Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний комплекс
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2020-02-19-003910-b db45a5c9ddc24711bf103c0d3b10ec4a
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Науменко

+380501784785 specinternat41@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "СЛОВ'ЯНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 41 ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 26011260
Місцезнаходження: 84116, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, вул. ІНТЕРНАТНА, 1
Контактна особа: Ірина Науменко
+380501784785
specinternat41@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 12:48
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Для навчальних цілей
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Інтерактивний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84111, Україна, Донецька область, м.Слов’янськ, вул.Інтернатна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену продукцію здійснюється Покупцем протягом 90 банківських днів з моменту передачі товару, згідно накладної, на розрахунковий рахунок Постачальника, згідно видаткової накладної. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Оплата за товар здійснюється безготівковим розрахунком. Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 11:15
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 лютого 2020 14:37
Коментар щодо відміни: В ході проведення торгів, виникли помилки, що призвели до порушення законодавства, та неможливості їх усунення, а саме не було надано відповідь учаснику торгів в період уточнень
Документи:
26 лютого 2020 14:37
Електронний підпис
26 лютого 2020 14:21
Протокол_вiдмiна.pdf