Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інші завершальні будівельні роботи («Поточний ремонт внутрішніх приміщень центральної районної бібліотеки»)
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2020-02-19-004254-b ● 0c300481fe784b0aba6f506434e992d0
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури, сім'ї, молоді та спорту Бахмацької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02231689 |
Місцезнаходження: | 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач, вул. Першотравнева, 36 |
Контактна особа: |
Олена Литвиненко +380971961287 bahmachkultura@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 17:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 12:08 |
Очікувана вартість: | 185 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 925,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інші завершальні будівельні роботи («Поточний ремонт внутрішніх приміщень центральної районної бібліотеки»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Першотравнева, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 12:20 |
Оголошення_ут.doc | |
19 лютого 2020 16:58 |
Проект договору.doc |
24 лютого 2020 12:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
24 лютого 2020 12:20 |
Оголошення_ут.doc
|
||
19 лютого 2020 16:58 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Голові тендерного комітету
Дата подання: 20 лютого 2020 11:04
Дата відповіді: 24 лютого 2020 11:50
Доброго дня !
Надайте будь ласка роз'яснення чим керувався тендерний комітет у своїй закупівлі коли у кваліфікаційних вимогах Учасника у Додатку № 3 тендерної документації зазначає, що учасник повинен надити відповідні документи, а саме:
• Довідку в довільній формі про виконання аналогічних робіт (не менше 3) в бюджетних установах Бахмацького району (для оцінки якості виконаних робіт).
• Листи-відгуки про виконання аналогічних робіт (не менше 3) в бюджетних установах Бахмацького району.
Що в свою чергу порушує права інших учасників закупівлі, та зменшує використання бюджетних коштів.
Якщо взяти тенденцію Бахмацького районну то у всіх тендерних закупівлях визнаний переможцем (та бере участь) один учасник ФОП "НАДТОЧІЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ", оскільки в кваліфікаційних вимогах замовник своїми вимогами, не дає змоги брати участь інших учасників які виконували аналогічні роботи по Чернігівській області.
Докази підтвердження:
https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/15217767
https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/12802783
https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/12167788
https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/11894818
https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/11842713
https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/11238311
https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/10954827
Для не порушення прав інших учасників Просимо врахувати данні зауваження в тендерній документації та внести відповідні зміни до тендерної документації, у разі ігнорування прав, вимушені будемо звернутися за захистом прав з відповідним листом до Державної аудиторської служби України, та Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Звертаємо увагу, що це допорогова закупівля і проводиться з метою вивчення ринку пропозицій.
При проведені процедури закупівлі Інші завершальні будівельні роботи («Поточний ремонт внутрішніх приміщень центральної районної бібліотеки» UA-2020-02-19-004254-b Замовник керувався та дотримувався наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом. Крім того доводимо до Вашого відома, що у інформативному листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що: «замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.» Таким чином оголошення Замовника та вся інша документація за закупівлею складена з повним дотриманням положень та принципів у відповідності діючого законодавства.
Замовник зацікавлений в отриманні за результатами процедури закупівлі найкращого виконавця для зазначених робіт і вимога стосовно аналогічних договорів по Бахмацькому району спрямована на досягнення ефективного використання бюджетних коштів шляхом обрання серед запропонованих конкурентами пропозиції з «максимальною ефективністю».
Що стосується вашого аналізу тенденцій Бахмацького району, то 75% ваших доказів це «звіт про укладений договір», іншими словами – договори які укладені без використання електронної системи закупівель і опубліковані в електронній системі за нормою ст.2 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі». Виконувати їх могли всі Підрядники, які виконують аналогічні роботи по Чернігівській області і напрацювати собі "позитивні відгуки" установ Бахмацького району.
Звертаємо увагу, що це допорогова закупівля і проводиться з метою вивчення ринку пропозицій.
При проведені процедури закупівлі Інші завершальні будівельні роботи («Поточний ремонт внутрішніх приміщень центральної районної бібліотеки» UA-2020-02-19-004254-b Замовник керувався та дотримувався наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом. Крім того доводимо до Вашого відома, що у інформативному листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що: «замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.» Таким чином оголошення Замовника та вся інша документація за закупівлею складена з повним дотриманням положень та принципів у відповідності діючого законодавства.
Замовник зацікавлений в отриманні за результатами процедури закупівлі найкращого виконавця для зазначених робіт і вимога стосовно аналогічних договорів по Бахмацькому району спрямована на досягнення ефективного використання бюджетних коштів шляхом обрання серед запропонованих конкурентами пропозиції з «максимальною ефективністю».
Що стосується вашого аналізу тенденцій Бахмацького району, то 75% ваших доказів це «звіт про укладений договір», іншими словами – договори які укладені без використання електронної системи закупівель і опубліковані в електронній системі за нормою ст.2 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі». Виконувати їх могли всі Підрядники, які виконують аналогічні роботи по Чернігівській області і напрацювати собі "позитивні відгуки" установ Бахмацького району.
Дискримінація учасників
Дата подання: 20 лютого 2020 11:20
Просимо надати роз’яснення до додатку №3, п.п. 9,10. Чому, приймати участь у торгах можуть фірми які виконували аналогічні роботи в бюджетних установах Бахмацького району? Ця вимога є дискримінацією учасників публічних закупівель. Просимо виправити ці пункти, або надати розяснення стосовно цих пунктів згідно чинного законодавства.
Відповідь відсутня
Ст.3 ЗУ передбачено:
Дата подання: 20 лютого 2020 11:36
Шановний Замовнику!
Ст.3 ЗУ передбачено:
3. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином грубо нівелюються принципи закупівлі, передбачені ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому просимо Вас внести відповідні зміни до Додатку № 3 тендерної документації, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону.
Звертаємо Вашу увагу, що частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного просимо усунути невідповідності тендерної документації та дискримінаційні вимоги та внести зміни стосовно аналогічних договорів по всій Чернігівській області.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОМЕГА-СІ" #31476352 |
Переможець |
121 500,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 12:20
|
договир03-03.pdf | укладений |
16 березня 2020 12:19
|