Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина
Очікувана вартість
1 410 000,00 UAH
UA-2020-02-19-003644-b a72b0045dfcb4cb4943aac68c666dea2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поздняков Роман Михайлович

+380673807334 zbs@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦ
Код ЄДРПОУ: 40081331
Вебсайт: http://starzbs.at.ua
Місцезнаходження: 31103, Україна , Хмельницька обл., Старокостянтинів, вул. Гончара (Ворошилова), 22
Контактна особа: Поздняков Роман Михайлович
+380673807334
zbs@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи те, що торги на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 03410000-7- ДЕРЕВИНА було двічі відмінено, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації, керуючись пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 15:52
Оскарження наміру укласти договір: 01 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Круглі лісоматеріали (сосна)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 м3
Круглі лісоматеріали (сосна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31103, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, Гончара, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної, яка підтверджує факт передачі Виконавцем товару Замовнику, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

19 лютого 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трейдінг енд Делівері"
#42940293
Переможець 1 370 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 15:52

Документи

19 лютого 2020 15:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 15:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трейдінг енд Делівері"
#42940293
1 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2020 15:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:30
Додаткова угода 2 до договорру 05-Т (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 11:52
Додаткова угода №1 (1).PDF зміни до договору
18 листопада 2020 11:52
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 18:21
Договір 05-Т від 11.03.2020.PDF укладений
13 березня 2020 18:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа ТОВ «Трейдінг енд Делівері» від 09.11.2020 року № 847 про розгляд питання щодо збільшення ціни на круглі лісоматеріали, інформаційно – цінової довідки Хмельницької торгово – промислової плати від 02.11.2020 року № 22-05/869, рішення тендерного комітету філії «Старокостянтинівський завод ЗБШ» АТ «Укрзалізниця» від 10 листопада 2020 року, істотні умови Договору про закупівлю № 05-Т/2020 від 11 березня 2020 року змінено, а саме: змінено ціну на круглі лісоматеріали (сосну) в межах 9,9 % за одиницю товару, у зв’язку з коливанням ціни такого товару на ринку. Зазначена зміна не призвела до збільшення суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 05-Т/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/05-Т/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини п’ятої статі 36 Закону України «Про публічні закупівлі» термін дії Договору про закупівлю № 05-Т/2020 від 11 березня 2020 року продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, а саме – до 30 квітня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі, укладеному у попередньому (2020) році.
Номер договору про закупівлю: 05-Т/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/05-Т/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 774 101,36
UAH (в тому числі ПДВ 129 016,89 UAH)