Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РУДІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА СВАТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04337185 |
Місцезнаходження: | 92650, Україна , Луганська обл., Сватівський р-н, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 |
Контактна особа: |
Денищенко Олексій +380501358669 rudivka_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2020 14:35 |
Очікувана вартість: | 2 253 583,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 535,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Перед початком робіт Замовник сплачує протягом 45 (сорок п’ять) банківських днів з дня отримання (без заперечень) від Європейського інвестиційного банку Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». | Аванс | 45 | Банківські | 30 |
Iнша подія | Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання рахунку на оплату робіт в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2020 16:19 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx | |
19 лютого 2020 16:19 |
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-13-000029 ● 91c23168b8494a58b8fdf75f87b7ba03
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2020 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.04.2020 № 22
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 09.04.2020 № 22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-02-19-003953-b 19.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок Державної Аудиторської служби України північно-східного офісу держаудитслужби управління північно-східного офісу держаудитслужби в Луганській області про наявність чи відсутність порушень законодавства від 15.04.2020, що за результатами моніторингу умови Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції ПП «Теплоенергоефект» маємо повідомити наступне: Джерелом фінансування предмета закупівлі є кошти Європейського інвестиційного банку, який у співробітництві з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України реалізують Надзвичайну кредитну програму для відновлення України. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до положень частини другої статті 6 Закону України "Про публічні закупівлі"закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями,здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Пункт 12.1 договору приведено у відповідність до редакції даного пункту, узгодженій Мінрегіоном, тобто було видалено зайвий доданий текст «протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання рахунку на оплату робіт», так як кількість днів для оплати вже зазначена у розділі 12.1.2, як узгоджено для проектів НКПВУ та викладений у такій редакції: «12.1. Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.» Крім того додатково надаємо проєкт договору та тендерної документації затвердженої Мінрегіоном. У разі виникнення додаткових питань щодо порядку проведення процедури закупівлі та умов договору рекомендуємо Вам звернутися до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за телефоном: 0977330624 .
2020-04-23 13:55:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2020 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "АКОПЯН ПЕТРОС ДАВИДОВИЧ" |
1 704 572,60
UAH з ПДВ
|
1 682 036,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Теплоенергоефект" |
2 192 945,98
UAH з ПДВ
|
2 099 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЙ-СІ-БІ" |
2 239 765,00
UAH з ПДВ
|
2 099 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КАМІН" |
2 252 600,04
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "АКОПЯН ПЕТРОС ДАВИДОВИЧ" #3527114831 |
Відхилено |
1 682 036,40
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 15:19
|
ПП "Теплоенергоефект" #34895058 |
Переможець |
2 099 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 14:57
|
договір 003.jpg | укладений |
03 лютого 2021 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 15:46
|
Договiр_002.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:45
|
договiр_016.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:45
|
договiр_018.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:45
|
договiр_017.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:45
|
договiр_014.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:45
|
Договiр_001.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:45
|
Договiр_007.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:45
|
договiр_020.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:45
|
Договiр_006.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:45
|
Договiр_005.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:44
|
Договiр_004.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:44
|
Договiр_008.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:44
|
Договiр_003.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:44
|
договiр_012.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:44
|
договiр_013.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:44
|
договiр_009.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:44
|
договiр_021.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:44
|
договiр_011.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:44
|
договiр_015.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:44
|
договiр_019.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:44
|
договiр_010.jpg | укладений |
06 квітня 2020 15:44
|