Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонтно-реставраційні роботи по технічному переоснащенню систем пожежного захисту Київського Палацу дітей та юнацтва на вул. Івана Мазепи, 13 у Печерському районі міста Києва
Очікувана вартість
11 682 490,00 UAH
UA-2020-02-19-004137-b 5afe9bcb139e46f38d0a62036450dcd8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ландіна Ірина Миколаївна

+380442808492 kpdu_eks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський Палац дітей та юнацтва
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Ландіна Ірина Миколаївна
+380442808492
kpdu_eks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 15 квітня 2020 12:20
Очікувана вартість: 11 682 490,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Передбачається часткове фінансування робіт протягом 2020 року та згідно затверджених кошторисних призначень для замовника на 2021 рік та 2022 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ремонтно-реставраційні роботи по технічному переоснащенню систем протипожежного захисту Київського Палацу дітей та юднацтва на вул. Івана Мазепи, 13 у Печерському рвйоні міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право перерахувати Підряднику аванс, розмір якого не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт протягом не більше ніж 15 робочих днів з дати укладення Договору. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 місяців після одержання авансу. Підрядник підтверджує відпрацювання авансу шляхом подання Замовнику документів про обсяги виконаних робіт форми КБ-2в згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та їх вартість форми КБ-3 згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Протягом одного робочого дня після закінчення терміну відпрацювання авансу невикористані суми авансу повертаються Замовнику шляхом перерахування відповідної суми коштів на розрахунковий рахунок Замовника, що визначений у Договорі. Сплата авансу здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім'я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником включно з такого рахунку на цілі, що визначені в Договорі. У випадку відсутності в Підрядника відкритого небюджетного рахунку в органах Казначейства сплата авансу Підряднику не здіснюється, а встановлений строк сплати авансу обліковується з дати відкриття у встановленому законодавством порядку вказаного рахунку Підрядником в органах Казначейства Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та КБ-3, згідно фактично виконаних робіт, не пізніше ніж протягом 15 банківських днів з дати підписання Сторонами вказаних документів. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 11:51
Перелік змін 06.04.2020.docx
06 квітня 2020 11:51
Додаток 2 до ТД 06.04.2020. Технічне завдання.docx
06 квітня 2020 11:51
Додаток 1 до ТД 06.04.2020 . проект договру.docx
06 квітня 2020 11:51
Тендерна документація 06.04.2020 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
12 березня 2020 17:33
Перелік змін.pdf
12 березня 2020 17:33
Додаток 2 до ТД. Технічне завдання..pdf
12 березня 2020 17:33
Додаток 1 до ТД. Проект договру..pdf
12 березня 2020 17:33
ТД 12.03.2020 (нова редакція зі змінами).pdf
20 лютого 2020 12:40
Перелік змін.pdf
20 лютого 2020 12:40
Додаток 2 до ТД. Технічне завдання.pdf
20 лютого 2020 12:40
Додаток 1 до ТД 20.02.2020. Проект договору..pdf
20 лютого 2020 12:40
ТД 20.02.20 (зі змінами).pdf
19 лютого 2020 16:43
Додаток 2 до ТД. Технічне завдання.pdf
19 лютого 2020 16:43
Додаток 1 до ТД. Проект договору.pdf
19 лютого 2020 16:43
Тендерна документація 19.02.2020.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-19-004137-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 28 лютого 2020 21:43
Скарга на дискримінаційні умови
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та в порядку статті 18 Закону ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" має намір взяти участь у процедурі закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи по технічному переоснащенню систем протипожежного захисту Київського Палацу дітей та юднацтва на вул. Івана Мазепи, 13 у Печерському рвйоні міста Києва» за оголошенням № UA-2020-02-19-004137-b (надалі – Процедура закупівлі), що здійснюється Замовником. При цьому, Замовником у тендерній документації встановлені вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, – недискримінація учасників,), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників), а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства. ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" вважає, що дискримінаційними (по відношенню до суб'єкта оскарження) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація). 1.У тендерній документації міститься вимога: Учасник має надати копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури, в тому числі за видом робіт «реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини» в будь якому випадку з урахуванням класу наслідків об’єкту будівництва що є предметом закупівлі або на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належать до об’єктів зі значними наслідками, в тому числі за видом робіт «реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини» що є чинною станом на дату подання тендерних пропозицій та з урахуванням положень ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» та в тому числі за наступними видами робіт: 2,02,00-монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання; 2,03,00-монтаж інженерних споруд. