Меблі та приспособи різні (За кодом CPV за ДК 021:2015 39150000-8) (Тумби різні, шафа металева для перевдягання персоналу, стенди різні)
Очікувана вартість
258 000,00 UAH
UA-2020-02-19-003719-b da3a1e84eb6f4bf094235723d9fbedbd
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 39007616
Місцезнаходження замовника: 01030, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 37 Б
Контактна особа замовника: Нечеглод Т.М.
235-80-57
buhgalter103@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 17:00
Очікувана вартість: 258 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Документація

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 20 лютого 2020 12:47
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:05
Доброго дня. Чи можемо ми Вам запропонувати Шафи гардеробні розміром: 1830*813*500 ?
Відповідь: Доброго дня. Шафи гардеробні повинні відповідати технічним вимогам, які вказані в Додатку 2 до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-003719-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "IP COM", Код ЄДРПОУ:32338465
Дата подання: 12 березня 2020 11:39
Вимога про надання роз’яснення щодо підстав для прийняття рішення про обрання переможця закупівлі
Замовником торгів Комунальним некомерційним підприємством «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) у системі Prozorro ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-19-003719-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «IP COM» (надалі – ТОВ «IP COM») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з вимогами тендерної документації (надалі – ТД) подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Лот 2. Шафа металева для перевдягання персоналу Код за ДК 021-2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні, у кількості 100 штук, про що зазначено у оголошенні та ТД.
За підсумками розгляду результатів аукціону за вказаною закупівлею та кваліфікації його переможця тендерним комітетом Замовника 11.03.2020 проведено засідання. Відповідно до змісту п. 7 Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 20 від 11.03.2020 під час розгляду тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «УХЛ-Маш» (далі - ПрАТ «УХЛ-Маш»), тендерним комітетом Замовника визначено (дослівно): «7. Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції /допущення до аукціону). За результатами аукціону Лот 2. Пропозиція Приватне акціонерне товариство «УХЛ-Маш» з ціною 190 980,00грн. з ПДВ … відповідає вимогам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною для закупівлі.»

Вивчивши зміст тендерної пропозиції ПрАТ «УХЛ-Маш», нами - ТОВ «IP COM», зроблено висновок про подання ПрАТ «УХЛ-Маш» тендерної пропозиції, яка за змістом та способом подання не відповідає вимогам тендерної документації. Такий висновок ТОВ «IP COM» зроблено на підставі наступного:

Відповідно до вимог п. 3.6. «Кваліфікаційні критерії до учасників» Розділу ІІІ. «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації за оголошенням про публічну закупівлю UA-2020-02-19-003719-b (далі – Тендерна документація) Замовником від учасників закупівлі вимагалось надати у складі тендерної пропозиції (дослівно): «Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають наступним критеріям:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
- фінансова спроможність.
У якості документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям учасник повинен подати наступні оригінали сканованих документів:
- довідку про виконання аналогічних договорів на постачання аналогічного товару складену за формою згідно Додатку 5. Подається разом з копіями не менше 2-х аналогічних договорів.
- баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів за останній звітний період, довідка з обслуговуючого банку щодо відсутності кредиторської заборгованості.
…*У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний подавати вказані документи, такий учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення.».
У складі тендерної пропозиції ПрАТ «УХЛ-Маш» наявний файл «фінансова звітність.pdf», завантажений на сторінку закупівлі 05.03.2020 об 14 год.15 хв., який містить Фінансову звітність малого підприємства станом на 30.09.2019 р. Довідка з обслуговуючого банку щодо відсутності кредиторської заборгованості у пропозиції вказаного учасника закупівлі взагалі відсутня.
Відповідно до вимог частини першої статті 13. «Звітний період» Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-XIV з наступними змінами та доповненнями (далі - ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні») звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
Частиною другою статті 11 «Загальні вимоги до фінансової звітності» вказаного Закону визначено, що порядок та строки подання фінансової звітності, консолідованої фінансової звітності, звіту про управління та звіту про платежі на користь держави до органів державної влади, крім суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях, визначаються Кабінетом Міністрів України, для банків - Національним банком України.
Таким чином, з урахуванням вищенаведених вимог ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та вимог тендерної документації, баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів за останній звітний період, які повинні надати учасники закупівлі у складі своїх тендерних пропозицій - є звіт за останній звітний рік, а не проміжна фінансова звітність станом на 30 вересня 2019 року.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» (дослівно): «5. Проміжна фінансова звітність (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 (крім органів Казначейства), не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом, а річна - не пізніше 28 лютого наступного за звітним року».
З урахуванням вимог вищевказаних законодавчих та нормативних документів станом на 05.03.2020 (дата подання пропозиції ПрАТ «УХЛ-Маш») у ПрАТ «УХЛ-Маш» мала бути складена та надана до органів статистики та виконавчої влади фінансова звітність за 2019 рік, яка і є звітом за останній звітний період (2019 рік). Вказаний звіт зазначеним учасником повинен бути наданий у складі пропозиції на підтвердження фінансової спроможності.
Враховуючи викладене ПрАТ «УХЛ-Маш» у складі своєї тендерної пропозиції не виконано вимоги тендерної документації щодо підтвердження фінансової спроможності, а саме у складі тендерної пропозиції не надано - баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів за останній звітний період, довідку з обслуговуючого банку щодо відсутності кредиторської заборгованості.

