Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому (меблі – 37 найменувань)
Очікувана вартість
3 456 235,00 UAH
UA-2020-02-19-004395-b 5b6dc8c87090499a945bdac50f608201
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацібора Зоріна Юріївна

+380977971929 oklpev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 01994095
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1
Контактна особа: Мацібора Зоріна Юріївна
+380977971929
oklpev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 17:35
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 17:35
Початок аукціону: 06 березня 2020 11:15
Очікувана вартість: 3 456 235,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Код ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому (меблі – 37 найменувань)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 найменувань
Код ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому (меблі – 37 найменувань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 14:35
Зміни до ТД меблі 37н.pdf
25 лютого 2020 14:35
Т Д меблі 2020 2 зміни.docx
25 лютого 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 14:35
Зміни до ТД меблі 37н.pdf
25 лютого 2020 14:35
Т Д меблі 2020 2 зміни.docx
19 лютого 2020 17:31
Т Д меблі 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 11:37
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:08
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації.
Так, ФОП допускаємо.
Термін поставки товару
Дата подання: 21 лютого 2020 10:14
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:11
Доброго дня! Шановний Замовнику, в тендерній документації вказані некоректні строки поставки, а саме, в розділі І п. 4.4 та Додатку 3 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказано термін постаки товарів 5 робочих днів з моменту підписання договору, водночас, в Додатку 2 - "Проект договору" розділ V, п. 5.1. вказано- 14 днів з моменту підписання договору. Просимо Вас, внести зміни в тендерну документацію з конкретним терміном поставки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 лютого 2020 14:50
Дата відповіді: 25 лютого 2020 14:31
Звертаємо увагу Замовника, що вимога щодо надання довідки про наявність аналогічного договору, що підтвердить поставку (виготовлення) аналогічного товару в медичні заклади за останні 12 місяців є дискримінаційною (Додаток 6 п.1). Цією вимогою Замовник штучно звужує коло учасників торгів та унеможливлює участь у торгах компаній, які мають достатню кваліфікацію та досвід у виконанні аналогічних договорів. Замовник не потребує надання саме аналогічного договору (чи копії) зі специфікацією, в якій повинно бути відображене саме який товар постачався учасником. Предметом даної закупівлі є «Код ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому (меблі - 37 найменувань)». Згідно наданої Замовником інформації щодо кількості, найменувань та технічних характеристик товару, наведених у Додатку 3, то майже всі меблі мають характеристики стандартних корпусних меблів та меблів для сидіння та лежання та не відноситься до класифікатора лабораторних чи медичних меблів (Код ДК 021:2015 : 39180000-7 - Лабораторні меблі чи ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні). На даний вид продукції, «Код ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому (меблі - 37 найменувань)», є широке коло виробників та постачальників, які зможуть підтвердити свою кваліфікацію та професіоналізм. Таким чином, вимога, щодо підтвердження поставки (виготовлення) аналогічного товару в медичні заклади за останні 12 місяців, є дискримінаційною, та порушує основний принцип публічних закупівель, що викладені у п. 4 ч. 1 Статті 3 закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників . Питання: Як розуміти наступну вимогу? Чи може дана вимога всупереч чинному законодавству свідчить про вашу прихильність до конкретного постачальника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При формуванні Кодів ДК 021:2015 для забезпечення сумісності даних меблів між собою, не було потреби в поділу даної закупівлі на окремі закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Комунальне некомерційне підприємство «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» діє виключно в порядку, на підставі та у спосіб визначений законодавством.
Тобто, критерії закупівлі формуються не з метою дискримінації учасників, а з метою раціонального використання бюджетних коштів.
Щодо аналогічного договору:

Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА" 2 312 800,92
UAH з ПДВ
2 312 800,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 2 993 261,40
UAH з ПДВ
2 993 261,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" 3 360 600,00
UAH з ПДВ
3 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІТУШЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ" 3 340 000,00
UAH з ПДВ
3 302 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 17:02
Електронний підпис
05 березня 2020 17:00
Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2020 17:00
Проект Договору0001.pdf
05 березня 2020 16:01
ЕСКІЗИ МАЛЮНКИ.pdf
05 березня 2020 15:02
Таблиця відповідності.pdf
05 березня 2020 15:02
стаття 9-1-17.pdf
05 березня 2020 15:02
стаття 8-1-17.pdf
05 березня 2020 15:02
стаття 7-1-17.pdf
05 березня 2020 15:02
стаття 6-1-17.pdf
05 березня 2020 15:02
стаття 5-1-17.pdf
05 березня 2020 15:02
стаття 4-1-17.pdf
05 березня 2020 15:02
стаття 3-1-17.pdf
05 березня 2020 15:02
стаття 2-17.pdf
05 березня 2020 15:02
стаття 2-1-17.pdf
05 березня 2020 15:02
стаття 10-1-17.pdf
05 березня 2020 15:02
стаття 1-1-17.pdf
05 березня 2020 15:02
Статістіка 14.11.pdf
05 березня 2020 15:02
Статістіка 14.11 (2).pdf
05 березня 2020 15:02
Статистика 1.pdf
05 березня 2020 15:02
Статистика 1 (2).pdf
05 березня 2020 15:02
СЕС фурнітура 1.pdf
05 березня 2020 15:02
СЕС стулья.pdf
05 березня 2020 15:02
СЕС на клей 1 йоват.pdf
05 березня 2020 15:01
СЕС меблі офісні.pdf
05 березня 2020 15:01
СЕС кромка ПВХ.pdf
05 березня 2020 15:01
СЕС Кромка еггер.pdf
05 березня 2020 15:01
СЕС ДСП_плити Кроноспан.pdf
05 березня 2020 15:01
СЕС ДСП егер.pdf
05 березня 2020 15:01
СЕС ДВП.pdf
05 березня 2020 15:01
СЕРТИФІКАТИ ЕГГЕР.pdf
05 березня 2020 15:01
Сертифікат офісні меблі.pdf
05 березня 2020 15:01
Сертификат профіль.pdf
05 березня 2020 15:01
Оригінал_ISO 9001_2015.pdf
05 березня 2020 15:01
Оригінал ISO 14001^2015.pdf
05 березня 2020 15:01
Лист-пояснення.pdf
05 березня 2020 15:01
Копія протоколу на 5 млн..pdf
05 березня 2020 15:01
КОПІЯ паспорт+код.pdf
05 березня 2020 15:01
Копія витяг ПДВ.pdf
05 березня 2020 15:01
Копії ISO 14001. 9001.pdf
05 березня 2020 15:01
Договір забезпечення.pdf
05 березня 2020 15:01
Довідка санкції.pdf
05 березня 2020 15:01
Довідка довкілля.pdf
05 березня 2020 15:01
Витяг єдр 28.02.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 16:09
Електронний підпис
05 березня 2020 16:08
цінова.pdf
05 березня 2020 16:08
тех паспорт на ИВЕКО.PDF
05 березня 2020 16:08
Тех паспорт Газель.pdf
05 березня 2020 16:08
таблиця відповідності.pdf
05 березня 2020 16:08
СТАТУТ РОЗКОМА -2019.pdf
05 березня 2020 16:08
ст 17.pdf
05 березня 2020 16:08
СЕС Laminates.pdf
05 березня 2020 16:08
санкції.pdf
05 березня 2020 16:08
проект договору.pdf
05 березня 2020 16:08
працівники.pdf
05 березня 2020 16:08
ПОДАТКОВІ документи.pdf
05 березня 2020 16:08
лист щодо сертифікації.pdf
05 березня 2020 16:08
ИСО с подтвержденеим.pdf
05 березня 2020 16:08
згода на обробку даних.pdf
05 березня 2020 16:08
договор оренді оригинал.pdf
05 березня 2020 16:08
Договір 703 від 11.03.2019.pdf
05 березня 2020 16:08
довідка аналог. догов..pdf
05 березня 2020 16:08
гарантійний лист.pdf
05 березня 2020 16:07
гарант. лист довкілля.pdf
05 березня 2020 16:07
ВІДОМОСТІ ЄДРПОУ.pdf
05 березня 2020 16:07
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 17:17
Електронний підпис
05 березня 2020 13:56
Електронний підпис
05 березня 2020 13:43
06 висновок СЕЕ (клей).pdf
05 березня 2020 13:43
04 (7) Витяг з ЄДР від 13.01.20.PDF
05 березня 2020 13:43
04 (6) Довідка банкрутство.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 12:58
скан2 005.jpg
05 березня 2020 12:58
скан2 004.jpg
05 березня 2020 12:58
скан2 003.jpg
05 березня 2020 12:58
скан2 002.jpg
05 березня 2020 12:58
Пропозиція1.jpg
05 березня 2020 12:58
Пропозиція.jpg
05 березня 2020 12:58
Захист довкілля.jpg
05 березня 2020 12:58
Гарантыйний лист 001.jpg
05 березня 2020 12:58
Гарантыйний лист.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА"

ТОВ Розком

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"

ФОП "ВІТУШЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА"
#38556483
Очікує рішення 2 312 800,92
UAH з ПДВ
06 березня 2020 11:48

Документи

06 березня 2020 11:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 березня 2020 17:22
Коментар щодо відміни: внаслідок скорочення видатків на здійснення закупівлі, відповідно до частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
Документи:
10 березня 2020 17:22
Протокол