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» вважає цю вимогу дискримінаційною, та такою що порушує його права та зменшує коло потенційних учасників. Для надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення потрібна лише одна ліцензія – Ліцензія на виконання робіт протипожежного призначення. Всі інші ліцензії, які вимагаються Замовником не потрібні для надання послуг/робіт протипожежного призначення. Технічне переоснащення систем протипожежного захисту не є будівельними роботами тобто не потребує надання ліцензії з провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури, в тому числі за видом робіт «реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини» в будь якому випадку з урахуванням класу наслідків об’єкту будівництва що є предметом закупівлі або на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належать до об’єктів зі значними наслідками, в тому числі за видом робіт «реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини» що є чинною станом на дату подання тендерних пропозицій та з урахуванням положень ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» та в тому числі за наступними видами робіт: 2,02,00-монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання; 2,03,00-монтаж інженерних споруд. Ліцензія на реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини» ніяким чином не відноситься до виконання робіт протипожежного призначення. Код будівельної ліцензія 2.00.00 з усіма іншими субкодами це – види робіт БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ. У цій закупці ми не будемо виконувати реставраційні роботи чи будівельні а будимо виконувати технічне переоснащення систем протипожежного захисту. Для нас, як для учасника дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми маємо можливість виконати роботи по технічному переоснащенню систем протипожежного захисту, про те не маємо ліцензії за видом робіт «реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини» та не зобов’язані її мати. 2) У тендерній документації міститься вимога: наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід повного виконання аналогічного договору (виконання всього обсягу робіт, передбаченого договором). Для нас ця вимога е нечіткою. Чітко не вказано, який саме договір замовник буде вважати аналогічним. Ми не маємо аналогічного договору саме на ремонтно реставраційні про те ми маємо більше 800 (вісімсот) договорі на технічне переоснащення, поточний ремонт, капітальний ремонт, встановлення/монтаж систем протипожежного захисту. Вимагаємо зобов’язати замовника вести зміни до тендерної документації та виокремити перелік договорів в який включити всі або один з наступних видів договору «технічне переоснащення, поточний ремонт, капітальний ремонт, встановлення або монтаж систем протипожежного захисту» , якій Замовник буде вважати аналогічними та не включати туди реставраційні роботи, так як системи протипожежного захисту не реставрюються а ремонтуються або встановлюються. 3) У тендерній документації міститься вимога: Надати копію дозволу на виконання робіт підвищеної або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки та на застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Дозвіл повинен передбачати виконання робіт верхолазних на висоті 5 метрів і більше, а у випадку надання декларації – остання повинна передбачати роботи що виконуються на висоті 1,3 метра а також верхолазні та скелелазні. Замовником навмисно встановлено дану вимогу, щоб звузити коло потенційних учасників. Відповідно до постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» на яку у тендерній документації посилається замовним є вичерпний перелік робіт підвищеною небезпеки, які зазначено у додатку 2 до Постанови Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки 1. Технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. 2. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. 3. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки" (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 4. Вибухові роботи та роботи, пов'язані з використанням енергії вибуху. 5. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 6. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 7. Переробка нафти, вуглеводневих газів і конденсату. 8. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природним та зрідженим газом. 9. Роботи з вироблення агломерату, коксу, розплавів чорних і кольорових металів, прокату, металевих труб і феросплавів. 10. Буріння, експлуатація та капітальний ремонт свердловин під час геологічного вивчення і розробки родовищ корисних копалин. 11. Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом. 12. Підземні та відкриті гірничі роботи. 13. Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. 14. Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. 15. Будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов'язаних з видобутком корисних копалин. 16. Лісосічні роботи, трелювання, транспортування та сплав лісу. 17. Газополум'яні роботи. 18. Роботи із збагачування корисних копалин. В ньому не вказано жодної інформації про системи протипожежного захисту. Якщо замовник мав на увазі пункт 2 «2. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.» та в ці роботи він включає свій предмет закупівлі, то в додатках 7 та 7 до Постанови також не вказано жодної інформації про системи протипожежного захисту які замовним планує переоснащувати: Додаток 3 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) ПЕРЕЛІК машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки 1. Устатковання, пов'язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, розподілом, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки" (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Технологічне устатковання та його елементи магістральних газопроводів, нафтопроводів, продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів), систем газопостачання природним і зрідженим газом суб'єктів господарювання та населених пунктів, систем промислового та міжпромислового збору нафти і газу, об'єктів нафтогазовидобувної промисловості, а також газовикористовуюче обладнання потужністю понад 0,1 МВт. 3. Технологічне устатковання для утилізації зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Гірничошахтне та гірничорятувальне устатковання та устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин і огрудкування руд та концентратів у вугільній, гірничорудній, нерудній, металургійній та коксохімічній галузях промисловості. 