Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонтно-реставраційні роботи по технічному переоснащенню систем пожежного захисту Київського Палацу дітей та юнацтва на вул. Івана Мазепи, 13 у Печерському районі міста Києва
Очікувана вартість
11 682 490,00 UAH
UA-2020-02-19-004137-b ● 5afe9bcb139e46f38d0a62036450dcd8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський Палац дітей та юнацтва |
Код ЄДРПОУ: | 02141207 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13 |
Контактна особа: |
Ландіна Ірина Миколаївна +380442808492 kpdu_eks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2020 12:20 |
Очікувана вартість: | 11 682 490,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Передбачається часткове фінансування робіт протягом 2020 року та згідно затверджених кошторисних призначень для замовника на 2021 рік та 2022 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ремонтно-реставраційні роботи по технічному переоснащенню систем протипожежного захисту Київського Палацу дітей та юднацтва на вул. Івана Мазепи, 13 у Печерському рвйоні міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право перерахувати Підряднику аванс, розмір якого не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт протягом не більше ніж 15 робочих днів з дати укладення Договору. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 місяців після одержання авансу. Підрядник підтверджує відпрацювання авансу шляхом подання Замовнику документів про обсяги виконаних робіт форми КБ-2в згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та їх вартість форми КБ-3 згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Протягом одного робочого дня після закінчення терміну відпрацювання авансу невикористані суми авансу повертаються Замовнику шляхом перерахування відповідної суми коштів на розрахунковий рахунок Замовника, що визначений у Договорі. Сплата авансу здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім'я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником включно з такого рахунку на цілі, що визначені в Договорі. У випадку відсутності в Підрядника відкритого небюджетного рахунку в органах Казначейства сплата авансу Підряднику не здіснюється, а встановлений строк сплати авансу обліковується з дати відкриття у встановленому законодавством порядку вказаного рахунку Підрядником в органах Казначейства | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та КБ-3, згідно фактично виконаних робіт, не пізніше ніж протягом 15 банківських днів з дати підписання Сторонами вказаних документів. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2020 12:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2020 11:51 |
Перелік змін 06.04.2020.docx | |
06 квітня 2020 11:51 |
Додаток 2 до ТД 06.04.2020. Технічне завдання.docx | |
06 квітня 2020 11:51 |
Додаток 1 до ТД 06.04.2020 . проект договру.docx | |
06 квітня 2020 11:51 |
Тендерна документація 06.04.2020 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
12 березня 2020 17:33 |
Перелік змін.pdf | |
12 березня 2020 17:33 |
Додаток 2 до ТД. Технічне завдання..pdf | |
12 березня 2020 17:33 |
Додаток 1 до ТД. Проект договру..pdf | |
12 березня 2020 17:33 |
ТД 12.03.2020 (нова редакція зі змінами).pdf | |
20 лютого 2020 12:40 |
Перелік змін.pdf | |
20 лютого 2020 12:40 |
Додаток 2 до ТД. Технічне завдання.pdf | |
20 лютого 2020 12:40 |
Додаток 1 до ТД 20.02.2020. Проект договору..pdf | |
20 лютого 2020 12:40 |
ТД 20.02.20 (зі змінами).pdf | |
19 лютого 2020 16:43 |
Додаток 2 до ТД. Технічне завдання.pdf | |
19 лютого 2020 16:43 |
Додаток 1 до ТД. Проект договору.pdf | |
19 лютого 2020 16:43 |
Тендерна документація 19.02.2020.pdf |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-19-004137-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 28 лютого 2020 21:43
Дата подання: 28 лютого 2020 21:43
Скарга на дискримінаційні умови
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)
та в порядку статті 18 Закону
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" має намір взяти участь у процедурі закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи по технічному переоснащенню систем протипожежного захисту Київського Палацу дітей та юднацтва на вул. Івана Мазепи, 13 у Печерському рвйоні міста Києва» за оголошенням № UA-2020-02-19-004137-b (надалі – Процедура закупівлі), що здійснюється Замовником.
При цьому, Замовником у тендерній документації встановлені вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, – недискримінація учасників,), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників), а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства.
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" вважає, що дискримінаційними (по відношенню до суб'єкта оскарження) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація).
1.У тендерній документації міститься вимога: Учасник має надати копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури, в тому числі за видом робіт «реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини» в будь якому випадку з урахуванням класу наслідків об’єкту будівництва що є предметом закупівлі або на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належать до об’єктів зі значними наслідками, в тому числі за видом робіт «реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини» що є чинною станом на дату подання тендерних пропозицій та з урахуванням положень ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» та в тому числі за наступними видами робіт: 2,02,00-монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання; 2,03,00-монтаж інженерних споруд.
ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» вважає цю вимогу дискримінаційною, та такою що порушує його права та зменшує коло потенційних учасників. Для надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення потрібна лише одна ліцензія – Ліцензія на виконання робіт протипожежного призначення. Всі інші ліцензії, які вимагаються Замовником не потрібні для надання послуг/робіт протипожежного призначення. Технічне переоснащення систем протипожежного захисту не є будівельними роботами тобто не потребує надання ліцензії з провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури, в тому числі за видом робіт «реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини» в будь якому випадку з урахуванням класу наслідків об’єкту будівництва що є предметом закупівлі або на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належать до об’єктів зі значними наслідками, в тому числі за видом робіт «реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини» що є чинною станом на дату подання тендерних пропозицій та з урахуванням положень ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» та в тому числі за наступними видами робіт: 2,02,00-монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання; 2,03,00-монтаж інженерних споруд.
Ліцензія на реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини» ніяким чином не відноситься до виконання робіт протипожежного призначення.
Код будівельної ліцензія 2.00.00 з усіма іншими субкодами це – види робіт БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ.
У цій закупці ми не будемо виконувати реставраційні роботи чи будівельні а будимо виконувати технічне переоснащення систем протипожежного захисту.
Для нас, як для учасника дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми маємо можливість виконати роботи по технічному переоснащенню систем протипожежного захисту, про те не маємо ліцензії за видом робіт «реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини» та не зобов’язані її мати.
2) У тендерній документації міститься вимога: наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід повного виконання аналогічного договору (виконання всього обсягу робіт, передбаченого договором). Для нас ця вимога е нечіткою. Чітко не вказано, який саме договір замовник буде вважати аналогічним. Ми не маємо аналогічного договору саме на ремонтно реставраційні про те ми маємо більше 800 (вісімсот) договорі на технічне переоснащення, поточний ремонт, капітальний ремонт, встановлення/монтаж систем протипожежного захисту. Вимагаємо зобов’язати замовника вести зміни до тендерної документації та виокремити перелік договорів в який включити всі або один з наступних видів договору «технічне переоснащення, поточний ремонт, капітальний ремонт, встановлення або монтаж систем протипожежного захисту» , якій Замовник буде вважати аналогічними та не включати туди реставраційні роботи, так як системи протипожежного захисту не реставрюються а ремонтуються або встановлюються.
3) У тендерній документації міститься вимога: Надати копію дозволу на виконання робіт підвищеної або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки та на застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Дозвіл повинен передбачати виконання робіт верхолазних на висоті 5 метрів і більше, а у випадку надання декларації – остання повинна передбачати роботи що виконуються на висоті 1,3 метра а також верхолазні та скелелазні. Замовником навмисно встановлено дану вимогу, щоб звузити коло потенційних учасників. Відповідно до постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» на яку у тендерній документації посилається замовним є вичерпний перелік робіт підвищеною небезпеки, які зазначено у додатку 2 до Постанови
Додаток 2
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 7 лютого 2018 р. № 48)
ПЕРЕЛІК
видів робіт підвищеної небезпеки
1. Технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
2. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
3. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки" (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
4. Вибухові роботи та роботи, пов'язані з використанням енергії вибуху.
5. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки.
6. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах.
7. Переробка нафти, вуглеводневих газів і конденсату.
8. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природним та зрідженим газом.
9. Роботи з вироблення агломерату, коксу, розплавів чорних і кольорових металів, прокату, металевих труб і феросплавів.
10. Буріння, експлуатація та капітальний ремонт свердловин під час геологічного вивчення і розробки родовищ корисних копалин.
11. Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом.
12. Підземні та відкриті гірничі роботи.
13. Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників.
14. Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
15. Будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов'язаних з видобутком корисних копалин.
16. Лісосічні роботи, трелювання, транспортування та сплав лісу.
17. Газополум'яні роботи.
18. Роботи із збагачування корисних копалин.
В ньому не вказано жодної інформації про системи протипожежного захисту.
Якщо замовник мав на увазі пункт 2 «2. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.» та в ці роботи він включає свій предмет закупівлі, то в додатках 7 та 7 до Постанови також не вказано жодної інформації про системи протипожежного захисту які замовним планує переоснащувати:
Додаток 3
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 7 лютого 2018 р. № 48)
ПЕРЕЛІК
машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки
1. Устатковання, пов'язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, розподілом, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки" (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).
2. Технологічне устатковання та його елементи магістральних газопроводів, нафтопроводів, продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів), систем газопостачання природним і зрідженим газом суб'єктів господарювання та населених пунктів, систем промислового та міжпромислового збору нафти і газу, об'єктів нафтогазовидобувної промисловості, а також газовикористовуюче обладнання потужністю понад 0,1 МВт.
3. Технологічне устатковання для утилізації зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки.
4. Гірничошахтне та гірничорятувальне устатковання та устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин і огрудкування руд та концентратів у вугільній, гірничорудній, нерудній, металургійній та коксохімічній галузях промисловості.
5. Устатковання та технічні засоби для виготовлення, використання і транспортування вибухових матеріалів і виробів на їх основі, комплекси для їх переробки та зберігання.
6. Технологічне устатковання для хімічної, біохімічної, нафтохімічної, нафтогазопереробної, металургійної, коксохімічної, ливарної, олійно-жирової, ефіроолійної, деревообробної, харчової, переробної та поліграфічної галузей промисловості, целюлозно-паперового, хлор- та аміаковикористовуючих виробництв, переробки пластмас, полімерних матеріалів і гумотехнічних виробів.
{Пункт 6 в редакції Постанови КМ № 330 від 10.04.2019}
7. Обладнання та захисні системи, призначені для експлуатації (застосування) в потенційно вибухонебезпечному середовищі.
8. Устатковання напругою понад 1000 В (електричне устатковання електричних станцій та мереж; технологічне електрообладнання).
9. Парові та водогрійні котли теплопродуктивністю понад 0,1 МВт.
10. Трубопроводи пари та гарячої води з робочим тиском понад 0,05 МПа і температурою нагріву вище ніж 110 °C, посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, крім автомобільних газових балонів, що є ємностями для газового моторного палива.
11. Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, підйомники та колиски для підіймання працівників.
{Додаток 3 в редакції Постанови КМ № 48 від 07.02.2018}
Додаток 7
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 7 лютого 2018 р. № 48)
ПЕРЕЛІК
машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
1. Машини, механізми, устатковання для буріння, ремонту свердловин на суходолі і в акваторії моря.
2. Технологічне обладнання з переробки природного каменю.
3. Ковальсько-пресове устатковання.
4. Атракціони підвищеної небезпеки (стаціонарні, пересувні та мобільні).
5. Технологічні транспортні засоби.
{Додаток 7 в редакції Постанови КМ № 48 від 07.02.2018}
Для нас, як для учасника вимога надання данного дозволу або декларацій є дискримінаційною, оскільки ми маємо можливість виконати роботи по технічному переоснащенню систем протипожежного захисту, про те не маємо дозволів та декларацій які вимагає замовник.
4. У тендерній документації міститься вимога: на керівника підприємтва учасника надати копію посвідчень та протоколів перевірки знать з питань охорони праціабо витягу з протоколу НПАОП 0,00-7,11-112 «Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» . Керівник підприємства учасника не зобовязаний проходити спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці. Для нас як для учасника дана вимога є дискримінаційною, оскількі всі наші працівники (виконавці робіт) які будуть залучені до виконання робіт за договором пройшли спеціальне навчання з охорони праці та перевірку знань.
Вимагаємо зобов’язати замовника прибрати дану вимогу з тендерної документації, як таку що носить дискримінаційний характер.
5. У тендерній документації міститься вимога: на виконавців робіт (електромонтер опс та налагоджувальник КВП таА) надати копії посвідчень та протоколів перевірки знань з охорони праці або витягів з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці (Згідно праавил експлуатації електрозахисних засобів, правил користування електричною енергією, правил експлуатації електричних станцій і мереж, загальний курс з охорони праці).
Виконавці робіт ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» пройшли спеціальне навчання та основне навчання, у цьому навчанні вони проходили курс з охорони праці та мають в якості підтвердження всідоцтва або посвідчення про проходження навчання в тому числі з охорони праці.
Вимагаємо зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, а саме прибрати дану вимогу або доповнити її словосполученням документи що підтверджують проходжння навчання з охорони праці або тощо.
6. У тендерній документації міститься вимога: надання забезпечення тендерної пропозиції, а саме покрита банківська гарантія на суму 50 000,00. Термін дії банківської 100 днів.
Відповідно до п8 розділу 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції це - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 24 Закону Забезпечення тендерної пропозиції
1. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
2. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота).
3. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
4. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру;
відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
5. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань).
Не зрозуміло, чому Замовник бере на себе законодавчу функцію, та вказує що гарантія має бути лише покритою. Ніде в Законі не вказано що банківська гарантія має бути лише покритою, для нас ця вимога дискримінаційною, так як ми можемо надати забезпечення тендерної пропозиції, про те не маємо фінансової можливості надати саме покриту банківську гарантію і цим самим заморозити власні кошти підприємства на 100 днів. Вимагаємо зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації та доповнити її словосполученням покрита або непокрита
Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами, зокрема, статті 18 Закону
Скаржник просить:
1. прийняти скаргу до розгляду;
2. зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації,
усунувши наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 березня 2020 20:24
Рішення від 04.03.2020 № 4156 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 20:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2020 № 5349.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 19:46
Рішення від 20.03.2020 № 5349.pdf
Дата публікації: 25 березня 2020 20:52
Номер скарги: UA-2020-02-19-004137-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП", Код ЄДРПОУ:41212299
Дата подання: 14 березня 2020 19:31
Дата подання: 14 березня 2020 19:31
дискримінаційні умови тендерної документації
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації згідно скарги у вкладенні
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 березня 2020 19:12
рішення від 18.03.2020 №5158 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 19:12
Інформація про перенесення розгляду Скарги від 14.03.2020 № UA-2020-02-19-004137-b.c2 та ЗАПИТ ЗАМОВНИКУ.pdf
Дата публікації: 31 березня 2020 21:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2020 №6298 .pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 14:37
рішення від 02.04.2020 №6298 .pdf
Дата публікації: 07 квітня 2020 16:30
Номер скарги: UA-2020-02-19-004137-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП", Код ЄДРПОУ:41212299
Дата подання: 07 травня 2020 19:18
Дата подання: 07 травня 2020 19:18
незаконне рішення про визначення переможця торгів
Скарга на незаконне рішення про визначення переможцем процедури.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 травня 2020 14:24
Рішення від 12.05.2020№9085.pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 14:24
Інформація про перенесення розгляду скарги від 07.05.2020 № UA-2020-02-19-004137-b.b4.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 20:01
Інформація про резолютивну частину рішеннч від 29.05.2020№10650.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 14:08
рішення від 29.05.2020№10650.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 19:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Комплекс-В." |
11 682 489,60
UAH з ПДВ
|
9 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
10 100 000,00
UAH з ПДВ
|
10 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" |
10 682 350,00
UAH з ПДВ
|
10 682 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МОДЕРН ТЕЛЕКОМ ІНЖИНІРИНГ" |
11 682 430,80
UAH з ПДВ
|
11 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" |
11 600 000,00
UAH з ПДВ
|
11 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Комплекс-В." #39044396 |
Відхилено |
9 500 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 14:49
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
10 100 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 15:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" #41212299 |
Відхилено |
10 682 350,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 15:11
|
ТОВ "МОДЕРН ТЕЛЕКОМ ІНЖИНІРИНГ" #39107424 |
Переможець |
11 500 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 12:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 12:19
|
05_06_2020_ПЗ.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 10:18
|
ДУ_4.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2021 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 15:39
|
ДУ_3 22.01.2020.pdf | зміни до договору |
26 січня 2021 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 13:33
|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
17 червня 2020 13:30
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
17 червня 2020 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2020 16:57
|
локальні кошториси, відомості ресурсів | зміни до договору |
09 червня 2020 16:48
|
договір | укладений |
09 червня 2020 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаткова угода про авансування |
Номер договору про закупівлю: | 05/06ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | приведення у відповідність до умов Договору в частині обсягу взяття зобов'язань Замовника щодо оплати виконаних робіт згідно обсягу бюджетних асигнувань, затверджених для Замовника на фінансування закупівлі протягом 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 05/06ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку із зміною обсягів бюджетного фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 05/06ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із відсутністю фінансування у 2022 році керуючись п. 4 ч. 4 ст 36Закону України (у редакції до 19.04.2020 р) |
Номер договору про закупівлю: | 05/06ПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | помилковий вхід в систему, додаткова угода була оприлюднена 26.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 05/06ПЗ |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |