Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
2 253 583,60 UAH
UA-2020-02-19-003953-b 8aece3f86874448da1b2cd85e9d78809
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денищенко Олексій

+380501358669 rudivka_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РУДІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА СВАТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04337185
Місцезнаходження: 92650, Україна , Луганська обл., Сватівський р-н, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20
Контактна особа: Денищенко Олексій
+380501358669
rudivka_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 14:35
Очікувана вартість: 2 253 583,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 535,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92650, Україна, Луганська область, с. Рудівка, Сватівський р-н, площа Перемоги, буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує протягом 45 (сорок п’ять) банківських днів з дня отримання (без заперечень) від Європейського інвестиційного банку Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Аванс 45 Банківські 30
Iнша подія Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання рахунку на оплату робіт в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 30 Банківські 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 16:19
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx
19 лютого 2020 16:19
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-13-000029 ● 91c23168b8494a58b8fdf75f87b7ba03
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020 15:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
09.04.2020 № 22
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 09.04.2020 № 22
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-02-19-003953-b 19.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок Державної Аудиторської служби України північно-східного офісу держаудитслужби управління північно-східного офісу держаудитслужби в Луганській області про наявність чи відсутність порушень законодавства від 15.04.2020, що за результатами моніторингу умови Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції ПП «Теплоенергоефект» маємо повідомити наступне: Джерелом фінансування предмета закупівлі є кошти Європейського інвестиційного банку, який у співробітництві з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України реалізують Надзвичайну кредитну програму для відновлення України. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до положень частини другої статті 6 Закону України "Про публічні закупівлі"закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями,здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Пункт 12.1 договору приведено у відповідність до редакції даного пункту, узгодженій Мінрегіоном, тобто було видалено зайвий доданий текст «протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання рахунку на оплату робіт», так як кількість днів для оплати вже зазначена у розділі 12.1.2, як узгоджено для проектів НКПВУ та викладений у такій редакції: «12.1. Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.» Крім того додатково надаємо проєкт договору та тендерної документації затвердженої Мінрегіоном. У разі виникнення додаткових питань щодо порядку проведення процедури закупівлі та умов договору рекомендуємо Вам звернутися до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за телефоном: 0977330624 .

2020-04-23 13:55:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АКОПЯН ПЕТРОС ДАВИДОВИЧ" 1 704 572,60
UAH з ПДВ
1 682 036,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Теплоенергоефект" 2 192 945,98
UAH з ПДВ
2 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ-СІ-БІ" 2 239 765,00
UAH з ПДВ
2 099 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КАМІН" 2 252 600,04
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 13:56
ФОП Акопян.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 15:52
Електронний підпис
20 березня 2020 15:42
Ліцензія+додаток.pdf
20 березня 2020 15:42
Дозволи.pdf
20 березня 2020 15:42
Довідка МВС.pdf
20 березня 2020 15:42
Довідка ДПС.pdf
14 березня 2020 09:25
Електронний підпис
05 березня 2020 19:49
Електронний підпис
05 березня 2020 18:59
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ-1.pdf
05 березня 2020 18:59
Підписаний_G0320-3481-GL_tender.pdf
05 березня 2020 18:59
35.Кошторис3.pdf
05 березня 2020 18:59
35.Кошторис2.pdf
05 березня 2020 18:59
35.Кошторис.pdf
05 березня 2020 18:59
31.Довідка щодо витрат.pdf
05 березня 2020 18:59
28.Довідка щодо АВК.pdf
05 березня 2020 18:59
15.1.Фін.звіт.pdf
05 березня 2020 18:59
14.7.Відгук УГІ.pdf
05 березня 2020 18:59
14.6.Акти УГІ.pdf
05 березня 2020 18:59
14.6.Акти УГІ 2.pdf
05 березня 2020 18:59
14.5.Договір УГІ.pdf
05 березня 2020 18:59
14.4.Відгук ГазПромСервис.pdf
05 березня 2020 18:59
14.3.Акти Газпромсервіс3.pdf
05 березня 2020 18:59
14.3.Акти Газпромсервіс2.pdf
05 березня 2020 18:59
14.3.Акти Газпромсервіс.pdf
05 березня 2020 18:59
12.Довідка про МТБ.pdf
05 березня 2020 18:59
9.2.Дозволи.pdf
05 березня 2020 18:59
9.1.Ліцензія+додаток.pdf
05 березня 2020 18:59
8.Пакт про згоду.pdf
05 березня 2020 18:59
7.Додаток 3.pdf
05 березня 2020 18:59
7.Додаток 3 2ч.pdf
05 березня 2020 18:59
5.2.Проект договору.pdf
05 березня 2020 18:59
4.Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2020 18:59
3.1.Витяг ПДВ.pdf
05 березня 2020 18:59
2.Статут ТЕЕ.pdf
05 березня 2020 18:59
1.2.Рішення Кочегарова.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 20:03
Електронний підпис
05 березня 2020 20:00
Підписаний_ГАРАНТІЯ 3393.pdf
05 березня 2020 20:00
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
05 березня 2020 20:00
ліцензія.pdf
05 березня 2020 20:00
Дозвіл.pdf
05 березня 2020 20:00
уповноваж особа.pdf
05 березня 2020 20:00
Статут.pdf
05 березня 2020 20:00
Рішення власника.pdf
05 березня 2020 20:00
Протокол_№1.pdf
05 березня 2020 20:00
Наказ директор.pdf
05 березня 2020 20:00
тех завдання.pdf
05 березня 2020 20:00
договор.pdf
05 березня 2020 20:00
пояснит записка.pdf
05 березня 2020 20:00
лок кошторис.pdf
05 березня 2020 20:00
звед кошт розрахунок.pdf
05 березня 2020 20:00
дог цена.pdf
05 березня 2020 20:00
график_финансирования.pdf
05 березня 2020 20:00
график_виконання_робiт.pdf
05 березня 2020 20:00
відомість ресурсів.pdf
05 березня 2020 20:00
субподряд.pdf
05 березня 2020 20:00
пакт_про_згоду.pdf
05 березня 2020 20:00
лист_роз_яснення.pdf
05 березня 2020 20:00
кваліфiкацiя_працiвникiв.pdf
05 березня 2020 20:00
захист_довкiлля.pdf
05 березня 2020 20:00
лист відгук СОФТЛ.pdf
05 березня 2020 20:00
лист відгук Нижнє.pdf
05 березня 2020 20:00
лист відгук Сватово.pdf
05 березня 2020 20:00
Договір аналог (5).pdf
05 березня 2020 20:00
Договір аналог (4).pdf
05 березня 2020 20:00
Договір аналог (3).pdf
05 березня 2020 20:00
Договір аналог (2).pdf
05 березня 2020 20:00
Договір аналог (1) часть 2.pdf
05 березня 2020 20:00
Договір аналог (1) часть 1.pdf
05 березня 2020 20:00
Гарантійний лист 5дн.pdf
05 березня 2020 20:00
гарантійний лист.pdf
05 березня 2020 20:00
Витяг ПДВ.pdf
05 березня 2020 20:00
баланс і звіт за 4 роки.pdf
05 березня 2020 20:00
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 04:55
Електронний підпис
05 березня 2020 04:51
Лист НБУ по ліцензії.pdf
05 березня 2020 04:51
ТП ПП Камін.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АКОПЯН ПЕТРОС ДАВИДОВИЧ"