5. Устатковання та технічні засоби для виготовлення, використання і транспортування вибухових матеріалів і виробів на їх основі, комплекси для їх переробки та зберігання. 6. Технологічне устатковання для хімічної, біохімічної, нафтохімічної, нафтогазопереробної, металургійної, коксохімічної, ливарної, олійно-жирової, ефіроолійної, деревообробної, харчової, переробної та поліграфічної галузей промисловості, целюлозно-паперового, хлор- та аміаковикористовуючих виробництв, переробки пластмас, полімерних матеріалів і гумотехнічних виробів. {Пункт 6 в редакції Постанови КМ № 330 від 10.04.2019} 7. Обладнання та захисні системи, призначені для експлуатації (застосування) в потенційно вибухонебезпечному середовищі. 8. Устатковання напругою понад 1000 В (електричне устатковання електричних станцій та мереж; технологічне електрообладнання). 9. Парові та водогрійні котли теплопродуктивністю понад 0,1 МВт. 10. Трубопроводи пари та гарячої води з робочим тиском понад 0,05 МПа і температурою нагріву вище ніж 110 °C, посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, крім автомобільних газових балонів, що є ємностями для газового моторного палива. 11. Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, підйомники та колиски для підіймання працівників. {Додаток 3 в редакції Постанови КМ № 48 від 07.02.2018} Додаток 7 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) ПЕРЕЛІК машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці 1. Машини, механізми, устатковання для буріння, ремонту свердловин на суходолі і в акваторії моря. 2. Технологічне обладнання з переробки природного каменю. 3. Ковальсько-пресове устатковання. 4. Атракціони підвищеної небезпеки (стаціонарні, пересувні та мобільні). 5. Технологічні транспортні засоби. {Додаток 7 в редакції Постанови КМ № 48 від 07.02.2018} Для нас, як для учасника вимога надання данного дозволу або декларацій є дискримінаційною, оскільки ми маємо можливість виконати роботи по технічному переоснащенню систем протипожежного захисту, про те не маємо дозволів та декларацій які вимагає замовник. 4. У тендерній документації міститься вимога: на керівника підприємтва учасника надати копію посвідчень та протоколів перевірки знать з питань охорони праціабо витягу з протоколу НПАОП 0,00-7,11-112 «Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» . Керівник підприємства учасника не зобовязаний проходити спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці. Для нас як для учасника дана вимога є дискримінаційною, оскількі всі наші працівники (виконавці робіт) які будуть залучені до виконання робіт за договором пройшли спеціальне навчання з охорони праці та перевірку знань. Вимагаємо зобов’язати замовника прибрати дану вимогу з тендерної документації, як таку що носить дискримінаційний характер. 5. У тендерній документації міститься вимога: на виконавців робіт (електромонтер опс та налагоджувальник КВП таА) надати копії посвідчень та протоколів перевірки знань з охорони праці або витягів з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці (Згідно праавил експлуатації електрозахисних засобів, правил користування електричною енергією, правил експлуатації електричних станцій і мереж, загальний курс з охорони праці). Виконавці робіт ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» пройшли спеціальне навчання та основне навчання, у цьому навчанні вони проходили курс з охорони праці та мають в якості підтвердження всідоцтва або посвідчення про проходження навчання в тому числі з охорони праці. Вимагаємо зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, а саме прибрати дану вимогу або доповнити її словосполученням документи що підтверджують проходжння навчання з охорони праці або тощо. 6. У тендерній документації міститься вимога: надання забезпечення тендерної пропозиції, а саме покрита банківська гарантія на суму 50 000,00. Термін дії банківської 100 днів. Відповідно до п8 розділу 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції це - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до ст. 24 Закону Забезпечення тендерної пропозиції 1. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. 2. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). 3. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 4. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Не зрозуміло, чому Замовник бере на себе законодавчу функцію, та вказує що гарантія має бути лише покритою. Ніде в Законі не вказано що банківська гарантія має бути лише покритою, для нас ця вимога дискримінаційною, так як ми можемо надати забезпечення тендерної пропозиції, про те не маємо фінансової можливості надати саме покриту банківську гарантію і цим самим заморозити власні кошти підприємства на 100 днів. Вимагаємо зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації та доповнити її словосполученням покрита або непокрита Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами, зокрема, статті 18 Закону Скаржник просить: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 березня 2020 20:24
Рішення від 04.03.2020 № 4156 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 20:24
Рішення від 20.03.2020 № 5349.pdf
Дата публікації: 25 березня 2020 20:52
Номер скарги: UA-2020-02-19-004137-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП", Код ЄДРПОУ:41212299
Дата подання: 14 березня 2020 19:31
дискримінаційні умови тендерної документації
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації згідно скарги у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 березня 2020 19:12
Номер скарги: UA-2020-02-19-004137-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП", Код ЄДРПОУ:41212299
Дата подання: 07 травня 2020 19:18
незаконне рішення про визначення переможця торгів
Скарга на незаконне рішення про визначення переможцем процедури.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 травня 2020 14:24
Рішення від 12.05.2020№9085.pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 14:24
рішення від 29.05.2020№10650.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 19:27

