Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція водогону по вул. Гагаріна
Очікувана вартість
8 722 000,00 UAH
UA-2020-02-19-004431-b 86011c15478448faa69442b6019e5c2c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адам Адамович Юрко

+380502892173
+380502439851
vkbuzhgorod@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 05517713
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Жупанатська, 3 Б
Контактна особа: Адам Адамович Юрко
+380502892173,+380502439851
vkbuzhgorod@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 23:00
Очікувана вартість: 8 722 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція водогону по вул. Гагаріна» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»), (код ДК 021:2015 45454000-4 "Реконструкція")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Гагаріна (від вул. Артилерійської до вул. Сергія Мартина (П.Комуни))
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо уточнення кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 20 лютого 2020 13:12
Дата відповіді: 21 лютого 2020 14:29
У додатку №1 Кваліфікаційні критерії зазначено, що для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази потрібно надати належним чином завірену копію відповідного підтверджуючого документа, що підтверджує право власності. Чи буде замовник вважати достатнім надання довідки із бугалтерії про наявність одиниць власної матеріально - технічної бази на балансі підприємства?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна пропозиція учасника буде розглядатися замовником відповідно до умов та кваліфікаційних критеріїв затвердженої тендерної документації.
технічне завдання
Дата подання: 20 лютого 2020 14:53
Дата відповіді: 21 лютого 2020 14:29
Просимо уточнити 1.матеріал хрестовини п.57 технічного завдання 2. Просимо уточнити відповідність кількості фланців Ду500-2 шт, засувка 500-2 шт, фланці Ду400-3 шт, засувки Ду400-2 шт
Відповідь: Учасник подає тендерну пропозицію відповідно до технічного завдання та умов затвердженої тендерної документації.
Технічне запитання
Дата подання: 21 лютого 2020 15:34
Дата відповіді: 21 лютого 2020 17:03
Уточніть, будь-ласка, стосовно матеріалу хрестовини (п.57 Д2) - поліетилен чи сталь?
Відповідь: Згідно проектних рішень, матеріал хрестовини - сталь.
Уточнення технічних вимог
Дата подання: 24 лютого 2020 15:52
Дата відповіді: 25 лютого 2020 10:16
1) п. 46 Технічної специфікації передбачає встановлення плит днищ ПН15 залізобетонних в кількості 5 шт., при цьому п. 48 передбачає встановлення плит покриття у кількості 7 шт., як і п. 50 люки - 7 шт. Очевидно, в п. 46 зроблено технічну помилку. Просимо уточнити кількість плит днищ в п. 46: п'ять чи сім? 2) п. 78 передбачає установлення поліетиленових трійників діаметру до 110 мм в кількості 40 шт., при цьому в п. 79 вказано трійники у кількості 4 шт. В якому із зазначених пунктів зроблено помилку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник подає тендерну пропозицію відповідно до технічного завдання та умов затвердженої тендерної документації.
Уточнення формату подачі документів
Дата подання: 24 лютого 2020 21:01
Дата відповіді: 25 лютого 2020 10:16
абзац 5 сторінки 5 Тендерної документації за предметом закупівлі містить вимогу : "Учасник надає документи передбачені в цій документації в електронному вигляді (сканованому у форматі Portable Document Format, далі-pdf) ОДНИМ файлом, який має бути відкритий для загального доступу (не містити паролів)." Просимо видалити вимогу щодо надання всіх документів одним файлом, як таку, що неможливо виконати (один файл для всіх документів буде такого розміру, що технічно не можливо завантажити на майданчику з огляду на встановлене обмеження щодо розміру завантажуваних файлів).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Абзац 5 сторінки 5 Тендерної документації за предметом закупівлі НЕ містить вимогу: "Учасник надає ВСІ документи передбачені в цій документації в електронному вигляді (сканованому у форматі Portable Document Format, далі-pdf) ОДНИМ файлом, який має бути відкритий для загального доступу (не містити паролів)."
Уточнення дати подачі пропозиції
Дата подання: 24 лютого 2020 21:14
Дата відповіді: 25 лютого 2020 10:15
Тендерна документація містить дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій - 05.03.2020. При цьому оголошенням визначено - до 06.03.2020 до 23:00. Яка з цих дат вірна?
Відповідь: Авторизованим майданчиком системи електронних державних закупівель ProZorro було автоматично визначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій - 06.03.2020 року.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" 6 533 653,20
UAH з ПДВ
6 533 653,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 16:08
Електронний підпис
05 березня 2020 16:06
12 Додатково.pdf
05 березня 2020 16:06
11 Договір.pdf
05 березня 2020 16:06
10 Згода на ОПД.pdf
05 березня 2020 16:06
09 Захист довкілля.pdf
05 березня 2020 16:06
08 Субпідряд.pdf
05 березня 2020 16:06
07 На вимоги Додатку 3.pdf
05 березня 2020 16:06
07 Розрахунок ДЦ2.pdf
05 березня 2020 16:06
07 Розрахунок ДЦ1.imd
05 березня 2020 16:06
06 Повноваження.pdf
05 березня 2020 16:06
05 На вимоги Додатку 1.pdf
05 березня 2020 16:06
04 Стаття 17.pdf
05 березня 2020 16:06
02 Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2020 16:06
01 Зміст.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 березня 2020 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій