Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджів лазерних друкуючих пристроїв
Очікувана вартість
172 800,00 UAH
UA-2020-02-19-003907-b 4debe3dd0ab74de8b3c6baa5ed1b3417
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Свідерська

+380507002130 sviderska-tv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі хмельницької дирекції
Код ЄДРПОУ: 21344146
Місцезнаходження: 29007, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницкий, вул. Проскурівська, 90
Контактна особа: Тетяна Свідерська
+380507002130
sviderska-tv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 13:32
Очікувана вартість: 172 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 728,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1551 послуга
Заправка та відновлення картриджів лазерних друкуючих пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Проскурівська, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Всі суми, що підлягають сплаті за Договором, сплачуються в безготівковій формі на рахунок Виконавця по факту надання Послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підпису актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) уповноваженими особами Сторін. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 16:14
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ 126 044,40
UAH з ПДВ
117 771,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОНЕРПЛЮС" 160 725,00
UAH з ПДВ
117 772,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЦ НЕЙРОН" 157 910,00
UAH з ПДВ
149 927,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Станецький Віталій Вікторович 172 660,00
UAH з ПДВ
172 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 15:35
img226.jpg
13 березня 2020 15:35
img227.jpg
13 березня 2020 15:35
img228.jpg
13 березня 2020 15:35
img225.jpg
12 березня 2020 16:32
Scan0003.jpg
12 березня 2020 16:32
Scan0002.jpg
06 березня 2020 17:48
Оновлена пропозиція.pdf
03 березня 2020 17:02
Scan0005.pdf
03 березня 2020 17:02
Лист відгук 1.pdf
03 березня 2020 17:02
Лист відгук 2.pdf
03 березня 2020 17:02
Scan0004.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 17:33
Проект договору.doc
05 березня 2020 17:33
акт 84 від 27.12.2017 до дог.105.jpg
05 березня 2020 17:33
акт 83 від 27.12.2017 до дог.105.jpg
05 березня 2020 17:33
акт 82 від 27.12.2017 до дог.105.jpg
05 березня 2020 17:33
акт 81 від 27.12.2017 до дог.105.jpg
05 березня 2020 17:33
акт 80 від 26.12.2017 до дог.105.jpg
05 березня 2020 17:33
Лист-відгук.jpg
05 березня 2020 17:33
23 Довідка про досвід.jpg

Публічні документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОНЕРПЛЮС"

ТОВ "КЦ НЕЙРОН"

ФОП Станецький Віталій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ
#3161301295
Переможець 117 771,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 17:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ
#3161301295
117 771,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 19:58
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:20
Dodatkova uhoda 28 hrudnia 2020.zip зміни до договору
28 грудня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 16:10
Dohovor Matkovskyi berezen 2020.zip укладений
24 березня 2020 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): І. Сторони, керуючись п. 4.3 Розділу 4 «Строк дії Договору» Договору, ч.5 Статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020 року ЗУ «Про публічні закупівлі»), домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1.1 Сторони домовились внести зміни до п. 5.1 Розділу 5 «Ціна Договору» Договору, виклавши його в наступній редакції: «5.1 Ціна цього Договору (із врахуванням збільшення до 20% суми, визначеної у договорі) становить 141324,89 грн. (сто сорок одна тисяча триста двадцять чотири гривні 89 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 23554,15 грн. (двадцять три тисячі пʼятсот пʼятдесят чотири гривні 15 копійок).» 1.2 Сторони домовились внести зміни до п. 2.1 Розділу 2 «Порядок надання послуг» Договору, виклавши його в наступній редакції: «2.1 Строк надання послуг: 24 березня 2020 року – 31 березня 2021 року». 1.3 Сторони домовились викласти пункт 4.1 Розділу 4 «Строк дії Договору» Договору в наступній редакції: «4.1 Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та скріплення печатками Сторін та діє до 31 березня 2021 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором, в тому числі в частині розрахунків. У разі, якщо Замовник у 2021 році укладає договір про надання послуг, за результатами проведеної процедури закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі», строк дії цього Договору припиняється». 1.4 Сторони домовились викласти в новій редакції Додаток №1 «Технічна специфікація» до Договору надання послуг № 10-209 від «24» березня 2020 року, що є Додатком №1 «Те-хнічна специфікація» до даної Додаткової Угоди та є невід’ємною частиною Договору. II. Викладення п. 2.1 Розділу 2 «Порядок надання послуг», п. 4.1 Розділу 4 «Строк дії Договору», п. 5.1 Розділу 5 «Ціна Договору», а також Додатку №1 «Технічна специфікація» до Договору в новій редакції не тягне змін інших умов Договору. III. Дана Додаткова Угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін, та скріплення їх підписів печатками. IV. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою, Сторони проводять розрахунки за Договором з урахуванням змін, викладених в Додатковій угоді. V. Дана Додаткова Угода є невід'ємною частиною Договору надання послуг № 10-209 від «24» березня 2020 року. VI. Дана Додаткова Угода складена українською
Номер договору про закупівлю: 10-209
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 141 270,13
UAH (в тому числі ПДВ 23 545,02 UAH)