Документи подані скаржником

28 лютого 2020 21:42
Скарга
28 лютого 2020 21:45
платіжне доручення

Документи подані замовником

19 березня 2020 17:48
КЛОПОТАННЯ
19 березня 2020 17:48
ПОЯСНЕННЯ

Документи подані скаржником

14 березня 2020 19:18
скарга.pdf
14 березня 2020 19:19
платіжне доручення.pdf
14 березня 2020 19:21
Платіж1.jpeg
14 березня 2020 19:22
Платіж2.jpeg
30 березня 2020 21:00
Зразок відомості.doc
30 березня 2020 21:00
Пояснення до скарги.pdf

Документи подані замовником

01 квітня 2020 14:48
додаткові пояснення
01 квітня 2020 14:48
додаткові пояснення
01 квітня 2020 14:48
додатки до ТД 20.02.2020
01 квітня 2020 14:48
додатки до ТД 20.02.2020
01 квітня 2020 14:48
додатки до ТД 12.03.2020
01 квітня 2020 14:48
додатки до ТД 12.03.2020
01 квітня 2020 14:48
перелік змін 12.03.2020
01 квітня 2020 14:48
протокол засідання ТК

Документи подані скаржником

07 травня 2020 19:15
скарга 07.pdf
07 травня 2020 19:16
платіжка.jpg

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Комплекс-В." 11 682 489,60
UAH з ПДВ
9 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 10 100 000,00
UAH з ПДВ
10 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" 10 682 350,00
UAH з ПДВ
10 682 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОДЕРН ТЕЛЕКОМ ІНЖИНІРИНГ" 11 682 430,80
UAH з ПДВ
11 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 11 600 000,00
UAH з ПДВ
11 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 10:51
Електронний підпис
14 квітня 2020 10:51
Електронний підпис
14 квітня 2020 10:50
Електронний підпис
14 квітня 2020 09:22
Довідки скан.pdf
14 квітня 2020 09:20
банк. гарантія.pdf
14 квітня 2020 09:20
Сметы.rar
14 квітня 2020 09:20
Кваліфікація.rar

Публічні документи

13 квітня 2020 18:29
Електронний підпис
13 квітня 2020 18:26
ст.17.pdf
13 квітня 2020 18:26
про учасника.pdf
13 квітня 2020 18:26
про санкції.pdf
13 квітня 2020 18:26
про працівників.pdf
13 квітня 2020 18:26
про матбазу.pdf
13 квітня 2020 18:26
про ліцензію.pdf
13 квітня 2020 18:26
про відомості ЄДРПОУ.pdf
13 квітня 2020 18:26
копії медичних книжок.pdf
13 квітня 2020 18:26
згоди на обробку даних.pdf
13 квітня 2020 18:26
Статут копія.pdf
13 квітня 2020 18:26
сертифікат сидоренко.pdf
13 квітня 2020 18:26
Сертифікат ІСО 9001 2015.pdf
13 квітня 2020 18:26
Сертифікат 45001.pdf
13 квітня 2020 18:26
протокол виміру опору.pdf
13 квітня 2020 18:26
Повноваження.pdf
13 квітня 2020 18:26
Ліцензія.pdf
13 квітня 2020 18:26
Ліцензія ДАБІ.pdf
13 квітня 2020 18:26
Копія-Фін звіт 2017 рік.pdf
13 квітня 2020 18:26
Відомості ЄДРПОУ.pdf
13 квітня 2020 18:26
Витяг ПДВ.pdf
13 квітня 2020 18:26
аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 09:41
Електронний підпис
18 березня 2020 09:34
оренда обладнання к.pdf
18 березня 2020 09:34
аналог.дог.акт.вiдгук.pdf
18 березня 2020 09:34
послужнийи список.pdf
18 березня 2020 09:34
декларація .pdf
18 березня 2020 09:34
посвiдчення_еб_к.pdf
18 березня 2020 09:34
посвiдчення_пб_к.pdf
18 березня 2020 09:34
оренда обладнання о..pdf
18 березня 2020 09:34
послужний список+диплом.pdf
18 березня 2020 09:34
витяг эдр о.pdf
18 березня 2020 09:34
Статут.pdf
18 березня 2020 09:34
оренда складу к.pdf
18 березня 2020 09:34
оренда_примiщення_к.pdf
18 березня 2020 09:34
оренда складу.pdf
18 березня 2020 09:34
декларація мат.тех.база.pdf
18 березня 2020 09:34
ліцензія+наказ.pdf
18 березня 2020 09:34
обробка даних.pdf
18 березня 2020 09:34
довідки з банку.pdf
18 березня 2020 09:34
відомості з єдрпоу.pdf
18 березня 2020 09:34
ліцензія пояснення.pdf
18 березня 2020 09:34
паспорт.pdf
18 березня 2020 09:34
посвiдчення_еб.pdf
18 березня 2020 09:34
накази про призначення.pdf
18 березня 2020 09:34
ISO 27001.pdf
18 березня 2020 09:34
Протокол опору_17.12.2019.pdf
18 березня 2020 09:34
OHSAS 18001+додаток.pdf
18 березня 2020 09:34
ISO 14001+додаток.pdf
18 березня 2020 09:34
ISO 3700 +додаток.pdf
18 березня 2020 09:34
ISO 9001+додаток.pdf
18 березня 2020 09:34
стаття 17.pdf
18 березня 2020 09:34
посвiдчення_пб.pdf
18 березня 2020 09:34
аналог.дог.досвід.pdf
18 березня 2020 09:34
уповноважена особа.pdf
18 березня 2020 09:34
мат-тех.база.pdf
18 березня 2020 09:34
вiдсутнiст_ пiдстав.pdf
18 березня 2020 09:34
оренда_примiщення.pdf
18 березня 2020 09:34
надаємо всі док-ти.pdf
18 березня 2020 09:34
рішення про призначення.pdf
18 березня 2020 09:34
достовірність даних.pdf
18 березня 2020 09:34
аналог.дог.довідка.pdf
18 березня 2020 09:34
наявність працівників.pdf
18 березня 2020 09:34
лист виробника гак.pdf
18 березня 2020 09:34
довідка щодо податків.pdf
18 березня 2020 09:34
істотні умови договору.pdf
18 березня 2020 09:34
включено всі витрати.pdf
18 березня 2020 09:34
засоби пожежогасіння.pdf
18 березня 2020 09:34
відповідність оп пб еб.pdf
18 березня 2020 09:34
захист довкілля2.pdf
18 березня 2020 09:34
гарантія 1 рік.pdf
18 березня 2020 09:34
захист довкілля.pdf
18 березня 2020 09:34
навчання вироб.pdf
18 березня 2020 09:34
ІПН.pdf
18 березня 2020 09:34
наказ ліцензія.pdf

