Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт та технічне обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
73 180,00 UAH
UA-2020-02-19-004566-b a00c61ede41246b2be06daa03c562574
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Свідерська

+380507002130 sviderska-tv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі хмельницької дирекції
Код ЄДРПОУ: 21344146
Місцезнаходження: 29007, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницкий, вул. Проскурівська, 90
Контактна особа: Тетяна Свідерська
+380507002130
sviderska-tv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 18:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 14:25
Очікувана вартість: 73 180,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 731,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Ремонт та технічне обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29007, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Послуг здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання – передачі наданих Послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 18:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 18:55
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЛІФТ" 53 600,00
UAH з ПДВ
53 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Хмельницькліфткомплект 70 800,00
UAH з ПДВ
70 800,00
UAH з ПДВ
Документи
СРБП "Хмельницькліфт" 73 180,00
UAH з ПДВ
73 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 17:40
22250041450123J1300305100000000110320202225.pdf
10 березня 2020 11:07
Електронний підпис
10 березня 2020 09:28
Електронний підпис
10 березня 2020 09:10
Електронний підпис
10 березня 2020 09:05
Електронний підпис
05 березня 2020 17:09
2_лист-гарантія_ст17.pdf
05 березня 2020 17:09
4_відомості_про_учасника.pdf
05 березня 2020 17:09
1-2_Досвід_відгук.jpg
05 березня 2020 17:09
1-0_Досвід_довідка.pdf
05 березня 2020 17:09
3_технічна_специфікація.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 09:52
документ 2.pdf
03 березня 2020 09:52
документ 1.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 14:52
5.pdf
26 лютого 2020 14:52
4.JPG
26 лютого 2020 14:52
3.pdf
26 лютого 2020 14:52
2.pdf
26 лютого 2020 14:52
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЛІФТ"

ПП Хмельницькліфткомплект

СРБП "Хмельницькліфт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЛІФТ"
#41450123
Переможець 53 600,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 14:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЛІФТ"
#41450123
53 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:05
CCI28122020.zip зміни до договору
28 грудня 2020 17:00
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 12:46
Dohovir na TO liftiv 12-213 TOV Smart Lift.zip укладений
26 березня 2020 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись п. 9.2 Розділу 9 «Строк дії договору» Договору, ч.5 Статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1.1 Сторони домовились внести зміни до п. 3.1 Розділу 3 «Ціна договору та порядок розрахунків» Договору, виклавши його в наступній редакції: «Ціна договору (із врахуванням збільшення до 20% суми, визначеної у договорі) становить 64320,00 гривень (шістдесят чотири тисячі триста двадцять гривень 00 копійок) без ПДВ. 1.2.Сторони домовились викласти в новій редакції Додаток № 1 «Технічна специфікація» до Договору про надання послуг № 12-213 від 26 березня 2020 року, що є Додатком № 1 «Технічна специфікація» до даної Додаткової Угоди та є невід’ємною частиною Договору. 1.3 Сторони домовились викласти пункт 9.1 Розділу 9 «Строк дії договору» Договору в наступній редакції: «Договір набирає чинності з моменту підписання його обома Сторонами, скріплення відбитками печаток Сторін та діє до 28.02.2021 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором, в тому числі в частині розрахунків. У разі, якщо Замовник у 2021 році укладає договір про закупівлю Товару/Послуг, за результатами проведеної процедури закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі», строк дії цього Договору припиняється». 2. Викладення п 9.1 Розділу 9 «Строк дії договору» Договору, п. 3.1 Розділу 3 «Ціна договору та порядок розрахунків» а також Додатку № 1 «Технічна специфікація» до Договору в новій редакції не тягне змін інших умов Договору. 3. Дана Додаткова Угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін, та скріплення їх підписів печатками. 4. Дана Додаткова Угода є невід'ємною частиною Договору про надання послуг № 12-213 від 26 березня 2020 року 5. Дана Додаткова Угода складена українською мовою в 2-х примірниках, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 12-213
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 64 320,00
UAH