Вказане свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ПрАТ «УХЛ-Маш» вимогам тендерної документації, та наявність підстав її відхилення відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30. «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі».

Виходячи з вищевикладеного та керуючись Конституцією України та ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»,

ПРОСИМО:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. З урахуванням наведених у цій вимозі фактів, надати роз’яснення щодо прийнятого рішення про обрання переможцем закупівлі ПрАТ «УХЛ-Маш» при наявності підстав відхилення такої пропозиції.
3. Переглянути рішення згідно протоколу від 11.03.2020 № 20 про визначення переможця закупівлі ПрАТ «УХЛ-Маш».
4. Відповідно до вимог частини 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
17 березня 2020 14:52
Пропозиція Учасника Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш" відхилена відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає вимогам закупівлі.
Пропозиція Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" з ціною пропозиції 190 980,00 грн. з ПДВ (сто дев’яносто тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 00 коп.) з ПДВ не відповідає вимогам тендерної документації, а саме для підтвердження фінансової звітності було надано звіт про фінансові результати станом на 30.09.2019, що являється проміжною фінансовою звітністю. Даний звіт є підтвердженням фінансової спроможності.
Номер вимоги: UA-2020-02-19-003719-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш", Код ЄДРПОУ:14311749
Дата подання: 18 березня 2020 14:25
Вимога від 18.03.2020 по закупівлі UA-2020-02-19-003719-b
ПрАТ «УХЛ-МАШ» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з вимогами тендерної документації (надалі - ТД) подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Лот 2. Шафа металева для перевдягання персоналу Код за ДК 021-2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні, у кількості 100 штук, про що зазначено у оголошенні та ТД.
За підсумками розгляду результатів аукціону за вказаною закупівлею та кваліфікації його переможця тендерним комітетом Замовника 11.03.2020 проведено засідання. Відповідно до змісту п. 7 Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 20 від 11.03.2020 під час розгляду тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «УХЛ-Маш» (далі - ПрАТ «УХЛ-Маш»), тендерним комітетом Замовника визначено (дослівно): «7. Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції /допущення до аукціону). За результатами аукціону Лот 2. Пропозиція Приватне акціонерне товариство «УХЛ-Маш» з ціною 190 980,00 грн. з ПДВ ... відповідає вимогам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною для закупівлі.»
Інший учасник закупівлі, TOB «ІР СОМ», вивчивши зміст поданої ПрАТ «УХЛ-МАШ» тендерної пропозиції, зробив висновок, що тендерна пропозиція ПрАТ «УХЛ-Маш» як за змістом так і за способом подання не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим Замовнику було подано Вимогу про надання роз’яснення щодо підстав для прийняття рішення про обрання переможця закупівлі.
Такий висновок TOB «ІР СОМ» зроблено на підставі наступного: Відповідно до вимог п. 3.6. «Кваліфікаційні критерії до учасників» Розділу III. «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації за оголошенням про публічну закупівлю UA-2020-02-19-003719-b (далі - Тендерна документація) Замовником від учасників закупівлі вимагалось надати у складі тендерної пропозиції (дослівно): «Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають наступним критеріям:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
- фінансова спроможність.
У якості документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям учасник повинен подати наступні оригінали сканованих документів:
- довідку про виконання аналогічних договорів на постачання аналогічного товару складену за формою згідно Додатку 5. Подається разом з копіями не менше 2-х аналогічних договорів.
- баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів за останній звітний період, довідка з обслуговуючого банку щодо відсутності кредиторської заборгованості.
Далі TOB «ІР СОМ» надає розширений перелік статей чинного законодавства, які, на думку TOB «ІР СОМ» підтверджують, що ПрАТ «УХЛ-МАШ» для підтвердження своєї платіжеспроможності надав не ті або не надав взагалі ніяких підтверджуючих документів. На підставі цього TOB «ІР СОМ» вважає, що ПрАТ «УХЛ-Маш» у складі своєї тендерної пропозиції не виконало вимоги тендерної документації щодо підтвердження фінансової спроможності, а саме у складі тендерної пропозиції не надано - баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів за останній звітний період, довідку з обслуговуючого банку щодо відсутності кредиторської заборгованості. Далі в своїй вимозі TOB «ІР СОМ» вказує на невідповідність тендерної пропозиції ПрАТ «УХЛ-Маш» вимогам тендерної документації, та наявність підстав її відхилення відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30. «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», і, виходячи з вищевикладеного та керуючись Конституцією України та ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просять Тендерний комітет:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. З урахуванням наведених у цій вимозі фактів, надати роз’яснення щодо прийнятого рішення про обрання переможцем закупівлі ПрАТ «УХЛ-Маш» при наявності підстав відхилення такої пропозиції.
3. Переглянути рішення згідно протоколу від 11.03.20 р. про визнання переможцем торгів ПрАТ «УХЛ-МАШ».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 березня 2020 14:27
Причина: Невірно відображено текст.
Номер вимоги: UA-2020-02-19-003719-b.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш", Код ЄДРПОУ:14311749
Дата подання: 18 березня 2020 14:32
Вимога відмінити рішення протоколу розгляду тендерних пропозицій № 25 від 17.03.20 р. і визнати ПрАТ "УХЛ-МАШ" переможцем торгів
Прошу розглянути вимогу ПрАТ "УХЛ-МАШ", яка знаходиться у вкладенні, і прийняти рішення згідно Закону.
customer_decision: Очікується