ПП "Теплоенергоефект"

ТОВ "АЙ-СІ-БІ"

ПП "КАМІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АКОПЯН ПЕТРОС ДАВИДОВИЧ"
#3527114831
Відхилено 1 682 036,40
UAH з ПДВ
12 березня 2020 15:19
ПП "Теплоенергоефект"
#34895058
Переможець 2 099 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 17:09

Документи

12 березня 2020 15:19
Електронний підпис
12 березня 2020 15:18
Протокол_003.jpg
12 березня 2020 15:18
Протокол_002.jpg
12 березня 2020 15:18
Протокол_005.jpg
12 березня 2020 15:18
Протокол_004.jpg
12 березня 2020 15:18
Протокол_001.jpg
06 березня 2020 15:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Теплоенергоефект"
#34895058
2 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 14:57
договір 003.jpg укладений
03 лютого 2021 14:29
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 15:46
Договiр_002.jpg укладений
06 квітня 2020 15:45
договiр_016.jpg укладений
06 квітня 2020 15:45
договiр_018.jpg укладений
06 квітня 2020 15:45
договiр_017.jpg укладений
06 квітня 2020 15:45
договiр_014.jpg укладений
06 квітня 2020 15:45
Договiр_001.jpg укладений
06 квітня 2020 15:45
Договiр_007.jpg укладений
06 квітня 2020 15:45
договiр_020.jpg укладений
06 квітня 2020 15:45
Договiр_006.jpg укладений
06 квітня 2020 15:45
Договiр_005.jpg укладений
06 квітня 2020 15:44
Договiр_004.jpg укладений
06 квітня 2020 15:44
Договiр_008.jpg укладений
06 квітня 2020 15:44
Договiр_003.jpg укладений
06 квітня 2020 15:44
договiр_012.jpg укладений
06 квітня 2020 15:44
договiр_013.jpg укладений
06 квітня 2020 15:44
договiр_009.jpg укладений
06 квітня 2020 15:44
договiр_021.jpg укладений
06 квітня 2020 15:44
договiр_011.jpg укладений
06 квітня 2020 15:44
договiр_015.jpg укладений
06 квітня 2020 15:44
договiр_019.jpg укладений
06 квітня 2020 15:44
договiр_010.jpg укладений
06 квітня 2020 15:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою Сторін Договору