Публічні документи

30 квітня 2020 11:01
Електронний підпис
30 квітня 2020 10:55
265650023043633.XML
13 квітня 2020 17:17
Електронний підпис
13 квітня 2020 17:14
посвідчення+протоколи.pdf
13 квітня 2020 17:00
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:40
установчі док..pdf
13 квітня 2020 16:40
статут.pdf
13 квітня 2020 16:40
ст.17.pdf
13 квітня 2020 16:40
посвідчення+протоколи.pdf
13 квітня 2020 16:40
МТБ.pdf
13 квітня 2020 16:40
лист підрядник.pdf
13 квітня 2020 16:40
лист відгук.pdf
13 квітня 2020 16:40
кошторис.pdf
13 квітня 2020 16:40
дозвіл+ліцензії.pdf
13 квітня 2020 16:40
довідка санкції.pdf
13 квітня 2020 16:40
довідка договір.pdf
13 квітня 2020 16:40
довідка довкілля.pdf
13 квітня 2020 16:40
витяг.pdf
13 квітня 2020 16:40
банк. гарнтія.pdf
13 квітня 2020 16:40
Pokrutja.pdf.p7s
13 квітня 2020 16:40
Garantija.pdf.p7s

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Комплекс-В."

ПП "ОХОРОНА-004"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"

ТОВ "МОДЕРН ТЕЛЕКОМ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Комплекс-В."
#39044396
Відхилено 9 500 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 14:49
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 10 100 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 15:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
Відхилено 10 682 350,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 15:11
ТОВ "МОДЕРН ТЕЛЕКОМ ІНЖИНІРИНГ"
#39107424
Переможець 11 500 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 12:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОДЕРН ТЕЛЕКОМ ІНЖИНІРИНГ"
#39107424
11 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 10:55
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 12:19
05_06_2020_ПЗ.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 12:18
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 10:18
ДУ_4.pdf зміни до договору
20 серпня 2021 10:15
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 15:39
ДУ_3 22.01.2020.pdf зміни до договору
26 січня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 13:33
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
17 червня 2020 13:30
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
17 червня 2020 13:30
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:57
локальні кошториси, відомості ресурсів зміни до договору
09 червня 2020 16:48
договір укладений
09 червня 2020 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода про авансування
Номер договору про закупівлю: 05/06ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення у відповідність до умов Договору в частині обсягу взяття зобов'язань Замовника щодо оплати виконаних робіт згідно обсягу бюджетних асигнувань, затверджених для Замовника на фінансування закупівлі протягом 2021 року
Номер договору про закупівлю: 05/06ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із зміною обсягів бюджетного фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 05/06ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із відсутністю фінансування у 2022 році керуючись п. 4 ч. 4 ст 36Закону України (у редакції до 19.04.2020 р)
Номер договору про закупівлю: 05/06ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): помилковий вхід в систему, додаткова угода була оприлюднена 26.12.2022
Номер договору про закупівлю: 05/06ПЗ
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML