д 30.03.2020.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 09:19
|
926-а 30.03.2020.pdf | укладений |
30 березня 2020 09:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін та згiдно з умовами договору від 30.03.2020 №926-Д (далі - Договір) Сторони домовились скоригyвати перелiк та вартість послуг, викласти п.3.1. Договору у новій редакції та доповнити Додаток 1 до Договору розрахунком надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 926-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |