Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання комплексної експертизи проектної документації по об'єкту: «Реконструкція будівель Комунального закладу «Дніпровська міська дитяча клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради по вул. Караваєва, 68 у м. Дніпрі. VIІІ черга. Пральня»
Очікувана вартість
42 513,07 UAH
UA-2020-02-19-003703-b d97486399a074c4e82d72ed2a0eb390d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання комплексної експертизи проектної документації по об'єкту: «Реконструкція будівель Комунального закладу «Дніпровська міська дитяча клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради по вул. Караваєва, 68 у м. Дніпрі. VIІІ черга. Пральня»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Виконкомівська 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2020  —  27 лютого 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться протягом 5 (п’яти) робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

19 лютого 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДН-КОНСАЛТИНГ"
#35114747
Переможець 42 513,07
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 15:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 15:58
291-557.pdf укладений
19 лютого 2020 15:57