Документи подані скаржником

12 березня 2020 11:39
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

18 березня 2020 14:25
Вимога УХЛ-МАШ.pdf

Документи подані скаржником

18 березня 2020 14:31
Вимога УХЛ-МАШ.pdf

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Тумби різні Код за ДК 021-2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 135,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20 шт.
Тумба мобільна на колесах із 3-ма шухлядами
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Доставка: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, , вул. Славгородська, 54
Дата доставки: 24 квітня 2020
2 шт.
Тумба
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Доставка: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, , вул. Славгородська, 54
Дата доставки: 24 квітня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 20 лютого 2020 11:13
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:01
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До розгляду будуть допущені цінові пропозиція, де технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати предмету закупівлі або бути кращими. До участі в електронних торгах допускаються ФОП неплатники ПДВ. Сума ПДВ до ціни для ФОП не додається. Будуть розглядатися цінові пропозиції з найменшою ціною після проведення аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 26 899,08
UAH з ПДВ
26 899,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 16:23
sign.p7s
05 березня 2020 16:13
Цінова пропозиція.pdf
05 березня 2020 16:13
Прогект договору.pdf
05 березня 2020 16:13
права.pdf
05 березня 2020 16:13
паспорт код директор.pdf
05 березня 2020 16:13
Опис документів.pdf
05 березня 2020 16:13
Наказ Михайлишин.pdf
05 березня 2020 16:13
Лист ст.17.pdf
05 березня 2020 16:13
Договір оренди.pdf
05 березня 2020 16:13
Довідка про довкілля.pdf
05 березня 2020 16:13
Відомість про учасника.pdf
05 березня 2020 16:13
Аналогічні договора.pdf
05 березня 2020 16:13
Cтатут.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
05 березня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку