Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 186 560,00 UAH
UA-2020-02-19-004054-b 0232c1700f5941dfb0df4df1beb46da9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Шваба

+380413242340 radomcrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Радомишльська лікарня" Радомишльської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01991903
Місцезнаходження: 12201, Україна , Житомирська обл., Радомишльський район, м.Радомишль, вул. ПРИСУТСТВЕННА, 9
Контактна особа: Галина Шваба
+380413242340
radomcrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 11:43
Очікувана вартість: 1 186 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


кошти місцевих бюджетів, кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
384000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12201, Україна, Житомирська область, м.Радомишль вулиця Присутственна,9, межа балансової належності електроустановок замовника (точки комерційного обліку об’єкта (-ів) споживача), Радомишльський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов договору Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 16:30
Додаток 1 ЦП ЕЕ.doc
19 лютого 2020 16:30
Додаток 2 ТЗ ЕЕ.doc
19 лютого 2020 16:30
ТД світло.doc
19 лютого 2020 16:30
Додаток 3 ПД ЕЕ (кориг).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-004054-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ, Код ЄДРПОУ:42129888
Дата подання: 25 лютого 2020 11:01
Не відповідність тендерної документації
Шановний замовник
Відповідно до п. 5.2.3. Розділу 5 Тендерної документації на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 3000,00 гривень (три тисячі гривень) без ПДВ, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Дані витрати сплачуються у наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.

Вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. Оскільки положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону. В разі не усунення даної вимоги будемо змушені звернутися до АМК.
Безпідставність таких вимог підтверджена рішенням АМКУ по закупівлі UA-2017-09-21-001533-a.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 10:47
На Ваше звернення про внесення змін в тендерну документацію повідомляємо наступне.
На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в розмірі 3000,00 гривень (три тисячі гривень) без ПДВ, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати сплачуються в такому порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовником буде оплачено вартість наданих послуг самостійно.
Дякуємо за взаєморозуміння!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" 721 336,32
UAH з ПДВ
578 488,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" 691 200,00
UAH з ПДВ
633 599,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ" 710 323,20
UAH з ПДВ
633 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ 672 000,00
UAH з ПДВ
652 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" 695 040,00
UAH з ПДВ
687 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 700 416,00
UAH з ПДВ
691 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 12:18
Електронний підпис
06 березня 2020 12:18
Статут.PDF
06 березня 2020 12:18
Реєстраційні документи.PDF
06 березня 2020 12:18
Проект Договору.PDF
06 березня 2020 12:18
Паспорт Директора.PDF
06 березня 2020 12:18
Ліцензія копія.PDF
06 березня 2020 12:18
Довідки банк 20.02.pdf
06 березня 2020 12:18
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

06 березня 2020 15:26
Електронний підпис
06 березня 2020 15:25
Листи - Довідка.pdf
06 березня 2020 15:25
Гарантійні листи.pdf
06 березня 2020 15:25
СТАТУТ ВЕЛІНКОМ.pdf
06 березня 2020 15:25
ПАСПОРТ Мосийчук О.В..pdf
06 березня 2020 15:25
Копія довідки ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2020 15:25
Довідка р-р ПриватБанк.pdf
06 березня 2020 15:25
Довідка р-р АТ Ощадбанк.pdf
06 березня 2020 15:25
Довідка к-р ПриватБанк.pdf
06 березня 2020 15:25
ВИТЯГ з ПДВ ВЕЛІНКОМ.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 12:56
Електронний підпис
06 березня 2020 09:49
Статут 21.01.2019.pdf
06 березня 2020 09:49
Витяг ЄДР 21.02.2020.pdf
06 березня 2020 09:49
Програма АК.pdf
06 березня 2020 09:49
Довідка Ощадбанк 19.02.2020.pdf
06 березня 2020 09:49
Баланс за 2019 год.pdf
06 березня 2020 09:49
Постанова.pdf
06 березня 2020 09:49
Виписка ЄДР 24.02.2020.pdf
06 березня 2020 09:49
Контракт.pdf
06 березня 2020 09:49
Витяг ПДВ 24.02.2020.pdf
06 березня 2020 09:49
Наказ АК.pdf
06 березня 2020 09:49
Довідка Статистика.pdf
06 березня 2020 09:49
Протокол повноваження.pdf
06 березня 2020 09:49
Наказ директор.pdf
06 березня 2020 09:49
Сертифікація.pdf
06 березня 2020 09:49
Протокол директор.pdf
06 березня 2020 09:49
Опис 21.01.2019.pdf
06 березня 2020 09:49
1531 Проект договора.PDF
06 березня 2020 09:49
1521 Формування ціни.PDF
06 березня 2020 09:49
1525 Відповідальна особа.PDF
06 березня 2020 09:49
1526 Персональні дані.PDF
06 березня 2020 09:48
1520 Стаття 17.PDF
06 березня 2020 09:48
1529 Бенефіціар.PDF
06 березня 2020 09:48
1522 Ліцензія.PDF
06 березня 2020 09:48
1528 Санкції.PDF
06 березня 2020 09:48
1524 Якість.PDF
06 березня 2020 09:48
1523 Захист довкілля.PDF
06 березня 2020 09:48
1518 Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

06 березня 2020 10:50
Електронний підпис
06 березня 2020 10:49
7. Копія Статуту+код.pdf
06 березня 2020 10:49
2. Проект договору.pdf
06 березня 2020 10:49
16. Витяг з ЄДРПОУ 02.03.20.pdf
06 березня 2020 10:49
15. Копія витягу ПДВ 27.12.19.pdf
06 березня 2020 10:49
13. Довідка щодо санкцій.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 16:35
Електронний підпис
03 березня 2020 16:35
тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 17:26
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:24
тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 17:24
Санкції.pdf
21 лютого 2020 17:24
Копія Статуту+опис.pdf
21 лютого 2020 17:24
Копія Витягу ПДВ.pdf
21 лютого 2020 17:24
Копія виписки ЛТД.pdf
21 лютого 2020 17:24
ЗГОДА З ПД.pdf
21 лютого 2020 17:24
ЗАКОН.pdf
21 лютого 2020 17:24
ДСТУ ЛТД.pdf
21 лютого 2020 17:24
договір.pdf
21 лютого 2020 17:24
ДОВКІЛЛЯ.pdf
21 лютого 2020 17:24
Довідка до ліцензії.pdf
21 лютого 2020 17:24
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
21 лютого 2020 17:24
ВИТЯГ ЄДР 10.02.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42095943
Переможець 578 488,32
UAH з ПДВ
12 березня 2020 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42095943
578 488,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:26
договір..jpeg зміни до договору
30 грудня 2020 18:23
договір.jpeg зміни до договору
30 грудня 2020 18:23
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 10:39
дод угода 5.jpeg зміни до договору
30 вересня 2020 10:38
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 15:31
договір світло.jpeg зміни до договору
29 вересня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 10:54
Договір світло.jpeg зміни до договору
12 червня 2020 10:47
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 16:26
ДУ 1 02.04.2020.7z зміни до договору
03 квітня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 16:13
ДОГОВІР СВІТЛО.7z укладений
31 березня 2020 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 19-122
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 19-122
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 19-122
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 19-122
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 19-122
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 434 896,97
UAH (в тому числі ПДВ 72 482,82 UAH)