Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

26.Акумулятори
Очікувана вартість
13 500,00 UAH
UA-2020-02-19-004000-b cd50792b546d4fd081557ed17e530cfb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 16:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 16:23
Очікувана вартість: 13 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31440000-2: Акумуляторні батареї


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штуки
Акумулятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 лютого 2020  —  27 березня 2020
ДК 021:2015: 31440000-2 — Акумуляторні батареї

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми банківських днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника, сертифікат відповідності, посвідчення про якість тощо). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 16:24
договір.doc
19 лютого 2020 16:24
документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 20 лютого 2020 10:18
Дата відповіді: 20 лютого 2020 11:03
Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Відповідь: Добрий день! Згідно вимог документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 11:17
Дата відповіді: 20 лютого 2020 11:19
- Просимо надати чітку відповідь на питання: " Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, які відповідають, вказаним Вами тех. вимогам в тендерній документації?" - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! ФОП для участі у торгах допускаються. Остаточна ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, яка повинна включати в себе всі витрати Учасника та доставку товара Замовнику.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" 9 348,00
UAH з ПДВ
9 348,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 16:13
Електронний підпис
25 лютого 2020 16:13
Цінова пропозиція.pdf
25 лютого 2020 16:13
Витяг з ПДВ ІНАУТ.pdf
25 лютого 2020 16:13
Витяг з ЄДР юр осіб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ"
#35302431
Переможець 9 348,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 15:54

Документи

27 лютого 2020 15:54
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:52
переможець.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ"
#35302431
9 348,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2020 15:54
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:52
переможець.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 13:47
Договір.pdf укладений
04 березня 2020 13:47